وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کوچک ترین فرد محکوم به حبس ابد دنیا !!!

کوچک ترین فرد محکوم به حبس ابد دنیا !!!
این نوجوان، کوچک ترین قاتل دنیاست که تا کنون به حبس ابد بدون امکان بخشش محکوم شده است. به گزارش کرایم سایدر، هفته گذشته، این نوجوان آمریکایی که اکنون 13 سال سن دارد، در مقابل قضات دادگاه عالی پنسیلوانیا قرار گرفت تا حکم نهایی برای این پرونده جنجالی صادر شود.

این نوجوان جنایتکار، متهم است که در فوریه 2009، با شلیک به نامادری 26 ساله باردار خود (کنزی ماری هوک)، وی و جنین را به قتل رسانده است. بعد از ارتکاب این جنایت او در نهایت خونسردی با پلیس تماس گرفته و این جنایت را گزارش کرده بود.

 
او ساعاتی بعد از این جنایت درحالی که تنها 11 سال داشت دستگیر شد و اگر چه به دلیل سن او، پرونده باید به دادگاه اطفال فرستاده می شد و بازجویی از وی توسط قضات آن دادگاه انجام می شد اما به خاطر نوع جنایت، دادگاه با استناد به اینکه او در زمان شلیک، متوجه جنایتی که مرتکب می شده بوده است، او را به عنوان یک بزرگسال و در دادگاه جنایی مورد بازجویی قرار داد.

با گذشت نزدیک به 2 سال از زمان جنایت، هفته گذشته 3 قاضی دادگاه عالی پنسیلوانیا به محاکمه نوجوان جنایتکار پرداختند و در این جلسه وکیل جردن با این ادعا که متهم نمی دانسته چه جنایتی را مرتکب می شود گفت که پرونده باید در دادگاه اطفال بررسی می شد اما قضات با توجه به اینکه نوجوان تبهکار در تمامی مراحل بازجویی ادعا کرده بود که می دانسته چه جنایتی را مرتکب می شده و اصلا از قتل این زن و کودکش ناراحت نیست، وی را به عنوان یک بزرگسال محاکمه کرده و او را به حبس ابد بدون عفو محکوم کردند.

مادر مقتول در جلسه محاکمه گفت: او یک شیطان است، او دخترم را به قتل رساند و نه تنها هرگز تقاضای بخشش نکرده بلکه درتمام مراحل گفته از کاری که کرده است احساس رضایت می کند. اکنون 2 کودک دخترم، مادرشان و برادری که منتظرش بودند را از دست داده اند، بنابراین دادگاه نباید اجازه بدهد که او با آرامش در خیابان های پنسیلوانیا قدم بزند.

به گزارش گاردین، آمریکا تنها کشوری است که در آن مجازات حبس ابد بدون امکان عفو و بخشش برای اطفال وجود دارد. وکیل جردن می گوید: این یعنی اینکه کودکان آمریکایی که مرتکب جنایت می شوند وحشی تر از بقیه کودکانی هستند که در بقیه دنیا جنایتی را رقم می زنند، یا اینکه آمریکا قوانین بسیار وحشیانه تر و سختگیرانه تری را برای متهمان درنظر می گیرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره