وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آنجلینا جولی از مخالفان آتش زدن قرآن !!

آنجلینا جولی از مخالفان آتش زدن قرآن !!
بازیگر آمریکایی که برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان رفته مخالفت خود را با اقدام کلیسای فلوریدا در آتش زدن قرآن اعلام کرد.
به گزارش سرویس بین الملل جهان به نقل از رویترز، "آنجلینا جولی" بازیگر هالیوودی به جمع مخالفان هتک حرمت به مقدسات اسلام توسط کلیسایی در ایالت فلوریدای آمریکا پیوست.
این کلیسا اعلام کرده که قصد دارد به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر و اعتراض به مسلمانان اقدام به آتش زدن قرآن کند. این در حالی است که تصمیم این کلیسا با مخالفتهای جهانی روبرو شده و واکنش مقامهای آمریکایی را نیز بدنبال داشته است.
جولی که برای بازدید از مناطق سیل زده و دیدار با قربانیان این فاجعه در پاکستان به سر می برد در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام "تری جونز" سرپرست کلیسای مذکور را تایید می کند گفت: البته که نه.
وی تاکید کرد که واقعا برای بیان مخالفت خود با آتش زدن کلمات مقدس کلمه ای نمی یابد. به اعتقاد این بازیگر چنین تصمیم اشتباهی موجب اعتراضهای جهانی بویژه در افغانستان برضد نیروهای آمریکایی شده است.
امروز همچنین کلیسای فلوریدا که پیش از این اعلام کرده بود در سالگرد حوادث یازده سپتامبر قصد دارد در اعتراض به اسلام، قرآن‌سوزی کند، پس از هشدار مقامهای آمریکایی در تصمیم خود تجدیدنظر کرد.
تری جونز سرپرست این کلیسا گفت که قصد دارد هشدار دیوید پترایوس فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان را جدی تلقی کرده و به خصوص پس از تظاهرات اعتراض‌آمیز در برخی کشورهای مسلمان در تصمیم خود بازنگری کند.
وی گفت: ما برای قرآن‌سوزی تصمیم جدی داشتیم ولی اکنون و پس از هشدارهایی که دریافت کردیم باید در تصمیم خود تجدیدنظر کنیم؛ چرا که پیام واقعی که ما قصد ارسال آن را داشتیم ممکن است پیامدهایی داشته باشد.
گفتنی است پیش از این وزیر امور خارجه آمریکا تلاش برای هتک حرمت مقدسات اسلامی در آستانه سالگرد حادثه 11 سپتامبر را اقدامی شنیع و بی شرمانه دانست.