وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرگ پسر سه ساله در پرواز کیش-تهران

مرگ پسر سه ساله در پرواز کیش-تهران
پدر ایمان سه ساله صبح دیروز ضمن تسلیم شکایتش به بازپرس شهریاری از شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران گفت: از مدتی قبل در جزیره کیش تجارت و زندگی می‌کنیم. عصر یکشنبه – 21 شهریور – همسر و پسرم با پرواز ساعت 18 و 45 دقیقه یک شرکت هواپیمایی به سوی تهران پرواز کردند. البته وقتی آنها را به فرودگاه رساندم حال پسرم خوب بود من هم با خیال راحت آنها را راهی کرده و پس از پرواز هواپیما به خانه برگشتم.

حدود ساعت هشت و نیم شب با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم اما صدای زنی را شنیدم که خود را یکی از اعضای گروه پرواز معرفی کرد و در کمال ناباوری خبر مرگ پسرم در هواپیما را داد. بعد هم از من خواست هر چه زودتر خودم را به تهران برسانم!

با شنیدن این خبر چند دقیقه‌ای گیج و مات بودم و باورم نمی‌شد. فکر می‌کردم کسی با من شوخی می‌کند. اما با این حال با اولین پرواز خودم را به تهران رساندم. در فرودگاه مهرآباد پدر همسرم را دیدم که با چشمان اشکبار گفت: بچه‌ را بردند پزشکی قانونی!

با شنیدن این حرف پرسیدم: چطور ممکن است بدون این‌که یک پزشک بچه‌ام را ببیند یا او را به بیمارستان انتقال داده باشند جسد را مستقیم به پزشکی قانونی برده‌اند؟!

همسرم به شدت گریه می‌کرد و اوضاع مناسبی هم نداشت. با این حال وقتی از او خواستم درباره حادثه توضیح دهد گفت: وقتی هواپیما از زمین بلند شد و اوج گرفت ناگهان حال ایمان بد شد و بی‌حال خودش را در آغوشم انداخت. من هم با عجله از مهماندار کمک خواستم که او هم یک لیوان آب قند برای پسرم آورد. ولی فایده‌ای نداشت و حالش لحظه‌به‌لحظه بدتر شد.

همان موقع گروه پروازی موضوع را به خلبان هواپیما اطلاع دادند و از آنجا که نزدیکی شیراز بودیم از خلبان خواسته شد به صورت اضطراری در فرودگاه شیراز به زمین بنشیند تا بچه را به بیمارستان برسانیم. اما اینگونه نشد و متأسفانه پسرم دقایقی بعد جان باخت.

پدر پسربچه در حالی که به سختی حرف می‌زد ادامه داد: ایمان تنها فرزند ما بود و به فکر تولد سه‌سالگی‌اش بودیم که ناباورانه از پیش ما رفت. هنگام خداحافظی وقتی صورتش را می‌بوسیدم نمی‌دانستم این بوسه آخر خواهد بود اما من با دل شکسته‌ام ماجرای مرگ پسرم را پیگیری خواهم کرد.

بازپرس شهریاری پس از شنیدن اظهارات پدر ایمان در حالی که دستور معاینه جسد و تعیین علت اصلی مرگ از سوی کارشناسان پزشکی قانونی را صادر می‌کرد گفت: در این ماجرا شاهد مرگ غم‌انگیز یک پسربچه در هواپیما هستیم که قابل بررسی‌های دقیق و جدی است. حال آن‌که براساس شکایت پدر این کودک به زودی خلبان، گروه پرواز و مسئولان شرکت هواپیمایی برای تحقیق و بازجویی به دادسرا احضار خواهند شد تا مقصران اصلی حادثه شناسایی شوند.