وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر 23 ساله در آستانه چهارمین طلاق !!!

دختر 23 ساله در آستانه چهارمین طلاق !!!
بعد از جدایی از همسر دوم، به‌دلیل اصرارهای خانواده‌ام دو بار دیگر نیز ازدواج کردم و اکنون در ازدواج چهارم به خاطر اخلاق بد همسرم به دادگاه آمده‌ام و با بخشش مهریه 100 سکه بهار آزادی تقاضای طلاق دارم و دیگر تا آخر عمر ازدواج نخواهم کرد.

دختر 23 ساله‌ وقتی با همسر چهارمش نیز دچار اختلاف شد، برای پایان دادن به زندگی مشترک خود به دادگاه خانواده مراجعه کرد و به قاضی گفت که تا آخر عمر ازدواج نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این دختر 23 ساله در حالی که از بیماری سرطان رنج می‌برد، با مراجعه به مجتمع قضایی ونک از قاضی دادگاه خواست به پرونده‌اش رسیدگی و تکلیف زندگی چهارمش را مشخص کند.

او با طرح این ادعا که در اوج جوانی گرفتار سختی‌های روزگارشده است، گفت: 19 ساله بودم که به اصرار خانواده‌ام و به دلیل اینکه تمام دختران فامیل در سنین پایین ازدواج کرده بودند، با اولین خواستگارم که فردی بیکار بود زندگی مشترک را آغاز کردم اما پس از مدتی به دلیل اینکه نمی‌توانستم با بیکاری و بی‌مسوولیتی همسرم کنار بیایم، از وی طلاق گرفتم.

وی ادامه داد: پس از مدتی خانواده‌ام مرا مجبور به ازدواج با فرد دیگری کردند که این بار بعد از ازدواج متوجه شدم او معتاد به شیشه است و علاوه بر این همیشه مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌داد.

او گفت: بعد از جدایی از همسر دوم، به‌دلیل اصرارهای خانواده‌ام دو بار دیگر نیز ازدواج کردم و اکنون در ازدواج چهارم به خاطر اخلاق بد همسرم به دادگاه آمده‌ام و با بخشش مهریه 100 سکه بهار آزادی تقاضای طلاق دارم و دیگر تا آخر عمر ازدواج نخواهم کرد.

به گزارش ایسنا، رییس دادگاه پس از ثبت اظهارات زن جوان، رسیدگی به پرونده وی را با اخذ تصمیمات مقتضی به جلسه دیگر موکول کرد.