وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین مهلت ثبت شماره حساب بانكی جهت دریافت یارانه

آخرین مهلت ثبت شماره حساب بانكی جهت دریافت یارانه
مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به اینكه خانواد‌ه‌ها تا 25 شهریور فرصت دارند شماره حساب بانكی خود را در سامانه وزارت رفاه ثبت كنند ، گفت: زمان تعیین شده، به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

بهروز مرادی در گفتگو با فارس با بیان اینكه دولت و دستگاه‌های مرتبط با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها آمادگی هر نوع همكاری و تعامل را با هموطنان دارند، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر ثبت شماره حساب ‌های بانكی طبق برنامه ریزی صورت گرفته در حال اجراست كه تمامی هموطنان در این خصوص همكاری خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره شماره حساب‌های بانكی سرپرستان خانوارهایی كه هنوز از سوی بانك‌ها قطعی نشده است ، گفت: این افراد می‌توانند شماره حساب خود را ثبت كنند و 10 روز دیگر به سامانه وزارت رفاه مراجعه و از نتیجه نهایی ثبت شماره حساب خود مطللع شوند.

مرادی اضافه كرد: خوشبختانه فضای اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها در كشور مطلوب است ضمن اینكه تمام تغییرات در شماره حساب‌های بانكی قبل از مهرماه ایجاد می‌شود.

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص خانواده‌هایی كه هنوز فرم اطلاعات اقتصادی خانوار پر نكرده‌اند و متقاضی دریافت یارانه هستند، گفت: به این خانوارها در آذرماه یك فرصت مجدد خواهند داد كه آنها در آن زمان می‌توانند در این خصوص اقدام كنند.

وی با بیان اینكه سامانه وزارت رفاه برای ثبت شماره حساب از امنیت كاملی برخوردار است ، افزود: وزارت رفاه و همچنین سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها آماده هر نوع اطلاع رسانی در تمام ساعات شبانه روز هستند و خانوارها می‌توانند از طریق تلفن با سامانه ارتباط برقرار كنند.

مرادی اطلاع رسانی وظیفه دستگاه‌های مرتبط با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها دانست و گفت: سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها در این مدت توانسته است اطلاع رسانی خوبی در خصوص قانون هدفمند كردن یارانه‌ها انجام دهد.