وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تكذیب مخلوط كردن آب زمزم با آب عادی

تكذیب مخلوط كردن آب زمزم با آب عادی
مدیر مركز نگهداری و آب‌رسانی حرم نبوی، شایعات مبنی بر مخلوط كردن آب زمزم با آب عادی در عملیات انتقال آب زمزم به حرم نبوی را تكذیب كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم بن معیض الحربی اعلام كرد: آب زمزم علاوه بر تصفیه و گذراندن مراحل فیلترینگ با اشعه‌‌ ماوراء بنفش مورد پاكسازی میكروبی قرار می گیرد همچنین آزمایشگاه‌های مركز نگهداری و آب‌رسانی حرم نبوی این آب را مورد آزمایش‌های میكروبی قرار می‌دهند تا از مطابقت با شرایط بهداشتی این آب اطمینان حاصل شود.

وی ضمن تكذیب شایعاتی مبنی بر مخلوط كردن آب زمزم با آب عادی در عملیات حمل و نقل گفت: آب زمزم در با دستگاه‌های كاملا بهداشتی و كنترل شده به حرم نبوی منتقل می‌شود و در تمامی مراحل انتقال تا استفاده ‌زائران مورد دقیق‌ترین آزمایشات و تصفیه‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر مركز نگهداری و پاكسازی آب زمزم در مورد كیفیت نمونه‌برداری از آب زمزم گفت: این مركز نمونه‌هایی از آب زمزم را در مراحل متعدد حمل‌و‌نقل، بارگیری و قبل و بعد از تصفیه و پاكسازی برای اطمینان از صحت دستگاه‌های تصفیه آزمایش می‌شوند.

وی در خصوص میزان توزیع آب زمزم در حرم نبوی گفت: در ماه مبارك رمضان روزانه 320 تن آب زمزم در بیش از 12 هزار كلمن آب به همراه یك میلوین لیوان در حرم نبوی توزیع می‌شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره