وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بدترین و خطرناک ترین نوع نشستن کودک

بدترین و خطرناک ترین نوع نشستن کودک

بدترین و خطرناک ترین نوع نشستن کودک

 

خیلی از بچه به صورت قوباغه مینشینند که این نوع نشستن بسیار بد است رعایت نکردن طرز صحیح نشستن در دوران کودکی عوارض جدی دارد.نشستن کودکبدترین فرم نشستن کودکان شکل قورباغه ای یا همان به شکل w است که عضلات میان تنه را ضعیف می کند

 

نشستن قورباغه ای در کودکان یا “به شکل w نشستن” وضعیتی است که در میان بسیاری از کودکان شایع است. در این وضعیت نشستن، کودک روی باسن نشسته، زانوها را به عقب خم می کند، کف پاها برگردانده شده و پاها به طرفین باز می شوند و در کل پاها به شکل حرف انگلیسیw درمی آیند.

 

“آنوی تریویدی” متخصص بیماری های استخوان در لندن می گوید:شکل نشستن w یکی از علل اصلی ضعیف بودن باسن است و کودکانی که عادت به این شکل نشستن دارند دچار دردهای طولانی می شوند ، دردهایی که در دراز مدت ادامه خواهد داشت.

 

اگر متوجه نشستن فرزندتان در این وضعیت به خصوص هنگام تماشای تلویزیون که اصولا مدت زیادی است به سرعت او را مجبور کنید تا وضعیت نشستنش را تغییر دهد.به گزارش ایران ناز و به گفته به گفته ی متخصصان این سبک نشستن تاثیر منفی مستقیم روی رشد استخوان ها و مفاصل پا دیده می شود.

 

خانم “انوی” در گفتگو با میرر گفت :این موضوع در حقیقت امروزه به عنوان یک “اپیدمی جدید بهداشتی” شناخته می شود و حساسیت مسئله ایجاب می کند که والدین مرتبا در این مورد دقت کنند.

 

وی افزود :نشستن به مدت طولانی به خصوص در کودکان که در سن رشد هستند در قسمت گردن ، شانه ها و قسمت فوقانی پشت فشار نامناسبی ایجاد می کند.

 

W شکل نشستن می تواند موجب دررفتگی استخوان لگن شود . همچنین این شکل نشستن می تواند در رفتگی استخوان لگن را دربرداشته و در بچه هایی که از پیش مشکلات استخوانی دارند، اگر گروه های عضلانی اصلی در وضعیت کوتاه شده قرار بگیرند، مشکلات استخوانی شان بدتر خواهد شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره