وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش آسان وزن کم کردن در فصل پاییز

روش آسان وزن کم کردن در فصل پاییز

روش آسان وزن کم کردن در فصل پاییز

 

کم کردن وزن و رسیدن به اندامی متناسب دعدغه بسیاری از افراد است ! به گزارش ایران ناز ، هوای سرد سبب تمایل بیشتر به خوردن شیرینی میشود چرا که بدن برای حفظ و تعادل دمای خود نیاز به سوزاندن کالری بیشتری دارد . این مسئله سبب چاق شدن افراد در پاییز و  زمستان میگردد .همچنین به گزارش ایران نازهمزمان با افزایش سن افراد به طور طبیعی با افزایش وزن مواجه می شوند و این مشکل در برخی فصول سال بیشتر می شود به همین دلیل باید با راهکارهایی مانع از چاقی غیر قابل کنترل شد.

 

به گزارش ایران ناز راههای مختلفی برای لاغری و بدست آوردن تناسب اندام وجود دارد از جمله بررسی لباس های روزانه و اینکه آیا لباس های چند سال پیش هنوز اندازه شما است یا دیگر نمی توانید آنها را بپوشید و سالهاست که در کمد لباس ها به فراموشی سپرده شده است.

 

در فصول سرد سال به دلیل ماهیت سرد هوا و کم تحرکی افراد بیشتر به نسبت فصول گرم سال با افزایش وزن و چاقی مواجه می شوید برای کاهش وزن می توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید و در کمترین زمان به وزن ایده آل خود دست یابید.

 

شمردن میزان کالری مصرفی روزانه یکی از بهترین راهکارها برای کاهش وزن و جلوگیری از پرخوری است، به طور میانگین برای کاهش وزن حدود 1200 کالری روزانه بایددر افراد بزرگسال سالم مصرف شود ، به همین دلیل یادداشت و حساب کردن کالری مواد غذایی مختلف و همچنین استفاده از نرم افزارهای کاهش وزن که این روزها در انواع حالت ها بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند وجود دارد می تواند نقش موثری در کنترل وزن افراد داشته باشد.

 

رعایت یک رژیم غذایی متعادل سرشار از مواد مغذی برای بدن می تواند علاوه بر رفع نیازهای بدن مانع از چاقی و افزایش قند خون شود، برای آگاهی از رژیم غذایی مناسب باید از متخصصان تغذیه کمک گرفت.

 

ادامه دادن رژیم غذایی حتی اگر در اوایل اثری از کاهش وزن در خودتان مشاهده نکردید به تدریج علاوه بر تقویت قدرت اراده شما ، سبب بهبود الگوی تغذیه و لاغری و خوش اندام شدن می شود.

 

کشیدن وزن به طور مرتب و مقایسه کاهش وزن طی هفته ها یک عامل تقویت روحیه و انگیزه ای برای ادامه دادن رژیم غذایی و لاغری است.حفظ اراده در مهمانی ها برای کمتر خوردن مواد غذایی و یا به عبارتی ناپرهیزی نکردن نیز می تواند باعث تناسب اندام و لاغری شود.

 

انتخاب منوهای غذای رژیمی کم کالری در مهمانی و رستوران ها و پرهیز از خوردن تنقلات حتی به مقدارکم همگی در کاهش وزن بسیار اثر گذار هستند.در عین حال حتی سخت ترین رژیم های لاغری بدون انجام ورزش منظم بی نتیجه است

 

مطالب مرتبط:

 

روش کاهش وزن شگفت انگیز بازیگر ایرانی + عکس

 

عواملی که در کم کردن وزن بدن بسیار مؤثر هستند

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره