وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید لباس زیر زنانه باید به آنها توجه کرد

مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید لباس زیر زنانه باید به آنها توجه کرد

مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید لباس زیر زنانه باید به آنها توجه کرد

 

مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید لباس زیر زنانه باید به آنها توجه کرد

 

انتخاب هر لباسی که به طور مستقیم با بدن در تماس باشد، با سلامت افراد هم ارتباط دارد. در این میان انواع لباس زیر زنانه هم در گروه همین لباس‌های مهم قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل هم لازم است با بعضی نکاتی که دانستنشان قبل از خرید ضروری است، آشنا شوید. نکات بخش اول را به خرید شورت و بخش دوم را به خرید سوتین اختصاص داده‌ایم.

 

نکات مهم قبل از خرید شورت زنانه

 

مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید لباس زیر زنانه باید به آنها توجه کرد

 

قبل از خرید انواع شورت زنانه حتما به نکات زیر دقت داشته باشید تا بعدا از خریدتان پشیمان نشوید.

 

کدام جنس مناسب است؟

یکی از اولین قوانینی که موقع خرید شورت زنانه باید به آن توجه داشت، نوع جنس پارچه و الیاف به کار رفته در آن است. در شرایط عادی بهترین جنس برای استفاده، پارچه صد در صد نخی است. لباس زیری که با استفاده از نخ تهیه شده باشد، بسیار بهداشتی‌تر از مدل‌هایی است که در ساختشان از الیاف مصنوعی استفاده شده است.

 

به همین دلیل است که توصیه می‌شود خانم‌ها تا حد امکان سراغ لباس زیرهای نخی بروند؛ با وجود این ممکن است مدل‌های نخی صرف نظر از تنوعی که این روزها پیدا کرده‌اند مورد پسند عده‌ای واقع نشوند. اگر شما هم به هیچ وجه نمی‌توانید از لباس زیر نخی استفاده کنید، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که حداقل بخش داخلی آن‌ها از پارچه نخی تهیه شده باشد یا به‌اصطلاح یک تکه پارچه نخی داخلشان دوخته شده باشد.

 

در این صورت امکان عفونت‌های قارچی و مشکلات باکتریایی نسبت به زمانی که کل لباس زیر از الیاف مصنوعی تهیه شده است، به مراتب کمتر خواهد شد. پزشکان متخصص معتقدند لباس زیری که باعث عرق کردن و ایجاد فضای مرطوب در ناحیه تناسلی شود، می‌تواند منجر به عفونت‌هایی شود که حتی تا مرحله نازا کردن زنان هم پیش برود.

 

تکلیف مدل‌های فانتزی چه می‌شود؟

انواع مدل‌های شورت زنانه توری و جذاب وجود دارند که حتما نسبت به مدل‌های ساده نخی زیباتر هستند. استفاده از این لباس‌ها اگر محدود به زمان خاصی باشد و مرتب مورد استفاده قرار نگیرد، مشکلی برای بدن ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل هم توصیه می‌شود در طول روز سراغ استفاده از شورت‌های نخی بروید و شب‌ها را به پوشیدن لباس زیرهای فانتزی اختصاص دهید. با این کار کمک بیشتری به حفظ سلامتتان خواهید کرد.

 

کدام سایز بهتر است؟

همان‌طور که جنس لباس زیر روی سلامت تاثیر می‌گذارد، سایز آن هم نقش مهمی در حفظ سلامت ایفا می‌کند. به خاطر داشته باشید پوشیدن لباس‌های تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه می‌تواند باعث ایجاد عفونت و آسیب‌دیدگی ناحیه واژن شود. لباس زیری که بیش از اندازه آزاد باشد هم فرم زیبایی به بدن نمی‌دهد. به همین دلیل لازم است دقیقا سایزی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، زیبایی بیشتر را هم به شما هدیه دهد.

 

از حساسیت دوری کنید

خیلی از لباس زیرهای فانتزی دارای انواع لوازم تزئینی مثل نگین و گیره هستند. در مورد این دسته از لباس‌ها به‌خصوص خانم‌هایی که در گذشته علائم حساسیت پوستی را تجربه کرده‌اند باید بیشتر مراقب باشند. گاهی تماس مستقیم یک قطعه فلزی با پوست بدن باعث بروز مشکلاتی جدی می‌شود که می‌تواند کار را به ویزیت پزشک و دارو بکشاند. همان‌طور که می‌دانید بعد از خرید لباس زیر هم نمی‌توان آن را پس داد، بنابراین قبل از خرید به جزئیات دقت کنید تا بعد از صرف هزینه بتوانید از لباستان استفاده کنید.

 

نکات قبل از خرید سوتین زنانه

 

مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید لباس زیر زنانه باید به آنها توجه کرد

 

مهم است که قبل از خرید سوتین حتما نکاتی را که در ادامه می‌خوانید، مد نظر داشته باشید.

 

کدام مدل سوتین بهتر است؟

این روزها سوتین‌های مختلفی در بازار موجود هستند. از انواع سوتین‌‌‌های زنانه ژله‌ای و اسفنجی گرفته تا مدل‌های ساده، فنردار و حتی مدل‌های به اصطلاح جک‌دار؛ اما کدام یک از این مدل‌ها بهتر هستند؟

 

پاسخ این سوال به موقعیت و شرایط بستگی دارد. در حالت کلی توصیه می‌شود که بانوان در طول روز از سوتین‌های تمام نخ استفاده کنند که فنر ندارند و هنگام خواب هم از سوتین استفاده نکنند؛ اما این توصیه ممکن است برای بعضی‌ها راحت نباشد.

 

انواع سوتین‌های اسفنجی برای بانوانی طراحی شدند که از فرم سینه‌هایشان ناراضی هستند یا سینه‌های کوچکی دارند. این سوتین‌ها بسته به اصالت برند تولید کننده‌شان ممکن مقادیر کم یا زیادی از احساس گرما را به خصوص در فصل‌های گرم سال ایجاد کنند که نه بهداشتی است و نه منطقی.

 

استفاده از سوتین‌های فنردار هم برای حفظ بهتر فرم بدن مناسب به نظر می‌رسد، با این وجود این نوع لباس زیر ها ممکن است به بدن فشار بیاورند و به خصوص خانم‌هایی که کیست سینه دارند نباید سراغشان بروند؛ یا حداقل بعد از خرید فنر سوتین را از آن خارج کنند. برای آشنایی بیشتر با کیست سینه و نشانه های آن این مطلب را مطالعه کنید.

 

سوتین‌های جک‌دار هم برای بهتر کردن فرم بدن طراحی شده‌اند و به کار خانم‌هایی می‌آیند که دچار افتادگی سینه شده‌اند. بنابراین با توجه به موقعیتی که دارید دست به انتخاب بزنید و تنها از سوتین‌هایی برای ساعت‌های طولانی‌تر استفاده کنید که در آن‌ها احساس راحتی می‌کنید.

 

سایز مناسب را انتخاب کنید

سوتینی که رد بند آن روی بدن بماند، روی پوست احساس سوزش ایجاد کند یا باعث فشار بر بدن شود، تنگ است. مدلی هم که فرم مناسبی ایجاد نکرده و پوشیدن آن تغییری ایجاد نکند،  گشاد است. بنابراین حد وسط این دو سایز برای شما مناسب است؛ با وجود این گاهی وقت‌ها سایز دور سینه مناسب نیست در‌حالی‌که سایز کاپ مناسب است یا برعکس. در چنین شرایطی اولویت را به سایز کاپ بدهید و سایز دور سینه را با استفاده از دوخت کوتاه کنید یا با استفاده از رابط بلند.

 

نکته مهم: همان‌طور که موقع خرید شورت زنانه باید به فلزات و قطعات به کار رفته در آن توجه کرد تا مبادا بدن به آن حساسیت دهد؛ هنگام انتخاب سوتین هم باید به این نکته توجه کرد.

 

اولین کار بعد از خرید چیست؟

بعد از انتخاب لباس زیر زنانه مورد علاقه‌تان که با توجه به نکات بالا هم جنسی مناسب و هم سایز درستی دارد، حتما لباس زیرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداری مایع لباسشویی بشویید و بگذارید خوب در معرض آفتاب خشک شود. پروسه تولید این لباس‌ها شامل مراحلی است که خواه‌ناخواه باعث آلودگی پارچه می‌شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره