وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل با 11000 کارمند

افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل با 11000 کارمند

افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل با 11000 کارمند

ب گزارش ایران ناز شما می توانید از این فروشگاه بزرگ گوگل به صورت حضوری خرید کنید. شرکت گوگل اعلام کرد که اولین فروشگاه فیزیکی خود را در نیویورک افتتاح کرده است.

 

به گزارش ایران ناز به نقل از رویترز، شرکت گوگل روز گذشته اعلام کرد که اولین فروشگاه فیزیکی خود را در شهر نیویورک افتتاح کرده است. این امر منعکس کننده یک روش خرده فروشی است که به شرکت اپل کمک کرده است در دو دهه گذشته میلیارد‌ها دلار بدست آورد. فروشگاه گوگل در محله چلسی در نزدیکی شهر نیویورک واقع شده است و بیش از ۱۱۰۰۰ کارمند در آن مستقر هستند.

 

محصولاتی که گوگل در فروشگاه فیزیکی خود به فروش می رساند

گوگل که در گذشته فروشگاه‌های پاپ آپ را برای تبلیغ محصولات خود راه اندازی کرده بود، گفت که تلفن‌های هوشمند پیکسل، پیکسل بوک‌ها و ردیاب‌های تناسب اندام فیت بیت را به همراه دستگاه‌های خانه هوشمند Nest، در خرده فروشی خود به فروش خواهد گذاشت.

 

بازدید کنندگان همچنین می‌توانند از خدمات مشتری برای دستگاه‌های خود بهره‌مند شده و سفارشات آنلاین خود را در فروشگاه تحویل بگیرند.

 

شرکت اپل که در سال ۲۰۰۱ دو فروشگاه خرده فروشی اول خود را در ویرجینیا افتتاح کرد، اکنون ۲۷۰ فروشگاه در ایالات متحده آمریکا و بسیاری دیگر در سراسر جهان دارد که در پیشبرد فروش آن نقش زیادی ایفا می‌کنند و همچنین خدمات را به خریداران ارائه می‌دهند.

 

این در حالی است که برخی از خرده فروشان با توجه به تغییر چشمگیر فروش آنلاین در طول شیوع ویروس کرونا، در حال کاهش میزان حضور فیزیکی خود هستند. این به معنای دور شدن کامل از فروشگاه‌های واقعی نیست، هرچند که جای آزمایش را نیز باز گذاشته‌اند. به عنوان مثال، آمازون فناوری Amazon Go بدون فروشنده خود را تحت آزمایش قرار داده که از دوربین‌ها و سنسور‌های ردیابی خریدار برای نظارت بر آنچه هر شخص انتخاب می‌کند، استفاده کرده و سپس هنگام ترک فروشگاه به طور خودکار آن را به حساب آمازون مشتری اضافه کرده و از آن پول کم می‌کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره