وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز دوشنبه 2 خرداد 1390

فال و طالع بینی روز دوشنبه 2 خرداد 1390
فروردین : باوجود اینكه نیمی‌ از هفته كاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یك بار مشكلات ناشی از شانه خالی كردن از زیر مسئولت را به طور كامل بررسی كنید، آن موقع به جای فرار از كار كردن تصمیمی ‌درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینكه ممكن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

اردیبهشت : ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌كنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر كار بروید، حتما راهی پیدا كنید كه بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. كوچكترین و ساده ترین كارهای خانه را همانند كارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ كنید.

خرداد : امروز یك روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانكه حتی انجام دادن كارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فكر ساده‌تر كرده كارهای خود هستید، ولی باید بدانید با كمتر كردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌كند! به جای اینكه به خاطر كارهایی كه نمی‌توانید تمام‌شان كنید عصبانی شوید، نفسی تازه كرده، آرامش داشته باشید و سعی كنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

تیر : الان وقت حركت كردن است! شما چند روز گذشته را به فكر كردن در مورد احساسات‌تان و كارهایی كه پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیكار نشستن نیست. به جای اینكه در انتظار یك فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی كه برای خودتان تعیین كرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نكنید.

مرداد : شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس كنید، چراكه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی كه پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌كند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان كرده و قبل از اینكه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افكار و ایده‌های خود را ابراز كنید.

شهریور : امروز شما دوست ندارید از لاك خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشكلات بهتان اجازه نمی‌دهند كه یك جا ساكن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی كه دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت كنید. باید وقتی را به كندو كاو كردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنكه خود شما دقیقاً چیزهایی را كه پیدا خواهید كرد را نمی‌شناسید. كشفیات خودتان را با كسی كه بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

مهر : امروز آخرین روزی است كه خورشید در نشانه شما حضور دارد، شما نیز احساس می‌كنید كه وقت‌تان تمام شده است! رابطه‌های شما هیجان انگیزتر می‌شوند و در حالیكه شور و اشتیاق‌تان شدیدتر می‌شود، بیشتر از قبل احساس سرزندگی می‌كنید. فكرتان را تغییر داده تا بتوانید انواع بیشتری از مسئولیت‌ها و خدمات را برعهده بگیرید، برای اینكه تلاش و سخاوتمندی و بخشش مضاعف شما باعث می‌شود این روزها حس بهتری نسبت به خودتان پیدا كنید.

آبان : امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا كه ماه و پلوتو احساسات شما را تحریك می‌كنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌كردید، ولی حالا وقت این است كه درمورد كارهایی كه پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند كاری خود را تندتر كنید، پس ناامیدی را كنار گذاشته و سعی كنید با دیگران ارتباط برقرار كنید.

آذر : شما به خط افق بی كران و نامحدود نگاه می‌كنید و مطمئن هستید كه این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت كردن و كنترل كردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر كمی ‌دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.

دی : شما هم اكنون كمی‌عصبانی هستید! برای اینكه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام كردن كارهایی كه متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی كردن بیشتر جلوه می‌كند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت كار كنید كه هم به كارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت كافی پیدا كنید.

بهمن : امروز وقتی كه افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یك دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌كنید كه او قدرت بیان شما را محدود كرده است. هم اكنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینكه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نكنید، چیر زیادی نخواهید داشت كه به افراد دیگر بدهید.

اسفند : امروز ممكن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی كه كارها و وظایف معمولی روزانه كسل كننده‌تر و یكنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یك شغل كم تحرك و ثابت را به شغلی كمیاب و خاص تبدیل كند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینكه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده كرده و به اهداف والای خود نزدیك بشوید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره