وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تهران اسیر گرد و غبار عراق و عربستان

تهران اسیر گرد و غبار عراق و عربستان
به گزارش ایلنا، یك كارشناس هواشناسی اعلام كرد:وضعیت گردوغبار در تهران به گونه‌ای است كه میدان دید كه در حالت عادی نزدیك به 4كیلومتر است، امروز به یك كیلومتر و 800 متر كاهش یافته واین شرایط در مناطق اطارف تهران، همچون آبعلی به 500 متر كاهش یافته است.

فریبا گودرزی گفت: همانطور كه از روزهای قبل پیش‌بینی كرده بودیم امروز پدیده گردوغبار و دید كم تمام استان‌های جنوب غربی، غرب كشور، شمال غرب‏ مركز و تهران را تحت تاثیر خود قرار داده كه پدیده این گردو غبار حداقل تا 24 ساعت آینده تداوم دارد.

او ادامه داد: هسته اصلی این گردوغبار مربوط به كشور عراق و عربستان است و از آنجایی كه جهت ورزش باد به سمت ایران بوده گردوغبار از این كشورها به ایران آمده است.

این كارشناس هواشناسی تصریح كرد: در حال حاضر وضعیت گردوغبار در تهران به گونه‌ای است كه میدان دید در تهران به یك كیلومتر و 800 متر كاهش یافته و در آبعلی این میزان دید به 500 متر كاهش یافته است.

او ادامه داد: تمامی استان‌های جنوب و جنوب غرب، شمال وشمال غرب، مركز و تهران همه تحت تاثیر گردوغبار قرار گرفتند و میدان دید در همه این استان‌ها به زیر 2 كیلومتر كاهش یافته است.
او تعداد شهرها و استانهای درگیر با پدیده گردوغبار را بسیار بالا دانست، آنچنان كه نتوانست همه استان‌ها را نام ببرد، اما گفت: اردبیل، تبریز، خوزستان، لرستان. فارس، خوزستان، هرمزگان، اصفهان، ایلام، قزوین و تهران از جمله استانهایی هستند كه گردوغبار به آنها سرایت كرده و وضعیت دید در آنجا بحرانی است.

اودر رابطه با وضعیت هوای تهران گفت: در حال حاضر پدیده غالب در تهران گردوغبار است از اواسط روز افزایش ابر و ورزش باد در پاره‌ای از نقاط تهران پیش‌بینی می‌شود و امكان رگبار و رعدوبرق نیز برای استان تهران وجود دارد.

او ادامه داد: تهران درگرمترین ساعات امروزین به 33 درجه سانتیگراد و در خنك‌ترین وضعیت به 22 درجه سانتیگراد می‌رسد.