وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

كارتون جذاب و دیدنی چوبین

كارتون جذاب و دیدنی چوبین
 
3 DVD
 
 
كارگردان : تارو رین
آهنگساز: میوكو آی
فیلم نامه: یوكیمورو شیمیچی
محصول 1974، ژاپن
 
كارتون جذاب و دیدنی چوبین
 
 
کودکی نسل من با نسل بعد از من تفاوتهای فرمی و محتوایی زیادی داشت. جای شخصیتهای انسانی یا انسان باورانه حیوانی با خصائل سیاه و سفید و خاکستریِ محبت، حسادت، تنهایی، افسردگی، مقاومت، شجاعت یا حماقت را آدم های فضایی و موجودات محیرالعقولی گرفتند که پیشرفت های تکنولوژیک، خوراک هر روزشان بود و تنها با فشار دگمه ای به جنگ با هم می‌شتافتند.
 
كارتون جذاب و دیدنی چوبین
 
كارتون جذاب و دیدنی چوبین

«چوبین» اسمش به معنای «ساخته شده از چوب» که یک اسم خاص چشم و جک و جانورهای زاغ رنگ ماغ پیکری که به هر کار خفن ِ«نیست در جهانی» توانا بودند، رولی و پدربزرگش را هم می دیدیم که رابطة عاطفی نسبتا عمیقی با چوبین داشتند. همین‌طور پروانه که یار و غم خوار تنهایی و افسردگی چوبین بود و البته لج بازی های کودکانة بینشان، گه ‌گاه غصة تازه ای می شد افزون بر غم های جانکاه چوبین. تازه خرس و خرگوش و قورباغه هم به عنوان دوستان کمی تا قسمتی ابله چوبین حضور داشتند.
 
كارتون جذاب و دیدنی چوبین
 
یادم است که آن موقع، چوبین را خیلی دوست داشتیم. برایمان خنده های شیطانی برونکا در پس چشمان نفرت‌انگیزش …
 
 
جغدی که از درخت پرت می شد پایین و «یه خبر بد» را اعلام می کرد و پسر قورباغه که همیشه در دهان پدرش بود !
 
 
از جزئیات یا حتی کلیت هیچ اتفاق خاصی در خاطره ها اثری نیست و البته این موضوع نباید خیلی هم عجیب باشد. اگر کمی فکر کنید، راز ماندگاری کارتون های کودکی نسل من را همین جا می بینید.
تیتراژش كه می‌آمد، وول خوردن شروع می‌شد، هیچ‌وقت نفهمیدم كه چوبین چه‌جور جانوری بود. اگر حیوان بود، پس چرا مادرش آدم بود و اگر آدم بود، پس چرا قیافه‌اش آن شكلی بود: تركیبی از تا دو تا چشم گنده، یك خرمن مو، دو تا دست و دو تا پای قلمبه؟ ولی در مجموع، شبیه هیچ جانور قابل تصوری نبود. همیشه خدا روی اعصاب آدم رژه می‌رفت.
 
كارتون جذاب و دیدنی چوبین
 
 
چرا رنگ آن قورباغه قرمز بود و بچه‌اش توی دهنش عاشق پروانه شده بود و آن دختره كه چوبین پیش‌شان زندگی می‌كرد، رقیب عشقی پروانه بود، آن هم از نوع خارق‌العاده و نایابش؟
 
چرا قیافه خرسه، آن‌قدر دپرس بود و فقط گل می‌خورد؟
 
چرا پیپ پیرمرده مثل پیپ عموی بلفی، كنار دهنش چسبیده بود و نمی‌افتاد؟
 
 
چرا هر وقت اتفاق بدی می‌افتاد، آن جغد بیچاره از بالای درخت می‌افتاد پایین؟ یعنی چیزی‌اش نمی‌شد؟
یعنی توی آن جنگل به آن گندگی، هیچ آدم دیگری غیر از پیرمرده و دختره زندگی نمی‌كردند؟ چرا پیرمرده و دختره نمی توانستند با حیوان‌ها حرف بزنند؟ ولی چوبین كه مثلا از یك سیاره دیگر آمده بود می‌توانست با همه حرف بزند؟
 
 
 
كارتون جذاب و دیدنی چوبین
 
 
 
 
واقعا وقتی آدم این چیزا رو از بچگی یادش میاد دلش میخواد حتی اگه برای 1 بار هم شده بازم این كارتون به یاد ماندنی و زیبا رو ببینه … !
 

شما برای خرید محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.

قیمت : ۵۲۰۰ تومان
تعداد : 3 دی وی دی
 
 
كارتون جذاب و دیدنی چوبینكارتون جذاب و دیدنی چوبین

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره