مطالب ویژه
گالری عکس               بیوگرافی بازیگران               فروشگاه آنلاین                طنز و خواندنی             فال روزانه

كاهش فشار خون با مصرف این سالاد
كاهش فشار خون با مصرف این سالاد
تحقیقات نشان می‌دهد كه افزودن میوه و سبزیجات به رژیم غذایی تا حدود زیادی به كاهش فشارخون كمك می‌كند.
بر پایه این تحقیقات افرادی كه تا 10 وعده در روز میوه و سبزیجات مصرف می‌كنند،پس از 2 ماه افت قابل ملاحظه‌ای را در فشار خون خود شاهد بوده‌اند.
این در حالی است كه افزودن ماست كم‌چرب به میوه و سبزیجات می تواند خاصیت آنها در مبارزه با فشارخون را تقویت كند.
به گفته پزشكان تركیب ماست كم‌چرب با میوه‌ها نه تنها خواص آنها را چندبرابر می‌كند،بلكه موجب می‌شود ضمن تامین ویتامین ها، كلسیم مورد نیاز هم به بدن برسد.
كارشناسان تغذیه معتقدند به جای استفاده از سس‌های مملو از چربی و نمك به سالاد‌ها میتوان از ماست‌های كم چرب استفاده كرد و ذائقه را به آن عادت داد.
تعداد نمایش ۲۳۰۸ بار
ارسال شده در ۰۰۰۰/۰۰/۰۰ ۰۰:۰۰:۰۰

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

نسخه قابل چاپ ارسال به کلوب ارسال به یاهو ارسال به گوگل ارسال به yahoo buzz ارسال به فرند فید ارسال به فرند فید
ارسال به دوستان :

     

برترین مطالب هفته
عکس های دیدنی از عجیب ترین روش زیبایی خانم ها!ازدواج عجیب و بچه‌دار شدن یک خواهر و برادر +عکسدختر ایرانی که ملکه زیبایی کانادا شده است! +تصاویرتجاوز وحشتناک و 10 ساله پدری بیرحم به دختر خود!عکس هایی دیدنی از زیبا و بزرگترین استخر شنای دنیابه این دلایل میتوانی به دختر بودنت افتخار کنی! (طنز)عجیب‌ و خنده دار ترین مهریه‌ های ثبت شده در ایران!حراج لباس زیر ملکه انگلستان برای دومین بار! +عکساعتیاد عجیب و باورنکردنی یک دختر بچه به...! +عکسزیباترین خانم سیاستمدار تایلند یک مرد است +عکسپسر 14ساله ایرانی جوانترین استاد دانشگاه جهان!!انگشت خانم آشپز لای ساندویچ و زیر دندان مشتری!!شکستن رکوردهای کاهش وزن از نوع ایرانی +تصاویرمعتاد کردن دختری 4 ساله و معصوم در آمریکا +عکسفال و طالع بینی روز پنجشنبه 4 خرداد 1391فتح باورنکردنی اورست توسط زنی 73 ساله! +عکسعکس های زیباترین دختر جهان که در گینس ثبت شدهعکسهای باورنکردنی از ابتدای لقاح تا تولد نوزاد انسانفال و طالع بینی روز شنبه 6 خرداد 1391عکس های جالب و دیدنی روز شنبه 6 خرداد 1391