وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مهین شهابی دوباره به کما رفت

مهین شهابی دوباره به کما رفت
مادرم پیش از این از طریق بینی غذا مصرف می کرد که روز گذشته این امر با مشکل مواجه شد و این موضوع تشنج شدید مهین شهابی را دربرداشت…
به گزارش عصر ایران،مهین شهابی بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلو یزیون و سینما که از تاریخ 19 اسفند ماه سال گذشته به علت بیماری تومور مغزی در یکی از بیمارستان های تهران بستری است دوباره به کما رفت.
آرزو شهابی دختر مهین شهابی در گفت و گو با ایرنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: مادرم پیش از این از طریق بینی غذا مصرف می کرد که روز گذشته این امر با مشکل مواجه شد و این موضوع تشنج شدید مهین شهابی را دربرداشت.
وی افزود: پس ازآن پزشک معالج مادرم از من خواست تا رضایت خود را برای تزریق غذا از راه معده مادرم را بدهم که بنده با این موضوع مخالفت کردم و حاضر نیستم مادرم بیش از این عذاب بکشد.
شهابی در پایان از همه مردم هنر دوست ایران خواست برای شفای هر چه زودترمهین شهابی دعا کنند.
به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، مهین شهابی با 76سال سن، روز 19 اسفند ماه سال 88به علت کلیه درد در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد که پس از آزمایشات به عمل آمده، پزشکان بیماری این هنرمند را تومور مغزی(سرطان ) تشخیص دادند.
به گفته پزشکان به علت بدخیم بودن بیماری این هنرمند، امکان عمل جراحی وجود ندارد و باید با استفاده از دارو درمان شود.
مهین نیک طبع مشهور به مهین شهابی، (متولد 1315 تهران) بازیگر سینمای ایران است. پدرش نظامی و همسرش نویسنده، شاعر و آهنگساز بود. وی برای اولین بار در دوره دبیرستان چند نمایش را به شکل آماتور بازی کرد و بعد از ازدواج به استخدام وزارت فرهنگ و هنر درآمد. همزمان در تئاتر سنگلج به ایفای نقش می‌پرداخت.
او در فیلم های بسیاری همچون: «شیلات»، «مزدوران»، «مأموریت»، «پنجره»، «روز دیدار»، «شهر لاجوردی»، «بگذار زندگی کنم» و «گل مریم» ایفای نقش نمود. مدتی هم گوینده رادیو بود. او اکنون بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.