وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

8 استایل متفاوت با کت چرم برای خانمها

8 استایل متفاوت با کت چرم برای خانمها

8 استایل متفاوت با کت چرم برای خانم ها

 

چرم در مقایسه با سایر استایل­ها از قدمت بیشتری برخوردار است و در واقع از اولین لباس­هایی بود که انسان برای خود تهییه کرد. پوست حیوانات توانایی جذب و نگهداری گرما در خود را دارد و برای فصل سرد مناسب است.

 

انواع کت و بارانی­های چرم توسط برندهای معتبر به بازار عرضه می­شوند. فرایند تولید چرم و دوخت آن بسیار سنگین و هزینه­بر است.

 

8 استایل متفاوت با کت چرم برای خانمها

 

اگر تنها قسمتی از چرم را اشتباه بدوزید دیگر نمی­توانید چیزی را تغییر دهید و کل هزینه­ای که بابت چرم پرداخت کرده­اید سوخت می­شود.

 

در کنار سختی­هایی که در فرایند تولید و دوخت چرم وجود دارد این محصول بسیار بادوام است و سالها بدون کوچکترین تغییری برای­تان کار خواهد کرد. خانم های­ خوش پوش همیشه یک کت چرم در کمد لباسشان دارند.

 

برای آنکه از کت چرم در یک استایل خاص و متفاوت استفاده کنید باید با چند ست چرمی آشنا شوید. استایل­های مختلفی هست که می­توانید با کت چرم داشته باشید که در اینجا می­خواهیم به برسی بعضی از آنها بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

1. کت چرم کوتاه با پالتو فوتر

با خرید یک مدل کت چرم مشکی و کوتاه. می­توانید استایل­های متنوع، متفاوت و زیبایی را تجربه کنید.

 

اولین استایل با کت کوتاه چرم را می­توانید با یک پالتو فوتر گشاد و مینیمال تکمیل کنید. کت چرمی مورد نیاز این استایل را تا حد ممکن ساده انتخاب کنید. شلوار مناسب این استایل را می­توانید از رنگ­های مشکی و قهوه­ای انتخاب کنید.

 

برای این استایل رنگ کت چرمی مشکی و رنگ پالتو قهوه‌ای سوخته است. پالتوهای بلند هم با این استایل زیبا خواهند بود. استایل دیگری که با کت چرم کوتاه می­توانید داشته باشید استفاده از یک بافت جذب و بلند است.

 

قد بافت باید تا زیر باسن و قد کت چرم تا کمر باشد. رنگ بافت را می­توانید از میان رنگ­های گرم یا نود انتخاب کنید. پیشنهاد ما برای این استایل رنگ کرم است.

 

بافت کرم رنگ بلندتان را با یک کت چرم قهوه‌ای سوخته و شلوار کتان مشکی جذب ست کنید و از یک بوت یا نیم بوت مشکی با این استایل استفاده کنید.

 

2. هودی کلاه دار و کت چرم

 

8 استایل متفاوت با کت چرم برای خانمها

 

یک استایل خاص و راحت که می‌توانید به صورت روزمره از آن استفاده کنید ترکیب هودی کلاه دار با کت چرم کوتاه است. این استایل مناسب قدم زدن و دورهمی های شبانه است.

 

رنگ هودی را می‌توانید از میان رنگ‌های خاکستری و کرم انتخاب کنید. می‌توانید از یک شلوار جذب سفید یا کرم و یا یک شلوار جین راسته استفاده کنید. در این استایل دستتان تا حد زیادی باز است و می­توانید تا حدی از خلاقیت خود استفاده کنید.

 

همچنین می‌توانید یک کلاه لبه­دار هم با این استایل بپوشید. بوت یا نیم بوت بنددار مشکی یا قهوه‌ای با این استایل تناسب زیادی دارد و می‌توانید رنگ و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

3. کت چرمی بلند

یک استایل خاص با کت چرمی مشکی و بوت بلند خردلی بسازید. به چیز زیادی احتیاج ندارید تنها یک لگ زنانه جذب کمرگنی با قیمت نسبتا ارزان و یک پیراهن پشمی برای زیر کت چرمی­تان لازم دارید.

 

به یک کت بلند یقه انگلیسی که کمربند داشته باشد و کمر آن کمی جمع شود نیاز خواهید داشت. شال­ خود را هم به رنگ خردلی انتخاب کنید. این استایل خاص و کلاسیک است.

 

4. استایل اسپرت و متفاوت

می‌توانید یک استایل اسپرت دیگر با استفاده از شلوار مام‌استایل یا مام فیت مشکی قد 90 داشته باشید.

 

کت بلند مشکی چرم به همراه این شلوارها و کفش ونس و یک هودی سفید کلاه دار استایل مناسبی برام خانم‌های جوان است که به لباس‌های گشاد و راحت علاقه دارند. کلاه بافتنی مشکی با این استایل بیشترین هماهنگی را دارد.

 

5. استایل مجلسی

استایل متفاوت دیگری که برای مهمانی‌ها میتوانید داشته باشید استفاده از کت‌های چرم خزدار است. در طراحی این کت‌ها در قسمت یقه از خز استفاده شده است.

 

این نوع استایل بیشتر مناسب مهمانی و دورهمی است. از یک لگینگ زنانه براق و نیم‌بوت چرم خزدار برای این استایل استفاده کنید. این سبک بیشتر مناسب مهمانی­ها است و استایل مناسبی برای استفاده روزمره نیست.

 

6. یک استایل دخترانه

برای استایل دخترانه با کت‌چرم  باید یک کت‌چرم عسلی را با نیم بوت یخ شکن بنددار عسلی بپوشید. از یک کت با قد متوسط تا بالای زانو استفاده کنید و می‌توانید شلوار کرم رنگ و جذب بپوشید.

 

این ترکیب مناسب خانم‌های جوان و خوش پوش است. استفاده از یک کیف کوچک بند‌زنجیری هم به زیباتر شدن این استایل کمک می‌کند.

 

7. کت چرم و دامن

 

8 استایل متفاوت با کت چرم برای خانمها

 

کت چرم کوتاه زرشکی را با یک دامن کلوش میدی مشکی و یک جوراب‌شلواری مشکی بپوشید. می‌توانید این استایل را به صورت اسپرت یا دخترانه تغییر دهید.

 

اگر نیم‌بوتی که می‌پوشید پاشنه‌دار باشد استایل‌تان حالت دخترانه خواهد داشت و اگر نیم‌بوت تخت استفاده کنید یک استایل اسپرت و بسیار زیبا خواهید داشت.

 

پیشنهاد ما استفاده از نیم­بوت تخت است. با این روش استایلی شبیه به بازیگران فیلم­های تخیلی نوجوانان خواهید داشت.

 

8. کت چرم کوتاه و لگ براق

در انتها جذاب ترین استایل برای خانم‌های جوان پوشیدن یک لگ براق به همراه یک کت کوتاه چرم تا روی کمر است. این استایل به همراه نیم‌بوت پاشنه دار و یا بدون پاشنه چرم به رنگ قهوه‌ای جذاب و خاص خواهد.

 

برای تکمیل این استایل به یک کت نسبتا بلند و گشاد احتیاج دارید. کلاه لبه کوتاه یا کلاه انگلیسی برای این استایل بسیار خاص و متفاوت است. همچنین در این مقاله می توانید 20 استایل مختلف کلاه های زنانه را مطالعه کنید.

 

به جز استایل هایی که در اینجا به آن اشاره شد می‌توانید استایل های مختلف دیگری با استفاده از خلاقیت خود با کت چرم داشته باشید.

 

تنوع رنگی چرم طی چند سال اخیر افزایش یافته و اگر به رنگ خاصی علاقه دارید می‌توانید با پیدا کردن چرم مورد نظر و یک خیاط ماهر کت مورد نظر خود را بدوزید.

 

نویسنده: سارا اقبالی