وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی کثیف برلوسکنی و رابطه با دختری 17ساله

زندگی کثیف برلوسکنی و رابطه با دختری 17ساله
انتشار سندی هفت صفحه ای از زندگی برلوسکنی نشان می دهد که وی دست کم 13 بار با دختر نوجوان مراکشی رابطه نامشروع داشته و برای این 13 بار مبالغ هنگفتی به وی پرداخت کرده است.
هر چند داشتن ارتباط نامشروع و پرداخت پول برای آن در ایتالیا جرم نیست اما برلوسکنی متهم است که پیش از رسیدن این دختر به سن قانونی اقدام به برقراری ارتباط با او کرده است.
نخست وزیر ایتالیا و این دختر داشتن هرگونه ارتباط نامشروع با یکدیگر را رد کرده اند.اما این دختر که "کریمه المحروق" نام دارد در مصاحبه با نشریات ایتالیایی گفته است : به همراه 10 زن دیگر برای شرکت در میهمانی که به مناسبت روز ولنتاین ترتیب داده شده بود به خانه مجلل برلوسکنی در نزدیکی میلان رفتیم و شخص وی در این مراسم به من پول و جواهرات داد.
این دختر نوجوان که اصالتی مغربی دارد در رسانه های ایتالیا با نام "کریمه کییک" معرفی شده در اظهارات خود گفته است: در مراسم میهمانی برلوسکنی به من گفت که قصد کمک کردن به مرا دارد و از همین رو یک پاکت پول به من داد.

بر اساس این سند هفت صفحه ای مکان انجام کارهای خیر اخلاقی برلوسکنی ویلای شخصی وی در نزدیکی میلان بوده و نخست وزیر ایتالیا در انجام این اعمال سه همدست داشته که آنها امور مربوط به ترتیب دادن میهمانیها و دعوت میهمانان را که همگی دختر بودند را بر عهده داشتند.

در این سند هفت صفحه ای آمده است : میهمانیهای برلوسکنی با صرف شام آغاز می شد و پس از آن میهمانان با پوششهایی نامناسب در مراسم رقص به همراه برلسوکنی شرکت می کردند و پس از آن پدرخوانده اقدام به انتخاب فرد مورد نظر خود می کرد.
این سند در حالی افشا می شود که برلوسکنی قرار است در ماه آوریل برای پاسخگویی به اتهامات خود در دادگاه میلان حاضر شود.
هر چند برلوسکنی داشتن ارتباط نامشروع با این دختر را رد می کند اما در همین رابطه نوار ضبط شده از مکالمات وی با کریمه نیز منتشر شده که در این مکالمات دختر مغربی به برلوسکنی می گوید اگر می خواهد ارتباط نامشروع آنها فاش نشود باید شش میلیون و 700 هزار دلار به عنوان حق السکوت پرداخت کند.
پس از افشای این نوار برلوسکنی بار دیگر داشتن ارتباط نامشروع با زنان را رد کرد اما اعتراف یک زن 25 ساله موجب شد تا وضعیت برلوسکنی پیچیده تر از قبل شود.
 این زن که "گارسیا پولانکو" نام دارد به داشتن رابطه نامشروع با نخست وزیر ایتالیا اعتراف کرده اما عنوان داشته که این کار را در قبال پول انجام نداده است.

این زن جوان عضو یک گروه 14 نفره به نام "بونگا بونگا" است که گفته می شود این 14 نفر با برلوسکنی رابطه نامشروع داشته اند.

پولانکو در اعترافات خود گفته است که به دلیل آنکه برلوسکنی مخارج درمان دختر پنج ساله او را پرداخت کرده و همچنین به وی کمک کرده تا به عنوان یک مجری تلویزیونی صاحب کار شود اقدام به برقراری رابطه با نخست وزیر ایتالیا کرده است.