وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

3 راه ارزان و مفید برای درمان موهای آسیب دیده

3 راه ارزان و مفید برای درمان موهای آسیب دیده
اگر مایل هستید به جای پرداخت هزینه‌های سنگین سالن‌های آرایشگری و خرید محصولات گرانقیمت برای ترمیم و بهبود موهای آسیب دیده خود، از روشی كارآمد و البته مقرون به صرفه‌تر استفاده كنید، به روش درمان آشپزخانه‌ای اطمینان كنید.
 
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، روزنامه تایمز آو ایندیا در مقاله جدیدی می‌نویسد: تخم مرغ، موز و سس مایونز 3 ماده غذایی نسبتا ارزان قیمت هستند كه شما را به هدفتان می‌رسانند؛
 
1- تخم مرغ: برای كمك به تقویت و ترمیم آسیب‌های وارد شده به پیازهای مو و درخشان شدن موهایتان، ‌دو عدد تخم مرغ را در یك كاسه مخلوط كنید و بهم بزنید. سپس بعد از شستن موها با شامپو از این تركیب بعنوان حالت دهنده استفاده كنید و اجازه دهید كه مدت یك تا دو دقیقه قبل از آب كشی این تركیب جذب موها می‌شود.
 
2- موز: پتاسیم موجود در این میوه به بهبود موهای خشك و آسیب دیده كمك می‌كند. مقداری موز را كوبیده و مثل پوره‌ای نرم آن را آماده كنید و موهای خود را با این تركیب ماساژ دهید و اجازه دهید 15 دقیقه روی سرتان بماند سپس آبكشی كنید.
 
3- مایونز: این چاشنی ساندویچی به نرم شدن رشته‌های خشك و زبر مو كمك می‌كند. یك فنجان مایونز را وقتی موها خشك است روی آنها بمالید و تا پوست سرتان ماساژ دهید. پس از حدود 15 دقیقه می‌توانید موهایتان را آبكشی كنید.