وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین برندهای خودکار در جهان

بهترین برندهای خودکار در جهان

امروزه همه‌ی افراد ورای هر سن، شغل و موقعیتی که دارند خواه ناخواه به یک نوشت‌افزار جهت یادداشت مطالب روزانه‌شان نیازمند هستند.

 

از میان نوشت‌افزارهای موجود در بازار، خودکار را می‌توان پرطرفدارترین و پرکاربردترین عضو این خانواده  دانست.

 

برندها و کمپانی‌های زیادی هستند که انواع و اقسام خودکارها را با توجه به کاربرد و نیاز مشتریان طراحی و تولید می‌کنند.

 

شاید شما هم دوست داشته باشید که بدانید بهترین خودکار چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و یا بهترین مارک خودکار کدام است؟

 

بهترین برندهای خودکار در جهان

 

ملاک‌های افراد برای پاسخ‌دهی به این سوال‌ها مختلف است و هر کسی با توجه به موارد و نکاتی که برایش مهم و حائز اهمیت بوده، یک محصول را انتخاب می‌کند؛ مثلا بعضی افراد برایشان قابل شارژ بودن خودکار اهمیت دارد ولی برخی‌ دیگر سبکی محصول برایشان ملاک انتخاب است، بعضی‌ها عاشق خودکارهای کلاسیک و فلزی هستند ولی برخی دیگر فقط به تهیه‌ی یک خودکار ساده و ارزان مانند فابرکاستل برای کارهای روزمره بسنده می‌کنند.

 

افرادی هم هستند که بنا به هر دلیلی به یک برند خاص تعلق خاطر دارند و تنها چیزی که برایشان در خرید نوشت‌افزار مهم بوده، مارک محصول است.

 

این افراد معمولا خاص پسند‌ترند و گاها برای هر کاری خودکار ویژه‌ای را اختصاص می‌دهند مثلا برایشان مهم است که بهترین مارک خودکار برای مدرسه و یا بهترین خودکار برای امتحان چه خودکاری است.

 

ما در ادامه‌ی این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با برترین برندهای تولیدکننده خودکار در جهان آشنا نمائیم.

 

پارکر (Parker)

طبق آمارها، نظرسنجی‌ها و بازخوردها برند پارکر (Parker) محبوب‌ترین برند خودکار در جهان است.

 

این کمپانی که در سال 1888 توسط «جرج استنفود پارکر» پایه‌گذاری شد، از همان زمان آغاز فعالیت خود، با طراحی و تولید محصولات خاص و با کیفیت، راه خود را از برندهای دیگر جدا کرد و خیلی زود توانست به یکی از منحصربه‌فردترین برندهای تولید نوشت‌افزار تبدیل شود و در این وادی به شهرت جهانی دست پیدا کند.

 

امروزه بسیاری از شخصیت‌های برجسته جهان، بهترین مارک خودکار برای نوشتن را پارکر می‌دانند و برای نوشتن و امضا کردن، محصولات این برند را انتخاب می‌کنند.

 

جمله‌ی «خودکاری بهتر بسازید و مردم آن را خواهند خرید» که آقای پارکر حدود 140 سال پیش هنگام تاسیس کارخانه‌اش گفت، هنوز سرلوحه‌ی کار مدیران این مجموعه است.

 

بهترین برندهای خودکار در جهان

 

پیپرمیت (Paper Mate)

پیپرمیت یکی از برندهای لوکس تولید نوشت‌افزار است که در سال 1886 در آمریکا کار خود را با تولید ماژیک شروع کرد.

 

این کمپانی در کمتر از چند سال موفق شد درصد زیادی از بازار را در این کشور کسب کند و امروزه به یکی از بزرگترین صادرکننده‌های نوشت‌افزار ‌تبدیل شده.

 

یکی از ویژ‌گی‌های این برند، لوگوی خاص آن است که به‌شکل دو قلب طراحی شده و با همین لوگو نیز در جهان شناخته شده.

 

با این حال به خاطر داشتن نمایندگی‌های کم در سطح جهان، دسترسی و تهیه‌ی محصولات این کمپانی کمی سخت بوده و معمولا برای تهیه آن باید به سایت‌های معتبر خارجی مراجعه کرد.

 

شیفر (Sheaffer)

به‌جرات می‌توان شیفر را جزء 10 کمپانی برتر تولیدکننده‌ی خودکار در جهان دانست. یکی از مهمترین ویژگی‌های شیفر اهمیت دادنش به ارگونومی بودن و مطابق ساختار دست طراحی شدن محصولاتش است.

 

این امر در کنار زیبایی ظاهری و کیفیت بالا، باعث شده که محصولات برند شیفر به یکی از خوش‌دست‌ترین و بهترین نوشت‌افزارهای جهان بدل گردد.

 

مون بلان  (Mont Blanc)

ویژگی‌ای که محصولات کمپانی «مون بلان» را منحصر‌به‌فرد کرده طراحی خاص و البته قیمت بالای آن است به‌طوری که محصولات این برند گرانترین‌های بازار نوشت‌افزار هستند.

 

ظاهر زیبا، لوکس و اشرافی محصولات این برند باعث شده که انتخاب اول افراد ثروتمند باشد. این برند با لوگوی خاصش که به شکل یک ستاره شش گوش سفید است در جهان شهرت دارد.

 

این کمپانی آلمانی در سال 1906 فعالیت خود را آغاز کرد و برای برند خود نام بلندترین کوه رشته‌کوه‌های آلپ را که در خاک فرانسه است، انتخاب کرده که در فارسی آن را مونت بلانک و در فرانسه مونت بلانس به معنی کوه سپید می‌‌گویند.

 

کراس (Cross)

یکی از محبوب‌ترین خودکارها در جهان محصولات کراس است. این کمپانی که می‌توان از آن به‌عنوان نخستین برند آمریکایی تولید نوشت‌افزار فاخر یاد کرد در سال 1846 توسط ریچارد کراس و ادوارد بودبری تاسیس شد.

 

از ویژگی‌های خاص این برند می‌توان به تنوع زیاد در تولید محصول و البته تولید خودکارهای رنگی گوناگون دانست.

 

محصولات کراس آنقدر خوب و با کیفیت هستند که انتخابشان به عنوان هدیه می‌تواند بیانگر ذوق و سلیقه فرد تلقی شود و برای همیشه او و هدیه‌ش را در ذهن طرف مقابل ثبت کند.

 

بهترین برندهای خودکار در جهان

بهترین برندهای خودکار در جهان

 

آرورا (Aurora)

حال نوبتی هم که باشد نوبت تولیدات با کیفیت آرورا است که طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد. این برند جزء 10 کمپانی برتر تولید خودکار در جهان بوده که در سال 1919 در ایتالیا کار خود را آغاز کرد.

 

زیبایی منحصر‌به‌فرد کالاهای این برند در کنار کیفیت بالایشان باعث شد اسمش خیلی زود بر سر زبان‌ها بیفتد.

 

هرو (Hero)

نمی‌شود از برترین‌های خودکار جهان صحبت کرد و حرفی از قهرمان آن‌ها نزد.

 

هرو برندی بوده که سالیان سال است در عرصه‌ی تولید نوشت افزار فعالیت می‌کند و در این زمینه آن‌قدر شناخته شده است که بیشتر افراد در جامعه‌ی ادبی جهان از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند.

 

یکی از ویژگی‌های خاص این برند قیمت ارزان محصولاتش نسبت به شرکتهای رقیب است که البته این امر باعث نشده چیزی از کیفیت آن کم شود.

 

سلو (Cello)

سلو برای کسانی که با نوشت‌افزار سر و کار دارند یک نام و برند آشنا است.

 

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین دلایل این شهرت را تبلیغات تلویزیونی  گسترده‌ی این شرکت دانست که همچنان نیز ادامه دارد. البته نمی‌توان قیمت پایین خودکارهای سلو را در این افزایش شهرت نادیده گرفت.

 

رینولدز (Reynolds)

یکی دیگر از برندهای مطرح تولیدکننده خودکار در جهان کمپانی‌ای است که توسط میلتون رینولدز راه‌اندازی شد.

 

این برند که همچون بیشتر کمپانی‌های رقیبش، نقطه آغازش در آمریکا زده شد و بعدها در کشورهای دیگر نمایندگی زد. به گواه بسیاری از استفاده‌کنندگان محصولات این برند به‌نوبه‌ی خود بی‌نظیر است.

 

کملین (Camlin)

شرکت کوکویو کملین در سال 1931 در ایتالیا کار خود را شروع کرد ولی بنا به دلایلی ترجیح داد که کارخانه‌ی اصلیش را در سرزمین هزار ادیان (هند) بنا نهد.

 

این برند در تولید انواع مختلف نوشت افزار بسیار موفق عمل کرده  و توانسته شهرت قابل قبولی را به‌دست بیاورد، البته که بیشتر محبوبیتش را مدیون خودکارهای خاص و کاربردی اش بوده و هست.