وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنایت هولناك جوان معتاد به شیشه

جنایت هولناك جوان معتاد به شیشه
 
 

فرد معتاد به شیشه كه به خاطر تامین هزینه‌های مواد مخدر و پرداخت بدهی‌های خود، پسردایی خود را وارد معامله مواد مخدر كرده، اما قبل از معامله برای سرقت وجوه نقد وی، او را با قمه به قتل رسانده و سپس جسدش را آتش زده بود، از سوی پلیس آگاهی اسلامشهر دستگیر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان تهران سرهنگ احمد میری، فرمانده انتظامی اسلامشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل خردادماه امسال فردی به پلیس آگاهی اسلامشهر مراجعه و از مفقود شدن فرزند خود به نام آرش خبر داد و گفت: فرزندش با مبلغ حدود 20 میلیون تومان وجه نقد كه متعلق به شركت محل كارش است، چند روز است كه از منزل خارج و تاكنون مراجعه نكرده است و تلاش برای یافتن وی نیز به نتیجه نرسیده است، بنابراین از پلیس درخواست كمك كرد.

رئیس پلیس اسلامشهر خاطرنشان كرد: ماموران در حال بررسی موضوع بودند كه كشاورزان حسین‌آباد بخش چهاردانگه با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و از بوی تعفنی كه در فضای آن منطقه پیچیده خبر داده و اعلام می‌كنند كه بوی نامطلوب از درون یك قنات در آن حوالی به مشام می‌رسد كه ماموران بررسی صحنه جرم آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شده و پس از بررسی‌های لازم مشخص می‌شود در اطراف قنات كه در بالای یك تپه كوچك قرار دارد، آثار خون وجود دارد.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی قاضی كشیك وقت دادگاه بخش چهاردانگه و حضور وی، جسد مرد ناشناس توسط ماموران آتش‌نشانی از داخل قنات خارج و مشاهده می‌شود جسد دچار فساد و كرم‌زدگی شده و آثار و علائم جراحت در نواحی سر و گردن وجود دارد و جسد پس از ارتكاب قتل، توسط قاتل یا قاتلان به آتش كشیده شده است.

 

آثار جنایت

 

میری گفت: در بررسی محل كشف جسد و اطراف آن مشخص شد آثار خون‌های ریخته شده بر روی زمین از محل قنات تا شعاع چند متری وجود دارد كه آثار خون در محلی كه یك عدد ساك حاوی مقداری روزنامه باطله بوده بیشتر بوده كه فرضیه به قتل رساندن در همان محل قوت گرفت.

 

وی افزود: باتوجه به این‌كه هویت مقتول شناسایی نشد، كارآگاهان با بررسی پرونده افراد مفقود شده و دعوت از خانواده فقدانی جهت شناسایی مقتول، هویت جسد به نام <آرش  ع> مورد شناسایی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی اسلامشهر در ادامه گفت: با ادامه تحقیقات مشخص شد مقتول آخرین ارتباط را با پسرعمه خود به نام «مجید» داشته كه محل اختفای وی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به اداره پلیس آگاهی منتقل شد.

 

سرهنگ میری گفت: متهم دستگیرشده در ابتدا منكر ارتكاب قتل شد ولی باتوجه به شواهد و مدارك موجود، سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود كه پسردایی‌ام به من اصرار می‌كرد تا او را وارد معامله مواد مخدر كنم تا شاید از این طریق بتواند مشكلات مالی خود را حل كند، بنابر این من هم با چند نفر از موادفروشان قرار گذاشتم تا در روز حادثه با آوردن مواد مخدر از نوع شیشه، معامله‌ای را برای آرش ترتیب بدهم.

 

متهم ادامه داد: روز قرار با موادفروشان، من و آرش یك ساعت زودتر به آدرس موردنظر رفتیم و منتظر ماندیم تا طرف معامله ما نیز برسد، اما وقتی من متوجه شدم كه «آرش» با خود مبلغی نزدیك به 5 میلیون پول نقد آورده است، وسوسه شدم و به خاطر اعتیاد به مصرف مواد مخدر و بدهی‌های زیادی كه داشتم، پس از تهیه مقداری شیشه و استعمال آن، تحت تاثیر مواد، با قمه‌ای كه همراه داشتم 2 ضربه به سر و گردن مقتول وارد و چون ضربات عمیق نبودو آرش هنوز نفس می‌كشید با دو ضربه دیگر وی را از پا درآورده و پس از كشته شدن، جسد را به سمت قنات برده و پس از بریدن رگ‌های مچ دستش به همراه قمه به داخل چاه انداختم و پس از برداشتن 4 میلیون و 700 هزار تومان پول نقد، از محل متواری شدم.

 

قاتل در ادامه اعترافات خود گفت: با رسیدن به چهاردانگه با خرید لباس، البسه خون‌آلود خود را تعویض و دو روز بعد به محل وجود جسد رفته و با ریختن بنزین داخل قنات، جنازه را آتش زدم و با وجوه نقد كه از مقتول به دست آورده بودم، مقداری وسایل خریده و بدهی خود را با طلبكاران تسویه كردم.

گفتنی است، متهم دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و از آنجا روانه زندان شد.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز