وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پخش نسخه ایرانی كلید اسرار در زمستان

پخش نسخه ایرانی كلید اسرار در زمستان
محمدرضا معصوم‌زادگان قائم مقام شبكه تهران از پخش مجموعه 90 قسمتی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در شب‌های زمستان خبر داد.

قائم مقام شبكه تهران گفت: شبكه تهران در تلاش است تا مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را برای 3 ماه فصل زمستان آماده پخش كند.

وی گفت: این سریال یك ویژگی خاص دارد و آن این كه یك گروه نویسنده متن‌های آن را می‌نویسند و یك كارگردان مشخص ندارد و چندین كارگردان در چندین گروه به‌ طور موازی آن را كارگردانی می‌كنند.

وی ادامه داد: تا به حال 4 كارگردان این مجموعه تلویزیونی مشخص شده‌اند و تصویربرداری حدود 4 قسمت به پایان رسیده و متن‌ها در حال آماده شدن هستند و بقیه قسمت‌ها هم مشغول نوشته شدن و تصویر برداری همزمان است.

در مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» سعی شده از داستان‌های واقعی كه ممكن است برای هر كسی اتفاق بیفتد استفاده شود و در حقیقت نسخه ایرانی مجموعه تلویزیونی «كلید اسرار» است كه در كشور تركیه ساخته شده است.

راما قویدل با اپیزود سقوط، ‌مهدی گلستانه با اپیزود رشوه كارگشا و شهره سلطانی كارگردانان اپیزودهای این مجموعه هستند و جواد افشار نیز از آبان‌ماه به این گروه ملحق خواهد شد.

سرپرستی نویسندگان این مجموعه را عباس نعمتی برعهده دارد و مهدی شاه‌پیری، طلا معتضدی، امیر بقایی، صادق بختیاری، حسن محمودی، محسن یوسفی و علیرضا جوانمرد از نویسندگان مجموعه هستند.

مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را اكبر تحویلیان برای شبكه تهران تهیه می‌كند و به صورت یك شب در میان همزمان با میلاد امام رضا(ع)‌ یا ماه محرم پخش خواهد شد.

همچنین پخش مجموعه تلویزیونی «به كجا چنین شتابان» پس از پایان سریال «روزهای زیبا» آغاز می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «به كجا چنین شتابان» به كارگردانی ابوالقاسم طالبی به پایان تصویربرداری نزدیك می‌شود و تا یك ماه آینده به پایان خواهد رسید.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر مجموعه‌ تلویزیونی «روزهای زیبا» به كارگردانی جواد افشار روزهای یكشنبه ساعت 30/19 از شبكه تهران پخش می‌شود كه با پایان پخش، سریال «به كجا چنین شتابان» جایگزین آن می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «به كجا چنین شتابان» به ‌كارگردانی ابوالقاسم طالبی در 26 قسمت ساخته می‌شود و تصویربرداری آن از 13 مهر ماه 87 آغاز شده و به طور همزمان تدوین و صداگذاری می‌شود.

در این سریال كه از شبكه تهران پخش خواهد شد، بازیگرانی چون آهو خردمند، رضا رویگری، بهروز بقایی، علی عمرانی، بابك حمیدیان، عسل بدیعی، پرستو گلستانی، فریبا متخصص، شراره دولت‌آبادی، گیتی ساعتچی، نیلوفر شهیدی، فریدون مهرابی و حدیثه تهرانی حضور دارند.

داستان سریال درباره جوانی است كه قصد دارد یكشبه ره صد ساله طی كند و در این راه با مشكلات عدیده‌ای مواجه می‌شود.

در این سریال كه به تهیه‌كنندگی حسن شكوهی ساخته شده، آهو خردمند نقش عصمت خانم، مادربزرگ خانواده را بازی می‌كند و رضا رویگری آدم پولداری است كه او را به اسم فریدون احتشام می‌شناسیم. بابك حمیدیان هم نقش نوه خانواده را ایفا می‌كند كه دانشجوی رشته معماری است و از قرار معلوم با مجموعه كارهای اوست كه به پیام اصلی سریال می‌رسیم.

نویسندگان فیلمنامه كه موضوع اجتماعی و به روزی را دستمایه قرار داده‌اند، ابوالقاسم طالبی و لیلی كریمان هستند كه آن را براساس طرحی از ابوالقاسم طالبی نوشته‌اند.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره