وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز دوشنبه 1 آبان 1396

فال روز دوشنبه 1 آبان 1396

فال روز دوشنبه 1 آبان 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

حرف هایی که می زنید تاثیر چندانی ندارند. امروز به سختی می توانید خواسته های قلبی تان را بیان کنید. احساسات تان نمی توانند در تعاملات روزمره ی شما راه پیدا کنند، مگر این که خودتان تصمیم بگیرید از آن ها صحبت کنید. منتظر فرصت بهتر از این نباشید، جرات به خرج دهید و به کسی که دوست اش دارید بگویید چه می خواهید، آن وقت شاید خواسته های تان برآورده شود.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

دل تان می خواهد که زندگی تان حال و هوای ساده تری به خودش بگیرد. انگار در روابط تان دچار مشکل شده اید و کنترل امور از دست تان خارج شده است. تعاملات تان با دیگران دارای لایه های پنهان و پیچیده ای است که به چشم دیده نمی شود. به شما توصیه می شود که با وجود موانع به مسیرتان ادامه دهید و قدم به قدم حرکت کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

هنوز هم دیر نشده، می توانید زندگی روزمره ی تان را بهبود ببخشید. البته، خیلی پیشتر از این ها باید به این تغییر فکر می کردید. اکنون زمان آن رسیده که عادت های خود را دگرگون کنید. این تحولات پیامدهای مهمی به همراه خواهد داشت. این فرصت می تواند خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید زندگی تان را تحت تاثیر قرار دهد، پس تا زمانی که فعل و انفعالات کهکشانی به نفع تان است دست به کار شوید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

در آستانه ی یک پیشرفت خلاقانه هستید، اما خودتان باید آن را رقم بزنید. اجازه ندهید که نا امیدی بر شما چیره شود. حتی اگر احساس کردید که پیشرفت تان به یک باره قطع شده باز هم امیدوار بمانید. فعل و انفعالات کهکشانی فرصتی فراهم کرده تا هیجان عشق را تجربه کنید. یادتان باشد که برای اتفاق افتادن چیزهای خوب باید صبر کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

احساسات و اعمال تان با هم جور نیستند و هنوز نمی دانید که کدام یک بر شما چیره خواهد شد. اکنون تمایل دارید که احساسات تان را برای خودتان نگه دارید و فقط به یک لبخند اکتفا کنید. یادتان نرود که برای برقراری آرامش هر کاری لازم است انجام دهید. حفاظت از قلب و احساس تان فکر خوبی است، اما تا جایی پیش نروید که خواسته های درونی تان را نادیده بگیرید. احساسات تان را جدی بگیرید تا شانس شاد شدن تان بیشتر شود.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

تا به حال داشتید بی سر و صدا برای آینده برنامه ریزی می کردید، اما حالا زمان آن شده که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید. تردید نکنید، ایده های تان را رو کنید، چون اگر آن ها را فقط در ذهن تان بپرورانید هیچ سودی عایدتان نخواهد شد. شاید در صفحات بعدی زندگی این فرصت دست ندهد، پس تا وقت هست سر صحبت را باز کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

اگر بخواهید احساساتی را که نزد شما با اهمیت است آشکار کنید، این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است ثبات زندگی تان به خطر بیفتد. کمی به خودتان شک دارید. اگر احساسات تان را پنهان کنید، بدانید که امواج کوچک کم کم اوج خواهند گرفت و به یک موج بلند تخریب گر تبدیل خواهند شد. البته می توانید از این فرصت برای شناخت خودتان استفاده کنید و به ارزش های درونی تان پی ببرید. آن چه را لازم است دیگران هم بدانند بگویید و منتظر اتفاقات خوب باشید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

برنامه ریزی های تان را کنار بگذارید و به دنیای فراواقعی که انتظارتان را می کشد پا بگذارید. دارید وارد یک تجربه ی جدید می شوید. از فرصت های جدیدی که پیش روی تان قرار گرفته خوشحال هستید و حس خوبی دارید. اما انگار هنوز هم از ته دل تمایلی به تغییر ندارید. باید راهی پیدا کنید تا دلیل این ممانعت را بفهمید، چون خیلی زود باید وارد مرحله ی گذار شوید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

انگار حصارهایی که دور خودتان کشیده اید خوب کار نمی کنند. احساس می کنید که آسیب پذیر شده اید و لازم دارید که از خودتان محافظت کنید. به شما توصیه می شود که در اعماق روح تان به کنکاش بپردازید. تا زمانی که فرصت مناسب فرا نرسیده نباید احساسات تان را با کسی در میان بگذارید. این سفر به اعماق وجودتان بهتر است که تنهایی طی شود.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

به شدت نسبت به رفتارهای اطرافیان تان دقیق شده اید، چون فکر می کنید که اطلاعات مهمی در پس رفتارهای شان نهفته است که به شما مربوط می شود. شاید تا چند روز آینده نسبت به اهداف بلند مدت تان دچار تزلزل شوید و ندانید که واقعا چه می خواهید. بدانید که قرار نیست تمام جنبه های موقعیت کنونی را تحت کنترل داشته باشید. به آینده فکر کنید، اما حواس تان باشد که زمان حال را از دست ندهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

دارای یک نوع قابلیت ذاتی در کنترل احساسات تان هستید که همین باعث جذابیت تان می شود. اما اکنون طوری شده که به شدت مشتاق هستید هر چه سریع تر به قله های موفقیت برسید. فرصت مناسبی است که به بلندپروازی های تان درمورد شغل تان رجوع کنید. وقتی افکارتان را با همکاران تان در میان می گذارید تا حد امکان صادق باشید و سعی کنید که آن ها را هم با خودتان همراه کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

اکنون باید تمام عقل تان را به کار بگیرید و یک نقشه ی حسابی برای رسیدن به آرزوهای تان طراحی کنید. اکنون باور دارید که می توانید رویاهای تان را به حقیقت تبدیل کنید. تا ماه آینده فرصت دارید که آن چه را می خواهید در ذهن تان مجسم کنید. بعد از تجسم رویاهای تان نوبت این است که آن ها را روی کاغد پیاده کنید. مطابق برنامه جلو بروید تا مسیر را گم نکنید و به رویاهای خلاقانه ی تان برسید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره