وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شغل دوم ستارگان فوتبال ایران (خواندنی)

۱- جواد نكونام در راه واردات عطر و پوشاك

 

جواد نكونام . خوش پوشی و خوش تیپی ، هم می تواند برای آدم دردسر ساز شود و هم كارساز، فعلاً كه برای جواد بدجوری كارساز و پولساز شده و جواد در امر واردات عطر و پوشاك فعالیت خوبی دارد. ضمناً آقا جواد به اتفاق چند تن از دوستانش یك شركت تولید پوشاك و لوازم ورزشی تاسیس كرده است.

 

2- نیما نكیسا رستوران دارد!

 

روح لطیف نیما نكیسا ، او را وارد عرصه هنر كرده و آنطور كه شنیده ایم بزودی كاست سنگربان سابق تیم ملی روانه بازار موسیقی خواهد شد. البته فعالیت غیر ورزشی نكیسا فقط به هنر و موسیقی ختم نمی شود . نیم خان با همكاری پدرش اداره یك رستوران سیك و مدرن را در خیابان فراهانی برعهده دارد. خوش تیپی نیما باعث شده كار و كاسبی اش بگیرد.

 

3- یحیی گل محمدی صاحب یك آرایشگاه مجهز

 

یحیی گل محمدی ، مدافع اسبق تیم صباباطری از آن دست فوتبالیست هایی است كه همواره دور حاشیه را خط كشیده و بی سر و صدا به زندگی و كار خود مشغول است . او به همین چند روزه شهرت و قدرت دلخوش نكرده و اداره یك آرایشگاه مجهز به نام هنر پرشیا را بر عهده دارد. ضمن اینكه آقا یحیی در امور خیریه نیز پیشقدم است و آنطور كه شنیده ایم هزینه یك موسسه خیریه را تامین می كند.

 

4- كریم باقری ، بازرگان فرش !

 

كریم باقری ، هافبك صاحب نام تیم پرسپولیس ، كه زمانی فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در كنار شوت زدن و دویدن و پاس دادن در زمین چمن در امر صادرات فرش و ارز آوری برای كشور تجربه و تبحر بالایی دارد. كریم خان همراه پدر همسرش یكی از تجار معروف فرش ایران و به خصوص تبریز در دنیاست!

 

5- دین محمدی ، كاسب در میلاد نور

 

چندین سال حضور در استقلال و سابقه حضور دو ساله در فوتبال باشگاهی آلمان ، گذشته از تجربیات فنی و حرفه ای فراوان برای سیروس خان ، از لحاظ مادی هم برای هافبك ریز نقش پگاهی ها سودآور بود. سیروس ، سرمایه اش را كه هم ریالی است و هم ارزی در كار تولید پوشاك به كار انداخته و یك موسسه تولید پوشاك را اداره می كند . البته یك باب مغازه در پاساژ میلاد نور و در جوار هم قطارانی چون میناوند ، پیروانی و دایی نیز از دیگر سرمایه گذاری های جناب سیروس خان است كه در آن به عرضه پوشاك ورزشی می پردازد

 


6- تجارت تهران در قبضه علی دایی

 

علی دایی ، سر مربی تیم ملی همانطور كه در زمین سبز عناوین و ركوردهای ملی و بین المللی را تصاحب كرده ، در زمینه سودآور اقتصادی سرمایه گذاری های كلانی انجام داده است . مشاركت در ساخت یك شهرك توریستی در اطراف چالوس ، مالكیت چندین فروشگاه و گالری كفش و لباس در مراكز خرید یوسف آباد ، منیریه ، میدان محسنی و میلاد نور و همچنین اداره موسسه تولیدی پوشاك ورزشی دایی ، مشغله هایی است كه بعد از فوتبال ذهن دایی را به خود مشغول كرده است.

 

7-علیرضا نیكبخت واحدی پوشاك تولید می كند !

 

علیرضا نیكبخت واحدی ، مهاجم برسبولیس بیشتر از آنكه به فكر آینده اش باشد ، به تیپ و مد و ظاهرش می رسد و فرصت چندانی برای پرداختن به امور تجاری ندارد . البته گویا به تازگی شم تجاری نیكی هم تقویت شده و شنیدیم وی در یك موسسه تولید پوشاك مشاركت و سرمایه گذاری كرده است. البته حالا كه او به لیگ امارات رفته و عضو تیم الوصل شده ، بیشتر از اینها می تواند به فكر آینده اش باشد.

 

8- خداداد عزیزی مسلط در تجارت جهانی !

 

خداداد عزیزی ، مربی بیام همانطور كه در زمین فوتبال تند و تیز است ، در عرصه تجارت نیز ید طولایی دارد و به قول معروف زیر و بم كار را می داند . خداداد علاوه بر مالكیت یك گالری طلافروشی در خیابان كریم خان زند ، صاحب یك شركت تولید قطعات یدكی اتومبیل در سنگاپور نیز هست و در دبی هم سرمایه گذاری های خوبی انجام داده و فعلاً او تنها رقیب علی دایی است.

 

9- رسول خطیبی ورزشگاه می سازد!

 

رسول خطیبی ، مهاجم آذری تیم سپاهان اصفهان آنقدر به فوتبال و توپ و تور علاقه دارد كه حتی سرمایه گذاری هایش هم یكجوری به فوتبال و ورزش ربط پیدا می كند . مهاجم تبریزی سپاهان ، پروژه ساخت یك مجموعه ورزشی را در تبریز آغاز كرده و نظارت بر چگونگی انجام كار این مجموعه و تامین هزینه های آن مهمترین مشغله خطیبی بعد از فوتبال است.

 

10- پژمان نوری در آستانه آپارتمان سازی !

 

پژمان نوری ، هافبك تیم پیروزی پسر ارشد خانواده ای است كه املاك زیادی در شمال دارند اما پژمان علاقه ای به كشاورزی و زمین داری ندارد. از قرار معلوم پژمان هم نان را در ساخت و ساز می بیند. او قصد دارد در قطعه زمینی كه در اختیارش است ، آپارتمان سازی كند البته در فصل بهار! در این مدتی هم كه بیكار بوده سرش با خواهرزاده اش و مراقبت و پرستاری از او گرم بوده ، مثل اینكه پژمان خان در رشته پرستاری استعداد بسیار خوبی دارد!

 

11- حسین كعبی برای خودش ارباب است

 

حسن كعبی ، هافبك ملی پوش تیم ملی هم سود و پول را در صنعت پر رونق خرید و فروش ملك و ساخت و ساز دیده است . آنطور كه خود حسین می گفت او چند باب مغازه و منزل دارد كه با اجاره و رهن آنها كاسبی كوچكی برای خودش دست و پا كرده است.

 

12- سر و كار علیرضا منصوریان با كامپیوتر !

 

علیرضا منصوریان ، هافبك اسبق استقلال ، دو سال حضور در آلمان و فوتبال ماشینی و حساب شده ژرمن ها ، حسابگری علی منصوریان را هم تقویت كرد ، به طوری كه این بازیكن مارك هایش را در بازار پر رونق كامپیوتر سرمایه گذاری كرد. اگر خریدار قطعات و لوازم كامپوتر هستید ، حتماً سری به فروشگاه منصوریان واقع در چهار راه ولی عصر بزنید.

 

13- پژمان جمشیدی گالری عطر و ادكلن دارد

 

پژمان جمشیدی ، هافبك تیم پاس علاوه بر اینكه بعد از چندین سال تحصیل در رشته عمران هنوز موفق به اخذ مدرك نشده و دائماً به خاطر پاس كردن واحدهای درسی دنبال اساتید خود است ، بخشی از وقتش را هم در گالری عطر و ادكلن فروشی اش كه در كرج واقع است ، می گذراند.

 

14- مهدی هاشمی نسب در فكر افتتاح پیتزافروشی

 

مهدی هاشمی نسب ، مدافع یام خراسان و بازیكن پر شر و شور سالهای گذشته استقلال و پرسپولیس حالا به یك بازیكن بی حاشیه و آرام تبدیل شده و حسابی به فكر آینده خود است . واردات لوازم آرایشی و بهداشتی آقا مهدی را راضی نكرده و حالا او قصد دارد یك پیتزافروشی دایر كند ، البته اینكه كجا و با كی هنوز معلوم نیست ، اما احتمالاً یكی از پر رونق ترین پیتزافروشی های تهران از آن گلزن ترین مدافع فوتبال ایران خواهد شد.

 

15- پیتزافروشی محمد برزگر غوغا می كند

 

محمد برزگر ، در عرصه كار و فعالیت غیر ورزشی ، بسیار كوشاست . محمدآقا در خیابان گیشا یك پیتزا فروشی شیك و پررونق دارد

 

16 – یدالله اكبری شغل نان و آب داری دارد

 

به نظر می رسد ، شم اقتصادی فوتبالیست ها خیلی بالاست . چون یدالله اكبری هم مثل بعضی از همقطارانش ، سرمایه اش را در كار ساخت و ساز ساختمان كه سود كلانی هم دارد ، به كار انداخته است. خدا كند معماری یدی هم مثل فوتبالش ظریف و خوب باشد.

 

17- افشین پیروانی سهامدار جورابان

 

افشین پیروانی ، حتماً تاكنون پیراهن و پوشاك ورزشی با مارك جورابان را دیده اید ! حتماً هم می دانید بخشی از سهام این شركت معتبر تولید پوشاك ورزشی متعلق به افشین خان است. البته مشاركت در تولیدی جورابان یكی از مشغله های پیروانی است و مدافع شیرازی سرخپوشان یك گالری پوشاك و كفش ورزشی هم در میدان محسنی دارد.

 

18- حامد كاویانپور ، نمایشگاه دار اتومبیل

 

حامد كاویانپور ، هافبك سابق ملی پوش تیم پرسپولیس بعد از بازگشت از امارات و حضور مجدد در پرسپولیس ، یك مدرسه فوتبال تاسیس كرد كه همه امكانات و سهام آن متعلق به خودش است. در كنار آموزش فوتبال به نونهالان علاقمند ، آقا حامد ، در كار خرید و فروش اتومبیل هم فعال است و اتفاقاً اتومبیل های لوكس و گرانقیمتی هم در دست و بالش دارد.

 

19- حمید استیلی با پیروانی شریك است
حمید استیلی ، مربی سابق تیم پرسپولیس نیز مثل همبازی سابقش ( افشین پیروانی ) در بخشی از سهام شركت تولیدی جورابان شریك است اما اینكه چند درصد از سهام شركت تولیدی جورابان شریك است اما اینكه چند درصد از سهام متعلق به حمیدخان است ما بی اطلاعیم . ضمن اینكه حمیدخان در امر تجارت وادرات كالا هم كم و بیش فعالیت دارد .