وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارتباط ملکه زیبایی آمریکا با حزب الله

ارتباط ملکه زیبایی آمریکا با حزب الله
رسانه های اسرائیلی با متهم کردن ملکه زیبایی آمریکا به حمایت از تروریسم ، مدعی شدند وی با حزب الله لبنان مرتبط است.
 
به گزارش عصر ایران  به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، رسانه های اسرائیل با حمله گسترده به "ریما فقیه" ملکه زیبایی آمریکا که متولد لبنان است،  وی را متهم به ارتباط  حزب الله لبنان دانستند.

این رسانه ها همچنین تصاویری را از ریما فقیه منتشر کردند که وی را در کنار پرچم حزب الله لبنان نشان می داد.

سایت خبری دبکا اسرائیل در این باره می نویسد: رسانه های اسرائیلی در خبرهایی با عنوان " ملکه زیبایی آمریکا: لبنانی مرتبط با تروریسم" نوشتند ملکه زیبایی آمریکا را بشناسید ، دختر جوان لبنانی. به نظر می رسد اعضای خانواده اش از فعالان سازمان حزب الله لبنان هستند. نزدیکان ریما فقیه خود از فعالان حزب الله لبنان هستند.

در هفته گذشته نیز "دافی شلوسیل" نویسنده اسرائیلی مدعی شد: فقیه دختر خانواده افراط گرای شیعه است که به طور مستقیم از حزب الله حمایت می کند.

همچنین منابع جاسوسی اسرائیل نیز گفته اند که حداقل سه نفر از خانواده ریما فقیه سمت های تاثیر گذاری را در حزب الله لبنان دارند. هشت نفر از این خانواده نیز در گذشته در جنگ هایی با اسرائیل کشته شدند.

شلوسل که در روزنامه های" نیویورک پست" و "جورزالیم پست" مطلب می نویسد پیش از این از مدیران مسابقه انتخاب ملکه زیبایی در آمریکا خواسته بود تا ریما فقیه را به دلیل حمایتش از تروریسم ، از دور مسابقه حذف کنند.

روزنامه معاریو اسرائیل نیز در صدر صفحه نخست خود در مطلبی با عنوان "ملکه زیبایی جدید آمریکا با حزب الله مرتبط است" نوشت: فقیه به سازمان دهندگان مسابقه انتخاب ملکه زیبایی آمریکا گفته بود که خانواده اش به مانند اعیاد اسلامی، اعیاد مسیحی را نیز گرامی می دارد.

موضوع ریما فقیه تنها به خبرهای رسانه های اسرائیلی محدود نمی شود بلکه نظرات مخاطبان اسرائیلی در سایت های خبری نیز قابل توجه اند.

یکی از مخاطبان اسرائیلی نیز کامنت گذاشته بود: ملکه حزب الله بمب دراختیار داری ولی از نوع زمان دار آن.

مخاطب اسرائیلی دیگری در خطاب به آمریکایی نوشته است: بمب ها نیز سراغ آنها خواهد آمد (ریما فقیه) بمب گذاری خواهد کرد و بمب ها را در مقابل آمریکایی ها منفجر خواهد کرد.

درکامنت دیگری نیز می خوانیم: آمریکایی ها پست هستند ، بمب بر سر آنها فرود می آید ولی معتقدند که این بمب ها باران است.

در همین حال خانواده ریما فقیه که در شهر صریفا در جنوب لبنان ساکن هستند ، ارتباط با هر گروه سیاسی را رد کرده است.

"عفیفه فقیه سعید" عمه 62 ساله ریما که محجبه است در این باره می گوید: غربی ها ما را تروریست توصیف می کنند ولی در واقع ما هم زندگی ، عشق، زیبایی و به ویژه زیبایی نفس را دوست داریم.

عفیفه که علاوه بر عربی به زبان های انگلیسی و فرانسه نیز صحبت می کند، ادامه می دهد که خانواده اش هیچ گرایش سیاسی و ارتباطی با احزاب سیاسی ندارد.

خواهر ریما نیز می گوید: پدرم مخالف مشارکت ریما در مسابقه های انتخاب ملکه زیبایی بود اما پس از اعلام نتایج به من گفت که خواهرت اولین دختر شیعه است که این عنوان را در آمریکا کسب کرد.