وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نكته هایی كوچك اما مفید در دنیای تكنولوژی امروز

نكته هایی كوچك اما مفید در دنیای تكنولوژی امروز

مقاله ای را كه در زیر ملاحظه خواهید كرد نكاتی بسیار ریز و جالب را برای حل بعضی مشكلات روزمره ای كه در بكار گیری و استفاده از امكانات دنیای تكنولوژی امروز بوجود می آید، اشاره می كند :

دوام بیشتر شارژ باطری موبایل :

اگر شارژ باطری گوشی شما هم مثل مال من خیلی زود تمام می شود باید بدانید كه دلیلش این است كه لابد آن را نزدیك به بدن خودتان نگه می دارید. چرا كه بدن انسان 37 درجه سانتیگراد حرارت دارد و همین دما كافی است كه باعث تخلیه سریع باطری موبایل شود. بنابراین بهتر است به جای قرار دادن گوشی در جیب، آن را درون كیف بگذارید یا از نگه دارنده های كمری استفاده كنید تا با بدن فاصله ای داشته باشد. از همین روش برای مواقع اورژانسی هم می توانید استفاده كنید. تصور كنید كه به یك شهر دیگر رفته اید اما شارژر را فراموش كرده اید تا بهمراه ببرید. برای اینكه باطری كمتری از دست بدهید شب گوشی را خاموش كنید و آن را درون یخچال قرار دهید. این كار باعث می شود تا مصرف باطری به حداقل ممكن برسد.


وقتی گوشی در آب می افتد :

این بلا ممكن است سر هر كسی بیاید. چنانچه گوشی شما در آب سقوط كرد یا اینكه در هر جای خیس یا مرطوب دیگری افتاد یا حتی اگر یک دوش حسابی هم گرفت برای شروع عملیات نجات آن قبل از هر چیز ، در ابتدا باطری آن را خارج كنید. سپس آن را به آرامی با یك حوله خشك كنید. مرحله بعد این است كه گوشی را درون یك ظرف پر از برنج خام و خشك قرار دهید. برنج یكی از بهترین جذب كننده های رطوبت است. كافی است گوشی شما یكی دو روز درون برنج ها مدفون باشد تا تمام رطوبت آن خارج شود. جالب است بدانید پس از اینکه گوشی شما طی زمان ذكر شده در داخل ظرف برنج استراحت كرد، پس از رطوبت زدایی كامل مثل روز اول كار می كند و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد. البته شاید این راهكار كمی عجیب بنظر برسد ولی كاملا كاربردی و قابل انجام است.


ریموت كنترل دزدگیر اتومبیل :

اگر كنترل دزدگیر ماشین دارای برد كوتاهی است یك راه حل ساده وجود دارد. قسمت فلزی كلید ماشین را به زیر چانه پچسبانید و دكمه ریموت را فشار دهید. در باز می شود! این كار باعث می شود كه سر شما به عنوان یك آنتن رادیویی عمل كرده و برد كنترل افزایش پیدا كند!

كارتریج پرینتر خشك شده :

دقیقه 90 است و شما در حال پرینت یك فایل مهم هستید. ناگهان در میان كار، كارتریج پرینتر تمام می شود. به نظر شما در این هنگام چه باید كرد؟
كارتریج را دربیاورید و آن را سه دقیقه زیر سشوار گرم قرار دهید. كارتریج را در حالی كه هنوز گرم است درون پرینتر قرار دهید. خواهید دید كه می توانید كار پرینت را با اطمینان ادامه دهید. حرارت سشوار باعث گرم شدن و روان شدن جوهر غلیظ انتهای كارتریج می شود و به آن اجازه می دهد تا از سوراخ های ریز كارتریج خارج شود.
بعد از اتمام مكالمه تلفن همراه را قطع کنید :
در بعضی مواقع مخابرات محترم همراه اول! دست به کارهای عجیبی برای پول درآوردن از مشترکین خیلی محترم! می‌زند یکی از کارهای خارق‌العاده‌اش که زمان زیادی را برای طرح این ایده زیرکانه صرف ‌کرده قطع نشدن تلفن‌ همراه بصورت خودکار است. فرض کنید شما با تلفن همراهتان به تلفن ثابت دوستتان زنگ می‌زنید و صحبت هایتان را كرده و خداحافظی می‌کنید و تلفن را بدون قطع کردن در جیبتان می‌گذارید چون می‌دانید که به تلفن ثابت زنگ زده‌اید و تلفن‌های ثابت چه بیسیم باشند و چه غیر بی‌سیم پس از اتمام مكالمه حتما باید قطع شود پس خیالتان راحت است كه احتمال وصل ماندن آن چیز محالی است. ولی مدتی است که قضیه كمی تا قسمتی تغییر کرده و مخابرات عزیز با استفاده از این نقطه ‌ضعف مشترکان تلفن را قطع نمی‌کند تا زمانی که خود شخص تماس‌ گیرنده آنرا قطع نماید. پس توجه داشته باشید كه بعد از تماس و اتمام مكالمه، تلفن همراه خود را حتما قطع کنید.

 
 
پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره