وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز زیبایی و جوانی دستها چیست؟

راز زیبایی و جوانی دستها چیست؟

راز زیبایی و جوانی دستها چیست؟

 

برای خانم ها بسیار مهم است دستانی بسیار زیبا و جذاب داشته باشن دست ها یکی از مهمترین قسمت های بدن هستند که جدای از اهمیت به عنوان عضوی از بدن می بایست به زیبایی و جوان ماندن آن ها نیز اهمیت داد . در واقع باید با دست هایتان همانطور که با صورتتان رفتار می کنید رفتار کنید . در این مطلب روش هایی برای زیبا و جوان نگه داشتن دست ها ارائه می دهیم .همانند صورت ، دست هایتان را از آفتاب در امان نگه دارید .

 

همانطور که برای پوشش صورتتان در مقابل آفتاب از کرم ضد آفتاب و یا کلاه و روسری استفاده می کنید می بایست دست هایتان نیز پوششی در برابر آفتاب داشته باشند . می توانید از کرم ضد آفتاب و یا دست کش استفاده نمائید . اگر دقت کرده باشید با پوست صورت با ملایمت و لطافت برخورد می شود یعنی مرتب مرطوب شده و شستشو داده می شود ، برای پوست دستتان نیز شوینده و مرطوب کننده مناسب داشته باشید.

 

می توانید با استفاده از شکر و روغن زیتون نرم کننده ی پوست دست خانگی تهیه کنید . نصف به نصف روغن زیتون و شکر را به خوبی مخلوط کنید و بر روی دستانتان ماساژ دهید . پس از نیم ساعت دست هایتان را بشوئید .گلیسیرین یکی از بهترین مرطوب کننده ها برای دست هایتان می باشد که تاثیر فوق العاده ای در جوانسازی پوست دارد . مقداری گلیسیرین را روزانه بر روی دست هایتان ماساژ دهید .

 

دست ها در معرض مواد شیمیایی ، گرد و خاک ، میکروب ها و … زود پیر می شوند و می توانید با استفاده از دستکش این زمان را کندتر کنید . پوست اطراف ناخن بسیار حساس بوده و نقش مهمی در زیبایی دست ها دارد که اکثرا با بی توجهی سلامت و زیبایی خود را از دست می دهد . می توانید با چرب نگه داشتن پوست اطراف ناخن به زیبایی و جوانی دست ها کمک کنید .

 

با دست هایتان کارهای سنگین انجام ندهید . در اثر فشار و یا بلند کردن وسایل سنگین رگ های دستتان تحت فشار قرار می گیرند و با برجسته شدن آن ها دست های شما به سمت پیری می روند .

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره