وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

منفورترین‌های جام‌جهانی معرفی شدند

منفورترین‌های جام‌جهانی معرفی شدند
با نزدیک شدن به نوزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام‌جهانی یک پایگاه خبری اقدام به معرفی منفورترین ها در این دوره از رقابت‌ها کرده است که براین اساس تیم ملی فوتبال آلمان ، دیه گو مارادونا سرمربی آرژانتین و کریستیانو رونالدو بازیکن تیم پرتغال این عناوین را به خود اختصاص دادند.

پایگاه اینترنتی سانفرانسیسکو کرونیکل در آستانه نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی اقدام به انتخاب منفورترین های این دوره از مسابقات کرده است.

براساس این گزارش ، دو تیم منفور حاضر در رقابت های جام جهانی به این شرح اعلام شده اند:

1- آلمان: آلمانی ها به دلیل پیشینه تاریخی خود به عنوان منفورترین تیم این دوره از رقابت ها برگزیده شده اند اما در هر جام جهانی به خاطر رفتار جوانمردانه و خوشرویی آلمانی‌ها، دیگر نمی توان از این تیم متنفر بود.

2- فرانسه: فرانسوی ها به دلیل تباه کردن حق جمهوری ایرلند در راه حضور در رقابت های جام جهانی 2010، به عنوان تیم دوم این رقابت ها از حیث نفرت انگیز بودن قرار دارند. فرانسه با گلی که تیه ری آنری با دست وارد دروازه ایرلند کرد جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورد.

رونالدو منفورترین بازیکن جام جهانی 2010
این پایگاه از کریستیانو رونالدو ، بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال ، به عنوان منفورترین بازیکن رقابت های جام جهانی 2010 یاد کرده است.

بر این اساس سه بازیکن منفور جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به شرح زیر معرفی شدند:

1- کریستیانو رونالدو: ملی پوش پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل خودخواهی و خودپسندی به عنوان منفورترین بازیکن انتخاب شده است. این بازیکن در دوره پیشین رقابت ها در دیدار تیم های پرتغال – انگلستان باعث اخراج وین رونی هم تیمی خود در تیم منچستریونایتد شد.

2- جان تری: کاپیتان پیشین تیم ملی انگلستان به دلیل رابطه غیراخلاقی با همسر بهترین دوستش، وین بریج، یکی از بازیکنان منفور این دوره از رقابت هاست.

3- دیدیه دروگبا: ملی پوش ساحل عاج به دلیل شیرجه های آشکارا، شبیه سازی در زمین، فریب داوران و گرفتن پنالتی عنوان سومین بازیکن منفور رقابت های جام جهانی را به خود اختصاص داده است.

مارادونا منفورترین مربی جام جهانی 2010
پایگاه اینترنتی سانفرانسیسکو کرونیکل از سرمربی تیم ملی آرژانتین به عنوان منفورترین مربی حاضر در رقابت های جام جهانی 2010 خبر داد.

دیه گو مارادونا که مجموعه ای از بهترین بازیکنان از جمله لیونل مسی ، کارلوس ته وز ، میلیتو ، آگوئرو ، ماسکرانو و هیگواین را در اختیار دارد، به عنوان نفرت انگیزترین مربی حال حاضر رقابت ها انتخاب شده است.

مارادونا به رفتارهای تهاجمی و فحاشی علیه روزنامه نگاران شهره است و گل با دست متقلبانه او موسوم به «دست خدا» در رقابت های جام جهانی 1986 در دیدار با انگلستان از خاطر هیچکس پاک نمی شود.

نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی روز 21 خردادماه با دیدار تیم های ملی فوتبال آفریقای جنوبی و مکزیک آغاز خواهد شد و تا روز 19 تیرماه ادامه خواهد داشت.