وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طالع بینی چینی ویژه سال 2014

طالع بینی چینی ویژه سال 2014

با پیدا کردن سال تولد خود از جدول زیر می توانید به پیش بینی چینی خود برای سال آینده یعنی سال ۲۰۱۴ پی ببرید و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید تا بتوانید سالی موفق را شروع کنید.

طالع بینی چینی ویژه سال 2014

طالع بینی چینی سال ۲۰۱۴ را سال اسب معرفی کرده است. این سال برای افرادی که در علامت ماه تولد خود دارای شکل اسب هستند، خوش یوم خواهد بود، البته باید در تصمیم گیری های مهم آگاهانه رفتار کنند تا هیچ نارضایتی به وجود نیاید. مطالب بیشتر را در مورد سال تولد خود در ادامه بخوانید.

سال اسب از ۳۱ ژانویه ۲۰۱۴ تا ۱۸ فوریه ۲۰۱۵، سالی پر بار و پر برکت پیش بینی می شود! ایده های درست و اندیشه های اصولی از دست آوردهای این سال می باشد. شبکه های اجتماعی بیشتر شایع پراکن خواهند بود. ولی مردم بخشنده تر و تمایل بیشتر به همکاری خواهند داشت. سالی ایده آل برای مسافرت ها، جشن ها، و رویدادهای اجتماعی است.

اگر متولد سال های ببر، اسب، و یا سگ هستید، سالی مملو از شادی و سرزندگی خواهید داشت که باعث می شود محبوبیت خاصی در اجتماع کسب کنید. لحظات خوبی را با دوستان قدیمی و جدید خود خواهید گذراند. برخورد های مثبت اعتماد به نفستان را افزایش می دهد. افکار خود را بیان کنید. شبکه های اجتماعی اجازه می دهند تا نفوذتان را گسترش دهید.

اگر متولد سال های موش صحرایی، اژدها، و سال میمون هستید، اجازه دارید تا کمتر کار کنید و تفریح بیشتری داشته باشید. برای به دست آوردن آنچه که می خواهید باید حاضر به ریسک پذیری بیشتری باشید. شما دارای بصیرت و درک قوی هستید و ایده های خلاقانه از وجودتان تراوش می کند. حتی اگر دوست دارید فرمان رهبری را به دست بگیرید، بهتر خواهد بود در کارهای نه چندان جدی مثل تیم ورزشی باشد.

اگر متولد سال های گاو نر، مار، و سال خروس هستید، از صبر و عزم راسخ به عنوان پایه و اساسی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. آنچه شما در مورد مردم و محیط اطراف خود حس خواهید کرد کاملا درست خواهد بود. مردم به سمت شما جذب خواهند شد. این سال، سالی ایده آل برای تحقیق و توسعه مهارت های خود در هر زمینه و علاقه ای که باشد هست.

اگر متولد سال های خرگوش، بز، و یا سال خوک هستید، به دلیل مهربانی اتان بیشتر محبوب و محترم شمرده خواهید شد. شما نقشی آرام اما حیاتی در هر گروه و یا فعالیت های خانوادگی خواهید داشت.  قدمی فراتر از آسودگی و راحتی بردارید و زندگی را با تمام سختی هایش بپذیرید. به هر چیزی که تمرکز و توجه بیشتری صرف کنید شادی و لذت بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد.