وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ویتامینی برای درمان عفونت‌های قارچی

ویتامینی برای درمان عفونت‌های قارچی
آیا دچار عفونت های قارچی هستید؟این ویتامین در بهبود هر چه سریعتر شما را یاری می دهد.
 
بررسی‌های محققان موسسه تحقیقات ایمونولوژی و سرطان‌شناسی دانشگاه مونترال نشان داده است ویتامین B3 می‌تواند در درمان عفونت‌‌های قارچی مفید باشد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه طبق مقاله‌ای که در مجله علمی Nature medicine به چاپ رسیده است عفونت قارچی نوعی مشکل حاد عمومی به ویژه در میان مبتلایان به ایدز، بیماران تحت شیمی‌درمانی و بیماران دریافت‌کننده عضو است.
 
گرچه برای عفونت قارچی درمان‌های متعددی وجود دارد ولی ظهور نمونه‌های مقاوم باعث بی‌تاثیر شدن این نوع درمان‌ها شده است.
محققان در بررسی‌های خود موفق به شناسایی نوعی آنزیم در Candida albicans به نام Hst3 شده‌اند که برای رشد و ادامه حیات باسیل ضروری است. طبق تحقیقات روشن شد اصلاحات ژنتیکی و فارماکولوژیک این آنزیم به کمک نیکوتینامید که فرمی از ویتامین B3 است می‌تواند سبب کاهش کشندگی سم آلبیکانها در موش‌ها شود.
نمونه‌های نرمال آلبیکانها و نمونه‌های مقاوم به داروی آن به نیکوتینامید حساس بوده و می‌تواند جلوی رشد آنها را گرفته و خواص ضدقارچی داشته باشد.
 
به گفته دکتر مارتین ریموند استاد بخش بیوشیمی دانشگاه مونترال کشف درمان‌های جدید برای مقابله با آلبیکانها ضروری است زیرا آنها یکی از دلایل اصلی عفونت‌های بیمارستانی با مرگ و میر بالا هستند و کشف جدید می‌تواند راهگشای درمان‌های جدید ضدعفونت‌های قارچی بدون عوارض جانبی باشد.