وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین جراح تومور مغزی در تهران کیست ؟

بهترین جراح تومور مغزی در تهران کیست ؟

بهترین جراح تومور مغزی در تهران کیست؟

 

می‌توان گفت به‌طور تقریبی، تمام سلول‌های بدن همواره در حال رشد و تکثیر هستند و سلول‌های جدید، جایگزین سلول‌های پیر می‌شوند. سلول‌های خونی، پوست و مخاط بدن، به بیشترین میزان تکثیر می‌شوند اما برعکس آن‌ها، سلول عصبی جزء معدود سلول‌هایی است که تکثیر پیدا نمی‌کند.

 

بر اساس گفته‌های دکتر جراح تومور مغزی در تهران، «تومور» درواقع سلول‌های خود بدن است که رشد آن‌ها، از کنترل خارج‌شده است و به‌سرعت، در حال تکثیر هستند و اصولاً توده‌ای ایجاد می‌کنند که دائماً در حال رشد است.

 

این توده، ممکن است سلول‌های سالم را تحت‌فشار قرار دهد یا به بافت‌های اطراف نفوذ کرده و خون‌رسانی بافت‌های سالم را به‌سوی خود ‌بکشاند که در این صورت، به آن خوش‌خیم می‌گویند.

 

اما در بعضی حالات، این توده از جای خود کنده‌شده و به دیگر قسمت‌های بدن، حمله می‌کند که به آن «متاستاز» می‌گویند؛ این اتفاق، در مورد تومورهای بد‌خیم می‌افتد. به عبارتی، چیزی که باعث می‌شود تومور، بدخیم و خطرناک شود، سرعت تکثیر خیلی زیاد و متاستاز است.

 

بهترین جراح تومور مغزی در تهران کیست؟

 

تومور مغزی چه علائمی دارد؟

همان‌طور که اشاره کردیم، طبق تحقیقات و مطالعات بهترین دکتر جراح تومور مغزی در تهران، رشد سلولی غیرطبیعی در مغز را تومور مغزی می‌گویند که در بافت مغز یا نزدیک به آن، یعنی در غده هیپوفیز، اعصاب، غده صنوبری و غشاهایی که سطح مغز را می‌پوشانند، ایجاد می‌شود.

 

با رشد تومور، فشاری بر روی بافت مغز و اطراف آن ایجاد می‌شود و عملکرد آن، دچار اختلال می‌گردد که موجب نمایان شدن علائم و نشانه‌هایی مانند، سر‌درد، حالت تهوع و اختلال در تعادل می‌شود.

 

در چنین شرایطی، توصیه می‌شود در اسرع وقت، به یک دکتر جراح تومور مغزی مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که تومور مغزی، ازجمله عارضه‌های خطرناک و گاهی کشنده به شمار می‌رود.

 

پزشک معالج، می‌تواند با انتخاب روش درمانی ایمن و مناسب، این عارضه را درمان و بیمار را از خطرات جانی نجات دهد. دکتر علی جعفری، فلوشیپ جراحی قاعده جمجمه، متخصص جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات، در کلینیک تخصصی خود، با استفاده از کم‌خطرترین روش ممکن، جراحی تومور مغزی را انجام می‌دهد.

 

اگر به دنبال پزشکی متخصص و حاذق برای جراحی تومور مغزی هستید، می‌توانید از خدمات ایندکتر جراح تومور مغزی در تهران، بهره ببرید.

 

درمان تومور مغزی

گفتنی است که بر اساس داده‌های علمی، درمان‌ تومور مغزی، با توجه به نوع، اندازه و همچنین، وضعیت عمومی بیمار، متفاوت است. در ادامه، بعضی از درمان‌های معمول این عارضه خطرناک را ذکر می‌کنیم.

 

جراحی

دکتر جراح تومور مغزی، برای آن تومور‌هایی که قابلیت جداسازی دارند و تأثیری بر روی نقاط حیاتی مغز نمی‌گذارند، معمولاً جراحیِ برداشت تومور را انجام می‌دهد. هدف اصلی انجام این عمل، حذف تومور یا کاهش حجم آن است.

 

درمان تومور مغزی

 

رادیوتراپی

دکتر جراح تومور مغزی در تهران یا هر شهر دیگری، در این روش، از پرتوهای با انرژی بالا، جهت نابودی سلول‌های تومور استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که ممکن است این روش، پیش از جراحی، بعد از جراحی یا به‌طور تکمیلی، همزمان با عمل اجرا شود. این روند، بستگی به تشخیص جراح تومور مغزی و وضعیت بیمار دارد.

 

شیمی‌درمانی

پزشکان متخصص جراحی جمجمه و مغز ازجمله، دکتر علی جعفری، در این روش، استفاده از داروها را برای نابودی سلول‌های تومور یا کم کردن رشد آن‌ها، تجویز می‌کنند.

 

ترکیب‌درمانی

جراح تومور مغزی در تهران و دیگر استان‌ها، در بعضی موارد، بسته به نوع تشخیص و شدت بیماری فرد، ممکن است ترکیبی از رادیوتراپی، شیمی‌درمانی و یا دیگر روش‌های درمانی را اجرا کنند.

 

مصرف دارو‌های هدفمند

طبق نظر دکتر جراح تومور مغزی در تهران، طراحی بعضی از دارو‌ها به‌صورتی است که می‌توانند به‌طور هدفمند، به سلول‌های تومور حمله کرده و بر روی سلول‌های سالم، تأثیر نگذارند.

 

توجه داشته باشید که تصمیم‌گیری درباره نوع درمان مناسب، با دقت تمام و بر اساس مشاوره با تیم درمانی پزشکان متخصص ازجمله، دکتر علی جعفری، فلوشیپ جراحی قاعده جمجمه، متخصص جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات، انجام می‌شود تا بتوانند درمانی مؤثر را در کمترین زمان ممکن، برای بیمار رقم بزنند.

 

روش‌های مختلف جراحی تومور مغزی ، بهترین جراح تومور مغزی در تهران کیست؟

 

روش‌های مختلف جراحی تومور مغزی

معمولاً رایج‌ترین روش برای درمان اغلب تومور‌های مغزی، جراحی است و حتی در بسیاری از موارد، به‌عنوان تنها روش درمان به‌کار می‌رود. در شرایطی که گرید تومور مغزی بالا نباشد، می‌توان با مراجعه به دکتر جراح تومور مغزی در تهران یا دیگر استان‌های کشور، اقدام به برداشتن تومور نمود.

 

گفتنی است که جراحی تومور‌های مغزی، به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که دکتر جراح تومور مغزی، با توجه به اندازه و محل تومور، یکی از روش‌ها را انتخاب می‌کند.

 

تشخیص درست MRI و سی‌تی‌اسکن، تسلط بر تفسیر نتایج آزمایش‌های انجام‌شده و همچنین، مهارت جراح تومور مغزی، در انتخاب روش درمانی مناسب، اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین، توصیه می‌کنیم در انتخاب پزشک معالج، نهایت وسواس و دقت را داشته باشید و سعی کنید درمان خود را، به پزشکان حاذق و مجربی همچون، دکتر علی جعفری، فلوشیپ جراحی قاعده جمجمه، متخصص جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات، بسپارید.

 

در ادامه، به شرح روش‌های مختلف جراحی می‌پردازیم.

 

کرانیوتومی یا جراحی باز

در این روش، دکتر جراح تومور مغزی در تهران، قسمتی از جمجمه را به‌طور موقت برمی‌دارد، تا خود و تیم جراحی، دسترسی راحت‌تری به تومور مغزی داشته باشند.

 

جراحی تومور مغزی بیدار

این جراحی به‌صورتی است که بیمار در طول عمل، هوشیار بوده و پروسه جراحی، همزمان با هوشیاری کامل او، صورت می‌گیرد. در این شیوه، جراحان قصد دارند تا از نحوه عملکرد طبیعی مغز، اطمینان حاصل نمایند.

 

جراحی تومور مغزی با استفاده از آندوسکوپ

در این روش، دکتر جراح تومور مغزی از طریق دیگر قسمت‌های بدن مانند، بینی، وارد مغز می‌شود تا هم بتواند به مناطق مشخصی از مغز دسترسی داشته باشد و هم امکان ایجاد زخم را، به حداقل برساند.

 

بیوپسی

در این روش، جراح تومور مغزی، نمونه کوچکی از بافت تومور مغزی را در زیر میکروسکوپ بررسی کرده و بعد از بررسی‌ها و مشاوره با تیم پزشکی، نوع درمان را انتخاب می‌کند.

 

جراحی تومور مغزی با استفاده از آندوسکوپ

 

جراحی از طریق بینی

در این روش که ازجمله رایج‌ترین جراحی‌های تومور هیپوفیز است، دکتر جراح تومور مغزی در تهران و دیگر نقاط کشور، از طریق آندوسکوپ و وارد شدن از قسمت بینی، اقدام به خارج کردن تومور مغزی می‌نماید.

 

جراحی موفق با انتخاب پزشکی توانا

همان‌طور که توضیح دادیم، جراحی تومور مغزی، یک روش درمانی تهاجمی است که با توجه به محل قرار‌گیری تومور، اندازه آن و همچنین، سن و شرایط جسمانی بیمار، ممکن است به شکل‌های متفاوتی انجام شود.

 

توجه داشته باشید که اولین گام در روند درمان بیماری، تشخیص درست نوع بیماری، شدت پیشروی آن، تشخیص نوع خوش‌خیم یا بدخیم بودن آن و درنهایت، تجویزی درست در نوع عمل است.

 

موارد ذکرشده، همه بستگی به این دارد که شما در انتخاب جراح تومور مغزی در تهران یا هر نقطه از کشور، تحقیقی درست انجام داده و انتخابی آگاهانه داشته باشید تا مراحل ذکرشده، به‌درستی طی شود و نتیجه مطلوب که سلامتی بیمار است، به‌دست بیاید.

 

اگر دکتر جراح تومور مغزی در تهران یا هر جای دیگر، در تشخیص نوع یا شدت بیماری و همچنین، انتخاب نوع مناسب عمل، دچار اشتباه شود، ممکن است به قیمت جان بیمار، تمام شود!

 

بنابراین، توصیه می‌کنیم پزشک معالج خود را، با وسواس انتخاب کنید و تنها به پزشکان مجرب و متخصصی همچون، دکتر علی جعفری، فلوشیب جراحی قاعده جمجمه، متخصص جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات، اعتماد کنید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید.