وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت

به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
براد پیت یکی از بزرگترین ستاره‌های سینما، در حال حاضر با شریک زیبایش آنجلینا جولی و شش فرزندشان زندگی می‌کند.
براد پیت متولد 18 دسامبر بوده و دیروز به سن 46 سالگی رسید!
 آخرین اجرای او در سینما فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» می‌باشد که به کارگردانی کوئنتن تارنتینو ماه پیش نمایش داده شد. از زمان فیلم «تلما و لوئیز» تا نمایش فیلم الهام بخش «مورد عجیب بنجامین باتن» (و تمام رمانتیک‌های برجسته بین این دو فیلم) نگاهی می‌اندازیم به بزرگترین لحظه‌ها در زندگی کاری و هنری براد پیت.
 
پادشاه کیک کاپو
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
براد پیت حتی زمانیکه برای رفتن به دبیرستان کیک کاپو در Springfield, Mo تلاش می‌کرد، استعداد هنری خودش را با شرکت در برنامه‌ها، بحثها و برنامه‌های موسیقیدانش آموزی نشان داد. در این عکس می‌فهمیم که او قبلا هم با آن موهای قهوه ای رنگش شکل و شمایل ستاره‌های ‌هالیوود را داشت!

ستاره (مهمان) در تلویزیون

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
بعد از ترک کردن دانشگاه مدرسه ژورنالیسم میژوری، پیت به عشق بازیگری به سمت‌ هالیوود حرکت کرده و قبل از پیدا کردن یک جایگاه ویژه به عنوان مهمان در تلویزیون لازم دید که یکسری شغلهای عجیب مثل کار در رختشورخانه و رانندگی برای سرویس strip-o-gram را هم تجربه کند. اگر چه او در فیلمهای 21 Jump Street، Head of the Class’ و thirtysomething بازی کرد، به یادماندنی ترین روزها وقتی بود که در فیلم Dallas نقش دوست پسر  دختر پریسیلا پرسلی یعنی شالان مک کال را بازی کرد و یا زمانیکه در دو اپیزود Growing Pains در نقش عاشق کارول سیور (تریسی گولد) را اجرا کرد.
 
رومئوی ژولیت شد
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
سال 1989 براد پیت 26 ساله در فیلم تلویزیونی Too Young to Die? با ژولیت لوئیس 16 ساله آشنا شد، علی رغم فاصله سنی قابل توجهشان آنها با هم ارتباط برقرار کردند. آنها مدت کوتاهی با هم  فیلم بازی کردند و پس از آن در سال 1993 در فیلم «کالیفرنیا» نقش قاتلان سریالی عاشق و معشوق را بازی کردند. اما فوریه همان سال درحالیکه قبلا لوئیس از روابطش با براد پیت با عنوان بهترین لحظه‌های زندگی هردو نفرشان یاد کرده بود، به رابطه‌شان خاتمه دادند.

در نقش لوئیز
وقتی بیلی بالدوین از به خاطر حضور داشتن در فیلم Backdraft از بازی در فیلم «تلما و لوئیز» ریدلی اسکات کناره گیری کرد، براد پیت این فرصت را پیدا کرد که جای او را بگیرد و بالاخره یک ستاره به دنیا آمد! او در کنار جینا دیویس فوق العاده ظاهر شد و توانست استعداد خودش را به عنوان یک ستاره بزرگ به اثبات برساند. متشکرم بیلی!

ماهیگیری برای رسیدن به محبوبیتهای بیشتر

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
وقتی که براد پیت نقش مرد جوانی را بازی کرد که خودش را وقف زندگی کرده و با قلبی شکسته ولی بی خیال ماهیگیری می‌کند، نشان داد که بازی خوبش در «تلما و لوئیز» اتفاقی نبوده است. اگرچه بازیگر نقش اول فیلم Craig Schaeffer بود، اما نقش آفرینی براد پیت در این فیلم استعداهای او را به عنوان بازیگر جوان و خوش قیافه‌ هالیوود نشان داد.
 
اولین خون آشام
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
براد پیت در سال 1994برای اولین بار سعی کرد با نقشی حرفه ای در مقابل تام کروز و در فیلم اقتباسی آنا رایس به نام  «دیدار با خون آشام» بازی کند. این موفقیت و بازتاب‌های مثبتی که فیلم کسب کرد و نیز فروش 100 میلیون دلاری در گیشه.. برای براد پیت هم موفقیت بزرگی محسوب می‌شد.
 
افسانه‌های مرد اول فیلم
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
براد پیت اولین نقش اول واقعی اش به عنوان یک قهرمان را سال 1995 در فیلم عاطفی حماسی «افسانه‌های خزان» بازی کرد و به درستی که این مرد جذاب‌ هالیوودی در این فیلم زاده شد! صورت زجر کشیده تریستان لودلاو، صحنه‌های پرحرارت و عاشقانه او با جولیا اورماند او را تبدیل به مردی کرد که درهمه جا قلب خانم‌های جوان را  تسخیر می‌کرد. و بالاخره جای تعجب نمی‌ماند وقتی که می‌فهمیم کمتر از یک ماه بعد از اکران این فیلم مجله پیپل پیت را جذاب‌ترین و خوش قیافه‌ترین مرد زنده نامید.

«7» خوش شانس

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
موفقیت‌های براد پیت با حضور فیلم متحیر کننده دیوید فینچر یعنی فیلم جنایی تقریبا بی عیب و نقص «7» ادامه پیدا کرد. بازی در نقش کارآگاه جوان عجول همراه با تیم مورگان فریمن که به پرونده قتلهای زنجیره ای وحشتناک بر پایه 7 گناه کبیره رسیدگی می‌کردند. شخصیت پیت در تمام طول فیلم با مشکل عصبانیت گره خورده تا موقعی که به صحنه پایانی و فراموش نشدنی فیلم می‌رسیم. همان صحنه ای که پیت از قاتل کینه جو می‌پرسد «داخل این جعبه چیست؟!» که خودتان این صحنه را خیلی خوب می‌شناسید.

دیوانه و شیدای گوئینت

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
صحبت از فیلم «7» شد….  سال 1994موقع زمان حضور در یک فیلم او در دام عشق ستاره 22 ساله یعنی گوئینت پالترو که در فیلم نقش همسر او را بازی می‌کرد گرفتار شد. دسامبر سال 1996 این دو در تهیه و تدارک مراسم عروسی بودند… اما هفت ماه بعد روابطشان بهم خورد.
 
در عشق اسکار
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
پیت با بازی در نقش تاریک بیمار روحی (کسی که برای کمک کردن به بوروس ویلیس کلید را حفظ کرد تا جلوی شیوع ویروس کشنده را بگیرد) در فیلم «12 میمون» زمان و انرژی زیادی صرف کرد. این نقش بی‌شک یکی از درخشان ترین اجرای براد پیت به شمار می‌آمد و حتی نامزدی اسکار برای بهترین نقش مکمل را نیز به همراه داشت.. و البته این موضوع دوباره ثابت می‌کرد که اعضای آکادمی‌ اسکار به نقشه ای مجنون و دیوانه علاقه دارند.
 
دوست‌هایی مفید برای یکدیگر
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
در سال 1998 که پیت بعد از شکست عشقی و رابطه نافرجام با گوئینت دیگر به حالت طبیعی برگشته بود، رابطه دوستانه ای را با بازیگر دیگر یعنی جنیفر آنیستون آغاز کرد. دو سال بعد روز 29 جولای 2000 این زوج خوشبخت درحالیکه در محاصره مراسم آتش بازی، 50.000 شاخه گل و البته تعداد زیادی از دوستانشان بودند، مراسم ازدواجشان را برگزار کردند. در نوامبر همان سال پیت اولین مردی بود که تا بحال عنوان جذاب‌ترین مرد زنده را برای دومین بار توسط مجله پیپل از آن خود کرده بود.
 
نقش اول «باشگاه مشتزنی»
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
…واقعا باور کردنی نیست. پیت به خاطر کسب کردن توانایی لازم برای بازی در فیلم باشگاه مشت زنی چندین ماه تمرین بکس و ورزش‌های رزمی ‌می‌کرد. او در نقش تیلر دورهان بازی کرد و کسی بود که در فیلم یک باشگاه زیرزمینی را افتتاح می‌کند، جایی که مردان با بدن‌های برهنه با یکدیگر می‌جنگیدند. حقیقت جالب: براد پیت برای باورپذیر کردن این نقش تکه ای از دندان جلویش را کنده و به جایش یک دندان بدریخت قرار داده بود و این کار واقعا فداکاری بزرگی بود.
 
صحنه‌های فیلم «قاپ زنی»
اگر ما برحسب اتفاق بتوانیم یک کلمه از سخنان گوهر بار براد در کمدی گانگستری سال 2000 گای ریچی یعنی همان فیلم «قاپ زنی» را بفهیم چه اتفاقی می‌افتد؟ او هنوز هم بهترین است. از وقتی که این فیلم خنده دار و خوب را دیدیم می‌دانیم که خنده‌دارترین قسمتهای فیلم، وراجی‌های براد پیت بود.
 
نسخه جدید Rat Pack
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
سال 2001 براد پیت برای بازی در فیلم جدید سودربرگ به نام «11 یار اوشن» به جمع بازیگرانی چون جورج کلونی، مت دیمون و جولیا رابرتز پیوست ‌(فیلم نسخه بازسازی شده فیلم Rat Pack به نام casino caper  بود) و این فیلم هم برای براد پیت و هم جورج کلونی موفقیتی در گیشه و کارنامه سینمایی محسوب می‌شد.

شلوغ کاری روی پرده!
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
در ژانویه 2004 براد پیت در کمدی اکشن «آقا و خانم اسپیت» با آنجلینا جولی همبازی شد. آنها در این فیلم نقش زن و شوهری را بازی می‌کردند که هویتشان برای یکدیگر نامعلوم بود و ماموریت داشتند یکدیگر را بکشند و… خلاصه اینکه تمام طرفداران این دو بازیگر از تمام اتفاقات و حاشیه‌هایی که بعد از این فیلم برای آنجلینا و براد تازه متاهل شده اتفاق افتاد خبر دارند! اینطور نیست؟
برانجلینا متولد می‌شود!
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
در ژانویه 2005، پیت و انیستون جدایی رسمی ‌خود را اعلام کردند و اصرار داشتند دلیل جدایی‌شان شایعاتی که رسانه‌ها هم بهش دامن می‌زنند نبوده است. باهمه این احول در تعطیلات آپریل همان سال براد پیت با آنجلینا و پسرش مدوکس در سواحل کنیا دیده شدند و اولین زمینه‌های متولد شدن برانجلیا بالاخره پیدا شد. در همین حین فیلم «آقا و خانم اسمیت» به سودی معادل 186 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کرد.

براد پدر می‌شود!

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
بعد ازاینکه براد پدر قانونی دو فرزند خوانده جولی یعنی مدوکس و زاهارا شد، براد وآنجلینا در 27 می‌ سال 2006 صاحب اولین فرزندشان شدند. آنها این نوزاد که در خانه روستایی در نامیبیا به دنیا آمده بود را بود شیلو نوول گذاشتند و اولین عکس گران‌قیمت و جنجالی شیلو نیز روی جلد مجله پیپل چاپ شد.
 
کم توجهی اسکاریها
 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
نوامبر همان سال یکی از بهترین بازی‌هایش را در نقش شوهر کیت بلانشت در فیلم «بابل» به نمایش گذاشت. در «بابل» آنها قصد رفتن به تعطیلات دارند که در موروکو کیت بلانشت تیر می‌خورد و…. اما درحالیکه این فیلم خیلی سر و صدا کرد- و شاید تعداد کمی ‌از مردم هم با فیلم گریه کردند- از مراسم اسکار آن سال براد پیت دست خالی و بی نصیب بازگشت.

و بالاخره دوقلوها!

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
بعد ازاینکه در مارس 2007 یک پسر سه ساله ویتنامی‌ به اسم اورفان پکس تیین به مهدکودک آنجلینا و براد اضافه شد،آنجلینا  در تاریخ  12 جولای 2008 دوقلوهای زیبایشان به نامهای ناکس لئون و ویوین مارشلین را در Nice فرانسه به دنیا آورد. حالا همه ما می‌دانیم که تعداد بچه‌ها به 6 رسیده است.

بسوزان، عزیزم، بسوزان

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
سال 2008 هم براد پیت در نقش پسر خل و چل فیلم تاریک «پس از خواندن بسوزان» برادارن کوئن نقش آفرینی کرد و با این حال همان براد پیت گیچ و حواس پرت و مربی باشگاه ورزش می‌تواند نوار «مالکوویچ» کارمند سابق سیا را بدزدد.

مورد عجیب براد!

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
براد دوباره به دیوید فینچر کارگردان «باشتگاه مشتزنی» ملحق شده و در فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» با او همراه شد. و با آن گریم سنگین و فوق العاده شخصیت  محوری فیلم را بازی کرد، او نقش مردی را دارد که در دهه هشتاد به دنیا می‌آید و سالهای عمرش به عقب برمی‌گردد. این فیلم و همین طور بازی براد پیت شاهکار بود و دوباره نامزدی اسکار را برایش به همراه داشت که البته این جایزه را هم کسب نکرد.

خوشگذرانی خونین

 
به یادماندنی ترین لحظه های زندگی براد پیت
همکاری دوباره براد پیت با کوئینتن تارننتیو (که قبلا در فیلم True Romance به کارگردانی تونی اسکات با هم کار کرده بودند) شروع شد، و بالاخره فرصتی به دست آمد که براد با کارگردان «Pulp Fiction» در فیلم خونین و جنگی «حرامزاده‌های لعنتی» در مورد جنگ جهانی دوم همکاری کند. آلدو روئین مردی است که ثمرات جنگ جهانی دوم را در دستان به خون آغشته اش حس می‌کند، نقش پیت در فیلم هم شخصیت مضحک و هم تجسم شخصیت واقع گرایانه مردی که جنگ به این روز می‌اندازتش را به ما می‌نمایاند.
پس در آخر متن باید بگوییم که او بازیگری ثروتمند، با استعداد و همراه و دوست آنجلینا است و ما هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم…

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره