وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با خوردن این خوراکی ها لاغر شوید!!

با خوردن این خوراکی ها لاغر شوید!!

شما می توانید با میل کردن برخی خوراکی ها به کاهش وزن خود کمک کنید.اگر قصد لاغری دارید پاستاها و به طور کلی مواد غذایی حاوی نشاسته مانند نان، برنج و غیره را از برنامه غذایی‌تان حذف نکنید. به خاطر اینکه سرشار از فیبر و قندهای دیرجذب هستند که انرژی زیادی به بدن می‌رسانند و همچنین جلوی اشتهای زیاد و ریزه‌خواری را می‌گیرند.

 

توصیه می‌کنیم مصرف مواد غذایی تصفیه‌شده مانند نآنهای تهیه‌شده از آرد سفید را کاهش دهید. به جای آن از نان و پاستاهای تهیه‌شده از آرد سبوس‌دار استفاده کنید. یادتان باشد که انواع سس‌های چرب و همچنین کره را نیز تا حد امکان محدود کنید.می‌دانیم که خشکبار سرشار از چربی است اما چربی‌های آنها برای بدن مفید است.

 

بادام‌زمینی، گردو، بادام، پسته و غیره سرشار از پروتئین‌ها و فیبرها هستند که نه تنها جلوی اشتهای زیاد و ریزه‌خواری را می‌گیرند بلکه می‌توانند میزان قندخون را هم ثابت نگه دارند. درست است که این دانه و مغزهای روغنی پرکالری هستند (۱ عدد بادام یا بادام‌زمینی ۱۰ کالری دارد) اما با این حال مصرف آنها روش مناسبی است

 

برای محدود کردن مصرف انواع کیک‌های شکلاتی و هله‌هوله‌های پرکالری دیگر.توجه داشته باشید مصرف کره بادام‌زمینی با نان جو به راحتی شما را سیر می‌کند و همیار لاغری محسوب می‌شود. نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهند که مصرف این مواد غذایی باعث ایجاد سیری طولانی‌مدت می‌شود و جلوی ریزه‌خواری‌های روزانه را می‌گیرد.

 

با خوردن این خوراکی ها لاغر شوید!!

 

در اکثر رژیم‌های لاغری مصرف محصولات لبنی توصیه نمی‌شود حتی با وجود اینکه سرشار از کلسیم هستند. اما توجه داشته باشید که برخی از محققان معتقدند حذف محصولات لبنی از رژیم غذایی اشتباه محض است. چون زمانی که بدن به میزان کافی کلسیم داشته باشد راحت‌تر چربی‌ها را می‌سوزاند.

 

برای همین هم مصرف پنیر و ماست بر خلاف باورهای رایج می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. توجه داشته باشید که مصرف مکمل کلسیم به اندازه مصرف مواد غذایی سرشار از آن موثر نیست. برای همین توصیه می‌کنیم مصرف محصولات لبنی را متوقف نکنید و انواع کم‌چرب آن را دریابید.اگر رژیم گرفته‌اید نیز می‌توانید

 

از این مواد غذایی که شهرت بدی در لاغری دارند استفاده کنید به شرط اینکه در مصرف آنها اندازه نگه دارید. نتایج بررسی‌های جدید نشان می‌دهند که حذف برخی از خوردنی‌ها بیهوده است. تنها کاری که باید بکنید کاهش مصرف آنهاست. باید بدانید که محرومیت از مصرف این مواد غذایی اغلب باعث میل زیاد به خوردن می‌شود

 

اما محدود کردن مصرف آنها بیشتر به نفع تناسب اندام است.احتمالا به شما هم توصیه شده است اگر قصد لاغری دارید گوشت قرمز را با احتیاط مصرف کنید. اما این روزها متخصصان بر این عقیده‌اند که گوشت قرمز دشمن تناسب اندام نیست. این گوشت‌ها حتی می‌توانند به لاغری هم کمک کنند.

 

با خوردن این خوراکی ها لاغر شوید!!

 

توجه داشته باشید که چربی‌های اشباع‌شده در برخی از قسمت‌های گوشت گاو تفاوت چندانی با گوشت مرغ بدون پوست ندارد. باید بدانید که گوشت‌های قرمز سرشار از پروتئین هستند و این مواد مغذی به آرامی هضم می‌شوند. برای همین هم جلوی گرسنگی و اشتهای زیاد را می‌گیرند.

 

کافی است قسمت‌های چرب گوشت را نخورید و از تکه‌های کم چرب آن استفاده کنید.تخم‌مرغ را سرشار از چربی و به‌ویژه کلسترول می‌دانند و برای همین پزشکان مصرف آن را توصیه نمی‌کنند. اما باید بدانید که این ماده غذایی حاوی خواص فوق‌العاده‌ای است. به عقیده برخی از محققان مصرف روزانه تخم‌مرغ نه تنها برای بزرگ‌سالان مفید است

 

بلکه می‌تواند به لاغری کمک کند. به خاطر اینکه هر یک عدد تخم‌مرغ فقط ۸۳ کالری دارد اما سرشار از پروتئین است. پروتئین‌ها هم ضداشتها بوده و جلوی گرسنگی زیاد را می‌گیرند. در نتیجه شما را از ریزه‌خواری، هوس خوردن مواد قندی یا هله‌هوله‌های پرکالری دور می‌کنند. برای همین هم زودتر به هدف اصلی‌تان یعنی تناسب اندام می‌رسید.

 

اگر قهوه را بدون شکر یا خامه میل کنید به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند. به خاطر اینکه مصرف قهوه تلخ باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود. خوشبختانه کافئین موجود در این نوشیدنی ده‌ها کالری اضافی که وارد بدن شده است را می‌سوزاند بدون اینکه شما زحمتی برای آن کشیده باشید.