وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نقش آموزش های رایگان در موفقیت معامله گران در بازارهای مالی به روایت سایت آموزش بورس

نقش آموزش های رایگان در موفقیت معامله گران در بازارهای مالی به روایت سایت آموزش بورس

آموزش های رایگان در موفقیت معامله گران در بازارهای مالی

 

افراد زیادی روز به روز به بازارهای مالی و سرمایه گذاری در آن علاقه مند می شوند ولی آیا همه آن ها به موفقیت در بازارهای مالی دست پیدا می کنند؟

 

نقش آموزش های رایگان در موفقیت معامله گران در بازارهای مالی به روایت سایت آموزش بورس

 

عمده ترین و مهم ترین دلیل موفق شدن افراد در بازارهای مالی، مسئله آموزش است. مسئله ای که افراد مبتدی با سهل انگاری با آن برخورد می کنند و اهمیت آن را نادیده می گیرند اما تنها فرق بین برنده و بازنده در این بازار در یادگیری صحیح است.

 

در این میان آموزش های رایگانی وجود دارند تا شما را با بازارهای مالی و بزرگترین آن ها یعنی فارکس آشنا کنند. در این مقاله نقش آموزش های رایگان در موفقیت معامله گران در بازارهای مالی به روایت سایت «آموزش بورس» را بررسی می کنیم.

 

فارکس، بزرگترین بازار مالی در جهان

 

نقش آموزش های رایگان در موفقیت معامله گران در بازارهای مالی به روایت سایت آموزش بورس

 

در بین انواع بازارهای مالی در جهان، فارکس یا بازار تبادل ارزهای خارجی به دلیل حجم بالای معاملات در آن، بزرگترین بازار به حساب می آید.

 

تاریخچه و قدمت فارکس به سال ۱۹۷۱ برمی گردد یعنی زمانی که سیستم ارزش گذاری متفاوتی پا به عرصه وجود گذاشت. در این سیستم نرخ ارز کشورها را میزان عرضه و تقاضا تعیین می کرد.

 

به عبارت دیگر هر چه تعداد در خواست کنندگان یک ارز بیشتر می شد، قیمت آن ارز نیز افرایش می یافت اما هر چه تقاضای خرید ارز کمتر می شد، قیمت آن نیز کاهش پیدا می کرد.

 

امروزه همچنان این سیستم عرضه و تقاضا در قالب فارکس ادامه دارد و ارزهای کشورهای مختلف در این بازار به صورت جفتی در مقایسه با یکدیگر معامله می شوند.

 

انعطاف ساعات کاری در فارکس و نقدینگی بالا دو دلیل عمده هستند که بسیاری از سرمایه گذاران را به این بازار جذب می کنند.

 

برخلاف بورس ایران که در ساعات محدودی از صبح تا ظهر باز است، بازار فارکس به شکل ۲۴ ساعت در شبانه روز و ۵ روز در هفته باز است.

 

این شبانه روزی بودن باعث شده تا معامله گران بتوانند براساس وقت آزادی که در اختیار دارند در هر زمان که خواستند در این بازار مشغول معامله کردن بشوند.

 

نقدینگی بالا دومین دلیل محبوبیت این بازار است اما منظور از نقدینگی دقیقا چیست؟

میزان نقدینگی به این معناست که هر زمان که شما تمایل داشتید معامله جدیدی باز کنید یا معامله قبلی را ببندید، کس دیگری در آن طرف معامله وجود داشته باشد که حاضر به معامله کردن با شما باشد.

 

این امر به دلیل حجم بالای معاملات در فارکس به راحتی امکان پذیر است. از این نظر بازار فارکس با بورس ایران متفاوت است.

 

در بورس ایران خیلی وقت ها سهم ها دچار صف خرید و فروش می شوند، یعنی کس دیگری در آن طرف معامله وجود ندارد تا با شما معامله کند.

 

علاوه بر ویژگی های بالا امکان سود کردن در زمان کاهش قیمت، یکی از مزیت های بازار فارکس نسبت به بورس ایران است.

 

به عبارت دیگر زمانی که پیش بینی می کنید قیمت یک جفت ارز در آینده مثلا ۲۰ درصد کاهش پیدا می کند، می توانید با باز کردن معامله فروش،

 

از این کاهش قیمت سود کنید اما در بورس ایران فقط با افزایش قیمت است که می توان سود به دست آورد در حالی که فارکس بازاری دو طرفه است.

 

علاوه بر این ها، استفاده از لوریج یا ضریب اهرمی در بازار فارکس به شما امکان شروع با سرمایه های اندک و معامله با حجم های بالاتر از سرمایه خود را می دهد.

 

آیا آموزش های رایگان تاثیری در موفقیت معامله گران دارند؟

 

نقش آموزش های رایگان در موفقیت معامله گران در بازارهای مالی به روایت سایت آموزش بورس

 

برای یادگیری فارکس می توانید از آموزش های رایگانی که در این زمینه وجود دارد، استفاده کنید.

 

آموزش های رایگانی که به شکلی منسجم شما را با مفاهیم کلیدی موجود در این بازار و نحوه سرمایه گذاری در آن آشنا میکند.

 

استفاده از این آموزش های رایگان قطعا در تشکیل دیدگاه درست معامله گری به شما کمک می کند، بنابراین استفاده از آن ها را دست کم نگیرید.

 

یکی از مزیت هایی که این آموزش ها برای افراد دارند، رایگان بودن آن هاست. بنابراین برای این که با نحوه کار بازار فارکس و استفاده از فرصت های معاملاتی پرُ سود آن آشنا شوید، استفاده از چنین آموزش هایی لازم است.

 

در آموزش 100% رایگان فارکس وب سایت آموزش بورس این امکان فراهم شده است تا آموزش های مربوط به معرفی بازار فارکس و نحوه انجام معاملات در دسترس همگان قرار گرفته شود تا افراد بتوانند بدون پرداخت هزینه و به صورت کاملا رایگان با مراحل شروع کار در فارکس آشنا شوند.

 

افراد زیادی هستند که از فرصت های بیشمار معاملاتی در این بازار بی خبرند و به خاطر هزینه بر بودن آموزش های فارکس هرگز به سراغ آن نمی روند اما به کمک این آموزش های ۱۰۰٪ رایگان می توانند مفاهیم مهم فارکس را بیاموزند و در معامله گری از آن ها استفاده کنند.

 

آموزش رایگان فارکس چه ویژگی هایی دارد؟

یک آموزش رایگان بایستی جنبه های اساسی بازار فارکس را به شما نشان بدهد و علاوه بر آشنا کردن شما با فرصت های معاملاتی سودده، ریسک های موجود در این بازار را نیز معرفی کند و بتواند شما را با مفاهیم مدیریت ریسک و سرمایه آشنا کند.

 

در آموزش رایگان فارکس وب سایت آموزش بورس، تفاوت میان بورس ایران با بازارهای جهانی به فراگیران آموزش داده می شود. علاوه بر این، آشنایی با مدیریت ریسک که نقش مهمی در موفقیت معامله گران ایفا می کند، یکی از سرفصل های مهم این آموزش هاست.

 

در این آموزش ها خیلی از سوال هایی که افراد مبتدی و حتی سطح متوسط با آن روبه رو هستند جواب داده می شود.

 

برای این که بتوانید اولین قدم ها در مسیر موفقیت در فارکس را به دست آورید، بهترین کار شروع یادگیری آن از طریق آموزش های رایگان است.

 

با این آموزش ها شما دید بهتری نسبت به این بازار برای معامله گری پیدا می کنید و می توانید با ریسک های احتمالی این بازار نیز آشنا شوید.

 

پس از آن می توانید گام های موفقیت را یک به یک با استفاده از آموزش های جامع و کاربردی بردارید و سهمی از سودهایی که در این بازار برای افراد حرفه ای و متخصص وجود دارد، داشته باشید.

 

البته افرادی که تجربه کافی در بازار فارکس دارند نیز می توانند با گذراندن دوره های پیشرفته فارکس سطح مهارت های خود را برای کسب سودهای شیرین تر از این بازار مالی بین المللی افزایش دهند.

 

در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرفصل های دوره پیشرفته فارکس می توانید به این لینک مراجعه کنید.