وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

3 گوشی برتر جهان ویژه كارمندان

3 گوشی برتر جهان ویژه كارمندان
به گزارش پی‌سی‌ورلد، تلفن‌های همراه این روزها محبوبیت فراوانی نزد كاربران دارند و در این میان، گوشی‌های هوشمند بیش از تلفن‌های همراه در سراسر دنیا به فروش می‌رسند.

اگرچه عموم كاربران به صورت گسترده سراغ گوشی‌های هوشمند می‌روند و آنها را خریداری می‌كنند، اما با نگاه دقیق‌تر درخواهیم یافت كه تولیدكنندگان تلفن‌همراه گوشی‌های هوشمند را با ابزارهای ویژه و خاص برای شركت‌ها و مراكز تجاری تولید می‌كنند و سعی می‌كنند به كمك آن‌ها خدمات گسترده‌تری در اختیار كارمندان و كارفرمایان بگذارند.

این مسئله موجب شده است تا كاربران معمولی از تمام امكانات موجود در گوشی‌های هوشمند استفاده نكنند و تنها آن بخش از خدمات این محصولات را كه با گوشی‌های معمولی برابری می‌كند، به كار برند.

به دنبال افزایش تولید گوشی‌های هوشمند و گستردگی خدمات آن‌ها در زمینه‌های مختلف، كارشناسان مركز تحقیقاتی PC World در آخرین بررسی خود لیست 5 گوشی هوشمند برتر دنیا مخصوص كارمندان و كارفرمایان را منتشر كرده‌اند كه ذیلاً آنها را بررسی می‌كنیم.

گوشی Droid Incredible ساخت شركت اچ‌تی‌سی:

 

3 گوشی برتر جهان ویژه كارمندان
این گوشی هوشمند یكی از پیشرفته‌ترین محصولات بازار مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود و نمایشگر بزرگ و باكیفیت آن به كاربر امكان می‌دهد تمام برنامه‌های مورد نظر خود را به راحتی در اختیار داشته باشد. این گوشی رابط كاربری پیشرفته دارد و سرعت پردازش اطلاعات در آن بسیار بالا است.

گوشی Nexus One گوگل: این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی AMOLED می‌شود كه بهترین و باكیفیت‌ترین نمایشگر برای تلفن‌های همراه است. بالا بودن سرعت پردازش اطلاعات، ابزارهای اینترنتی گسترده و باریك بودن گوشی از مهم‌ترین مزایای این محصول است. البته برخی از منتقدان این محصول را یك گوشی فوق پیشرفته نمی‌دانند.

گوشی Droid شركت موتورولا:

 

3 گوشی برتر جهان ویژه كارمندان
این گوشی هوشمند مبتنی بر نسخه 0/2 سیستم‌عامل متن‌باز اندروید ساخته شده است و قابلیت‌های اینترنتی آن نسبت به محصولات مشابه بیشتر و پیشرفته‌تر است. برای این گوشی نمایشگر لمسی باكیفیت 7/3 اینچی در نظر گرفته شده است كه البته كاربران می‌توانند با صفحه‌كلید سخت‌افزاری كاملی كه در این گوشی در اختیار دارند، به كلیه امكانات داخلی به راحتی دسترسی پیدا كنند.
مدل 32 گیگابایتی گوشی آیفون 3GS شركت اپل: این گوشی هوشمند كه بسیار زیبا طراحی شده است، ضمن داشتن

3 گوشی برتر جهان ویژه كارمندان
این گوشی كه بهترین محصول از سری گوشی‌های هوشمند بلك‌بری در بازار محسوب می‌شود، امكانات چندرسانه‌ای متفاوتی را در خود جا داده است و به كارمندان امكان می‌دهد ضمن برقراری ارتباط بی‌سیم با یكدیگر، به سرویس‌های اینترنتی ویژه نیز دسترسی داشته باشند. این گوشی طراحی زیبا و باریك دارد و برای آن صفحه‌كلید سخت‌افزاری كامل در نظر گرفته شده است.