وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرد یخی، به صورت رسمی دفن شده بود!!

مرد یخی، به صورت رسمی دفن شده بود!!
به گزارش میراث آریا، اوئتزی، مرد یخی 5300 ساله، در کوه‌های آلپ یخ نزده بود، بلکه به صورت کاملا رسمی مومیایی و دفن شده بود.
 محققان به تازگی به این نتیجه رسیدند که اوئتزی، مرد یخی 5300 ساله،‌در منطقه‌ای از کوه‌های آلپ که در حدود 19 سال پیش کشف شده بود، نمرده بلکه به صورت کاملا رسمی در این مکان دفن شده است.
تاکنون، دانشمندان بر این باور بودند که جسد مومیایی شده‌ای که در ارتفاعات کوهستان آلپ در سال 1991 کشف شده بود بر اثر جراحت‌های حاصل شده از جنگ مرده است اما تحقیقات اخیر یک باستان‌شناس ایتالیایی نشان داد که این جنگجوی عصر برنز در نزدیکی دریا کشته شده و چند ماه بعد با تشریفات کامل در این منطقه دفن شده بود.
باستان‌شناسان معتقدند این فرضیه به خوبی نشان می‌دهد که به چه دلیل برخی از سلاح‌های کشف شده همراه جسد آماده به کار نبوده و اشیا بسیاری نیز درکنار جسد وجود داشته اند.
به گفته باستان‌شناسان، برخی از این اشیا از ارش مادی بالایی برخوردار بودند و احتمال سرقت آنها توسط قاتل این جسد بسیار زیاد بوده است درحالیکه خلاف آن مشاهده شده بود.
علاوه بر آن محتویات موجود در معده جسد، نشان می‌داد که او در ماه آوریل مرده درحالی که گرده‌های کشف شده در کنار جسد زمان دفن او را در به ماه‌های اوت و سپتامبر نسبت می‌داده است.
باستان‌شناسان باتوجه به این فرضیات، اعلام نظری دقیق در مورد مرگ مرد یخی را نیازمند بررسی‌های بیشتر دانسته اند اگرچه با توجه به یافته‌های جدید، تا حدودی بسیاری از پرسش‌ها پاسخ داده شد.