وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل قهرمان پرورش اندام ایران و دستگیری قاتل (عکس)

قتل قهرمان پرورش اندام ایران و دستگیری قاتل (عکس)

قتل قهرمان پرورش اندام ایران و دستگیری قاتل

 

قهرمان بدنسازی ایران هنگام خروج از باشگاه بدنسازی در غرب شهر اصفهان به قتل رسید . به گزارش ایران ناز قتل هولناک این قهرمان بدنسازی جلوی چشم ورزشکاران این باشگاه صورت گرفت . محسن مکتوبیان ، قهرمان اصفهانی پرورش اندام ایران شب گذشته هنگام خروج از باشگاه مورد اصابت ضربات چاقوی چند نفر قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

 

وی پس از قهرمانی در دسته ۸۰ کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی، چند روز پیش به جلسه بازبینی تیم ملی دعوت و به عنوان نماینده دسته ۸۰ کیلوگرم انتخاب شده بود.

 

قتل قهرمان پرورش اندام ایران و دستگیری قاتل (عکس)

 

امید جبلی، رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تأیید این خبر  گفت: آنطور که من شنیده‌ام ظاهرا این شخص به دلیل اختلافات خانوادگی توسط چند نفر مورد اصابت چاقو قرار می‌گیرد و فوت می‌کند. خبرهای تکمیلی حاکی از دستگیری قاتل این بدنساز مشهور است

 

به گزارش ایران ناز در بررسی های اولیه پلیسی مشخص شد مقتول محسن مکتوبیان یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران است که به علت اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسیده است.در ادامه با اعلام موضوع به تیم های پلیس آگاهی،تحقیقات جنایی در این رابطه آغاز و عامل جنایت در محل شناسایی و دستگیر شد.

 

قاتل در تحقیقات اولیه ادعا کرد قتل را به علت اختلافات خانوادگی انجام داده است.در حال حاضر تحقیقات بیشتر از عامل این جنایت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان ادامه دارد.