وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جغد ریش بلند پس از 26 سال مشاهده شد!

جغد ریش بلند پس از 26 سال مشاهده شد!
بوفچه ریش بلند پرنده ای کمیاب است که طی 26 سال گذشته در دسته گونه های منقرض شده تصور می شد اما اکنون گروهی از محققان موفق شده اند در شمال پرو نشانه هایی از حیات این بوفچه زیبا را به دست آورند.
گروهی از جستجوگران و محققان موفق به یافتن یکی از کمیاب ترین پرنده هایی شده اند که طی 26 سال گذشته نشانه ای از آن دیده نشده بود، این پرنده از گونه ای از بوفچه هاست که به بوفچه ریش بلند شهرت داشته و در پرو کشف شده است.
این جغد کوچک با نام علمی Xenoglaux Loweryi در اطراف منقارش از پرهای مومانند و بلندی برخوردار است و از آن به عنوان ریشهای این پرنده جالب توجه یاد می شود. نام لاتین و رایج این پرنده "جغد غریبه" است.

این بوفچه که در بخشهای شمالی پرو و در منطقه محافظت شده "آبرا پارتیشیا" مشاهده شده، توسط اتحادیه بین المللی محافظت از منابع طبیعی به عنوان یکی از گونه های در خطر انقراض معرفی شده است زیرا قلمرو زیستگاه های آنها به کمتر از 189 کیلومتر مربع رسیده است.

بر اساس گزارش بی بی سی، جنگل زدایی های مداوم یکی از عوامل اصلی نابود شدن زیستگاه این پرنده ارزشمند و کمیاب و در نتیجه منقرض شدن تدریجی آنها به شمار می رود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره