وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای غش کردن 5 زن در غسالخانه +عکس

ماجرای غش کردن 5 زن در غسالخانه +عکس

ماجرای غش کردن 5 زن در غسالخانه

 

به گزارش ایران ناز همراهان میت که با شیون و زاری مشغول شستن و کفن کردن میت خود بودند متوجه اتفاق عجیبی شدند . همراهان این میت یکی پس از دیگری بیهوش میشدند یا حالشان بد میشد ! ترس و وحشت همه را فرا گرفته بود . به گزارش ایران ناز  پنج زن و دختر که برای شست و شوی زن سالخورده به غسالخانه رفته بودند، ناگهان براثر نشت گاز دچار مسمومیت و خفگی شدند که با تلاش بموقع امدادگران اورژانس از مرگ نجات یافتند.

ماجرای غش کردن 5 زن در غسالخانه +عکس

ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه صبح دوشنبه ۱۵ آذر، اقوام زن سالخورده ای از اهالی شهرستان «کوهبنان» دراستان کرمان، مادربزرگ شان را برای شست و شو و کفن کردن به غسالخانه بردند آن روز زن غسال تنها بود و صبحانه نخورده، به غسالخانه رفته بود تا مقدمات کفن ودفن را فراهم کند. دقایقی بعد پیکر زن سالخورده درسرما به گورستان شهر منتقل شد واو را به غسالخانه بردند هوا سنگین بود. نمی شد درست نفس کشید اما همه فکر می کردند به خاطر بوی سدر و کافور است و توجهی به این موضوع نداشتند.دقایقی بعد دو عروس جوان، یک زن ۸۰ ساله و مادر یکی از عروس های متوفی برای کمک درشست و شو به غسالخانه رفتند. دختر ۱۴ ساله نیز در گوشه ای برای آرامش روح مادربزرگش قرآن و دعا می خواند.

 

مادربزرگ را با صلوات و دعا شستند. کفن را پهن کردند تا آخرین مرحله کار نیز انجام شود اما زن غسال که رنگ پریده بود و حال خوبی نداشت مدام می گفت به خاطر گرسنگی قندش افتاده است. یکی از عروس های متوفی نیز که شیلنگ آب به دست داشت کنارش ایستاده بود و سرگیجه داشت. همان موقع زن جوان با کمک بقیه زن ها روی صندلی نشست اما لحظاتی بعد از هوش رفت. همه ترسیده بودند و هر کس با روش خودش کاری برای به هوش آوردن او می کرد اما ناگهان زن غسال نیز افتاد و شرایط را بحرانی تر کرد. آنها که بیرون ایستاده بودند برای کمک آمدند و با اورژانس تماس گرفتند.

 

حال زن غسال و یکی از عروس های متوفی خوب نبود. همان موقع خبررسید که دو زن دیگر و نوه ۱۴ ساله متوفی نیز نیمه جان شده اند. دقایقی بعد تیم اورژانس به گورستان رسید و بلافاصله عملیات احیا و نجات پنج زن و دختر آغازشد. سرانجام با تلاش آنها هر پنج مصدوم از مرگ نجات یافتند.

 

زهرا- ۴۱ ساله- که به همراه دختر ۱۴ ساله اش از این مهلکه جان سالم به در برده بودند گفت: «من، جاری ام، مادرش و همسایه مان برای کمک به زن غسال، صبح دوشنبه به غسالخانه رفتیم. دختر ۱۴ ساله ام نیز همراهمان آمد تا برای مادربزرگش دعا بخواند. من شیلنگ را گرفته بودم و مشغول شستن بودیم اما حال خوبی نداشتم.

 

غسال نیز هراز گاهی ازسرگیجه اش می نالید. می گفت ناشتا است و قندش افتاده! همسایه مان چند انجیر به او داد و من هم که نمی توانستم روی پا بایستم با کمک بقیه روی صندلی نشستم که بعدهم از هوش رفتم. آن طور که دیگران می گویند من با چشم باز بیهوش شده بودم و به همین خاطر اطرافیان خیلی وحشت کرده بودند.

 

لحظاتی بعد از من، زن غسال از هوش رفت و حال او بدتر از من شد. همان موقع جاری ام که مدام در رفت و آمد بود از کسانی که بیرون بودند کمک خواسته بود و آنها که متوجه ماجرا شدند تا رسیدن اورژانس ما را از غسالخانه بیرون کشیدند.»

 

این زن که به دلیل نرسیدن اکسیژن به بدنش دچارمشکلات قلبی شده است، ادامه داد: «وقتی به هوش آمدم نخستین چیزی که شنیدم ضجه های شوهرم بود که فریاد می زد و مرا صدا می کرد. تا آنجا که می دانم حال من و خانم غسال از همه بدتر بود و بعد از ما ،همسایه ۸۰ ساله مان، مادر جاری ام و دخترم نیز به دلیل مسمومیت به اورژانس کوهبنان انتقال داده شدند. اما خوشبختانه با لطف خدا وتلاش امدادگران همگی نجات یافتیم و حالمان خوب است.ازطرف دیگر با بررسی هایی که خانواده شوهرم انجام دادند مشخص شد لوله آبگرمکن غسالخانه گرفته بود.
این گرفتگی آنقدر قدیمی بود که پرنده ای نیز سر دودکش لانه ساخته بود. متأسفانه ساختمان غسالخانه شرایط نامناسب و آلودگی زیادی دارد که امیدوارم به این مشکل رسیدگی شود تا فاجعه ای رخ ندهد.»

 

خبرنگار ما درادامه پیگیری هایش دریافت زن غسال به دلیل مشکلات جسمی حاد، به بیمارستانی در یزد انتقال داده شده است و زهرا نیز با رضایت خودش به خانه آمده تا بتواند درمراسم ختم مادرشوهرش شرکت کند. دختر زن غسال دراین باره به خبرنگار ما گفت: «من در خانه بودم که یکی از اقوام تماس گرفت وگفت مادرم در اورژانس است. وقتی رسیدم او به هوش بود و تا ساعت ها فکر می کرد قندش افتاده است. وقتی امدادگران معاینه اش کردند تازه فهمید چه اتفاقی افتاده است. حال او از همه بدتر بود و به همین خاطر برای ادامه درمان به یزد منتقل شد.»

 

عباس یوسف زاده – تکنیسین اورژانس کوهبنان- نیز گفت: «دوشنبه صبح، ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه گازگرفتگی در غسالخانه شهرستان به ما گزارش شد. وقتی به محل حادثه رسیدیم ابتدا سه زن را به مرکزاورژانس انتقال دادیم و ساعاتی بعد برای انتقال دختر ۱۴ ساله خانواده به خانه متوفی رفته و او را نیز که با درجه ای پایین تر مسموم شده بود به اورژانس کوهبنان منتقل کردیم. علت این حادثه نیز گرفتگی به خاطرمشکلات دودکش آبگرمکن بود که گاز منو اکسید کربن را به داخل ساختمان هدایت کرده و سبب مسمومیت چند خانم شده بود.»

 

مطالب مرتبط:

 

اتفاق وحشتناکی که در حمام بر سر دو خواهر آمد

 

مادر و 2 فرزند به دست آدمکش نامرئی کشته شدند!!

 

همه آنچه باید درباره گرفتگی روده بدانید

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره