وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ابداع تلفن همراه پیشگو!

ابداع تلفن همراه پیشگو!
محققان دانشگاه دلف در هلند سیستم جدیدی را برای تلفنهای همراه طراحی کرده اند که می تواند الگوهای رفتاری کاربر خود را فرا گرفته و پیش بینی کند و آن را برای بهبود دادن خدمات تلفن همراه مورد استفاده قرار دهد.

این سیستم برای مثال می تواند از دانلود فایلهای موسیقی طولانی مدت در هنگامی که درک می کند کاربر قصد ترک کردن شبکه را دارد، جلوگیری کند.

استفاده از چنین سیستم پیش بینی با توجه به کارایی های تلفنهای هوشمندی مانند آف-فن و نوکیا N97 پدیده این دور از ذهن نیست زیرا این تلفنها به شتاب سنجهایی مجهزند که قادر به درک و احساس حرکت هستند.

این ابزار معمولا برای چرخاندن تصاویر در هنگامی که نمایشگر به صورت افقی یا عمودی قرار می گیرد و یا نرم افزاری که نسبت به تکان دادن گوشی تلفن واکنش نشان می دهد مورد استفاده قرار می گیرد.

کارهای روزانه ای مانند رفتن به دفتر کار معمولا از فعالیتهای متوالی تشکیل می شوند: قفل کردن در، باز کردن در گاراژ و سوار شدن به خودرو. سیستم جدید دانشگاه دلف با استفاده از این توالی ها و زمانبندی آنها نشانه های الکترونیکی را از هر یک از این فعالیتها به ثبت می رساند.

سپس شبکه ای از نرم افزارهای داخلی حسی که در تلفن همراه فعال هستند به گونه ای آموزش پیدا می کنند تا بتوانند فعالیت بعدی کاربر خود را پیش بینی کنند.

بر اساس گزارش پاپ ساینس، در این صورت اگر کاربر همیشه با خودروی خود به دفتر کارش می رود، سر کار رفتن را به صورت نشانه ای نرم افزاری برای تعامل با شبکه تلفن همراه تحت تاثیر خود قرار داده تا اطمینان حاصل کند گوشی از ظرفیت 3G کافی برای پخش برنامه های شبکه موسیقی رادیویی در هنگام رانندگی کاربر برخوردار است.