وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات پرداخت وام ودیعه مسکن

جزئیات پرداخت وام ودیعه مسکن
احمد صادقی درباره چگونگی اختصاص وام ودیعه مسکن در شهرهای مختلف گفت: وام 4 تا 12 میلیون تومانی ودیعه مسکن به متقاضیانی که قصد ساخت، انبوه‌سازی و تجمیع در بافتهای فرسوده را دارند، پرداخت می‌شود.

وی افزود: رقم وام ویعه مسکن در تهران 12 میلیون تومان، در کلان شهرها 8 میلیون تومان، در مراکز استانها 6 تا 7.5 میلیون تومان و در شهرستانها 4 تا 4.5 میلیون تومان است.

صادقی در عین حال تاکید کرد: به هر تعداد از متقاضیان که شرایط دریافت وام ودیعه مسکن را داشته باشند، وام ودیعه مسکن پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی از آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از مهرماه امسال خبر داد و اظهارداشت: متقاضیان این نوع وام از طریق سازمان مسکن و شهرسازی یا شرکت عمران و مسکن سازان هر استان به بانکها معرفی خواهند شد. وی تصریح کرد: وام ودیعه مسکن بدون سود بوده و قرار است ظرف مدت دو سال بازپرداخت شود.

صادقی در ادامه با تاکید بر ضرورت نوسازی بافتهای فرسوده، افزود: امسال 50 هزار واحد مسکونی در کشور نوسازی می‌شوند که از این تعداد نوسازی 10 هزار واحد پایان یافته و ازهفته چهارم مهرماه تا هفته چهارم آذرماه افتتاح خواهند شد.

وی از افتتاح 40 هزار واحد مسکونی نوسازی شده از دی ماه تا آخر سالجاری خبرداد و روند نوسازی این بافتها را مناسب ارزیابی کرد.