وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ربودن عكس‌های خصوصی دختر جوان

ربودن عكس‌های خصوصی دختر جوان

خواستگار مزاحم كه پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش، با سرقت عكس خصوصی او و نصب آن در یكی از محله‌های تهران، اقدام به انتقام‌گیری از دختر جوان كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، اوایل اردیبهشت امسال، مردی به شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران رفت و اقدام به شكایت از مردی كرد كه دخترش را ربوده بود.

شاكی در اظهاراتش به بازپرس یونسی گفت: از یك ماه قبل، مرد جوانی به عناوین مختلف برای دخترم و دیگر اعضای خانواده ایجاد مزاحمت می‌كرد، هربار كه به وی اعتراض می‌كردیم، او مزاحمت‌هایش را بیشتر می‌كرد تا این كه روز گذشته با زور و تهدید چاقو، دخترم را كه قصد رفتن به منزل مادربزرگش را داشت، در خیابان ربود و با انتقال به خانه‌اش در یكی از محله‌های تهران، یك روز او را به گروگان گرفت و هنگامی كه یكی از اهالی محله، متوجه این گروگان‌گیری شده بود و قصد داشت موضوع را به پلیس اطلاع دهد، جوان شرور او را تهدید به مرگ كرد و پس از آن دخترم را كتك زده و با رها كردن در خیابان، متواری شده است.

پس از شكایت این مرد، پرونده‌ای تشكیل شد و در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و دختر جوان برای تحقیقات لازم به مركز پلیس احضار شد و در تحقیقات پلیسی، گفته‌های پدرش را تایید كرد و با بیان این كه مرد آدم‌ربا، امنیت جانی او و خانواده‌اش را در خطر انداخته است، از ماموران برای دستگیری وی كمك خواست. 

تصویر خصوصی دختر جوان در خیابان پخش شده بود

با اطلاعاتی كه ماموران از شاكیان به دست آوردند، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از مرد آدم‌ربا پرداختند و جستجو برای یافتن او ادامه یافت تا این كه هفته گذشته، شاكی و دخترش بار دیگر به دادسرا رفتند و به بازپرس پرونده عنوان كردند كه مرد مزاحم، علاوه بر ایجاد مزاحمت‌های متعدد، عكس شخصی دختر خانواده را به سرقت برده و با تكثیر این تصویر، آن را در دیوارهای مجتمع مسكونی منزل آنها، سراسر محله و حتی منزل مادربزرگ وی چسبانده و آبروی خانوادگی آنها را برده است.

با شكایت جدید آنها، ماموران به محل‌های نصب تصاویر دختر جوان عزیمت كردند و پی بردند كه گفته‌های شاكی و پدرش صحت دارد. 

سرقت عكس‌ها از كیف

با مشخص شدن این موضوع، ماموران به تحقیق دوباره از دختر شاكی پرداختند كه وی در اظهاراتش گفت: من در یك آرایشگاه زنانه كار می‌كنم. شهروز  متهم فراری  چندی پیش، هنگام مراجعه به محل كارم با سد كردن راهم تهدید كرد كه اگر اجازه ندهم او به خواستگاری‌ام بیاید، ابتدا به صورتم اسید می‌پاشد و بعد خانواده‌ام را به قتل خواهد رساند. در این مدت، 160 بار پیام غیراخلاقی و تهدیدآمیز برایم ارسال می‌كرد تا مرا مجبور به ازدواج كند. سرانجام وقتی فهمید من و اعضای خانواده تسلیم خواسته‌های وی نمی‌شویم، كیف مرا كه حاوی تصویر خصوصی‌ام بود، به سرقت برد. سپس متوجه شدم وی با تكثیر و نصب عكس‌ها در محله‌های خانه پدری و مادربزرگم، آبروی خانوادگیمان را برده است. 

پیگیری ویژه

با توجه به حساسیت موضوع، پاتوق‌های احتمالی متهم به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این كه 2 روز قبل، شهروز در یكی از محله‌های جنوبی تهران شناسایی و هنگام خروج از خانه‌اش، از سوی ماموران كلانتری 117 جوادیه تهران دستگیر شد.

روز گذشته، با انتقال متهم به شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، وی مورد بازجویی قرار گرفت و ربودن دختر جوان را انكار كرد؛ ولی سرقت تصویر خصوصی دختر جوان و چسباندن آن در خیابان‌های شهر را پذیرفت.

 

انكار به آدم‌ربایی و اعتراف به سرقت تصویر خصوصی

شهروز  متهم  در ادامه اظهاراتش به بازپرس یونسی گفت: من در خیابان، دختر جوان را دیدم و به وی علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم هر طور شده او را مجبور كنم تا اجازه دهد به خواستگاری‌اش بروم؛ اما او نمی‌پذیرفت. تا این كه وسوسه شدم از او انتقام بگیرم. بنابراین برای او پیامك‌های تهدیدآمیز و غیراخلاقی می‌فرستادم. وقتی این كارهایم به نتیجه نرسید، یك روز او را با چاقو در خیابان تهدید كردم و كیفش را به سرقت بردم و عكسش را از داخل آن برداشتم و بعد كیفش را به سوی دختر در خیابان پرتاب كردم و چند روز بعد، این تصویر را تكثیر و مقابل مجتمع محل سكونتش و خانه چند تن از همسایه‌ها و خانه مادربزرگ وی نصب كردم تا به این طریق، دختر مورد علاقه‌ام و خانواده‌اش را مجبور كنم تا اجازه ازدواج مرا با وی بدهند؛ اما او را به گروگان نگرفته‌ام.

بنابر این گزارش، متهم با قرار قانونی از سوی بازپرس یونسی، رئیس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران روانه بازداشتگاه پلیس شد تا در ادامه تحقیقات، راز دیگر اتهامات خواستگار مزاحم برملا شود.