وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دوست شما در یاهو مخفی آنلاین هست؟

دوست شما در یاهو مخفی آنلاین هست؟

برای این کار چند روش را پیشنهاد می کنم امتحان کنید:

 

بعضی از افراد هستند که در اینترنت می باشند و آیدی یاهو آنها آنلاین است ولی وضعیت خود رو به صورت invisible در می آورند تا چراغ آنها خاموش باشد تا دوستانشون از آنلاین بودن آنها باخبر نشوند.ولی شما می تونید با استفاده از این سایت زیر مطلع شوید که دوست شما در یاهو واقعا offline است یا از قصد خود رو invisible کرده است.برای تست این کار به آدرس سایت زیر بروید و فقط آیدی شخص مورد نظر رو تایپ کنید و دکمه ذره بین را فشار دهید!

 

2-  در این ترفند قصد داریم به معرفی یک سایت بپردازیم که در کمتر جایی یافت میشود ، چرا که هنوز از ایجاد آن مدت کمی گذشته است. بدین صورت که بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از یک عمل کوچک میتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی به این موضوع برد که آیا او Invisible است یا خیر؟ لازم به ذکر است که این ترفند بر روی تمامی ورژنهای یاهو مسنجر جدید و قدیم قابل اجراست.

 

شرح مختصری از این سایت :
همان طور که می دانید Yahoo Messenger یک سرویس گفتگو میباشد که به کاربران اجازه میدهد تا به صورت Online و یا Invisible با یکدیگر Chat کنند. Kopy.ir امکانی را فراهم می کند که شما بتوانید کسانی را که در Yahoo Messenger مخفی به گفتگو می پردازند را شناسایی کنید . برای این منظور تنها کافیست

 

مراحل زیر را انجام دهید:
1- Yahoo Id شخص مورد نظر خود را در مکان تعیین شده بدون yahoo.com @ وارد کنید . برای مثال : john_Smith
2- بر روی تصویر ذره بین کلیک کنید. بعد از چند ثانیه Kopy وضعیت Yahoo Id مورد نظر را تشخیص داده و یکی از تصاویر زیر را نمایش می دهد:

 

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Invisible می باشد.

 

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Online می باشد.

 

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Offline می باشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره