وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین مدل کفش گیوه ای زنانه و مردانه

بهترین مدل کفش گیوه ای زنانه و مردانه

بهترین مدل کفش گیوه ای زنانه و مردانه

 

کمردردهای شدید و در درهای مفصلی در ناحیه زانوی می‌تواند دلایل متنوعی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین این دلایل نوع کفش یا پاپوشی است که استفاده می‌کنید.

 

برای آن که کمتری با این مشکلات مواجه شوید پیشنهاد می‌کنیم از گیوه به‌عنوان پاپوش روزمره خود استفاده کنید.

 

بهترین مدل کفش گیوه ای زنانه و مردانه

 

اگر در این مورد اطلاعاتی ندارید در این مطلب تلاش کرده‌ایم روش‌های انتخاب بهترین مدل کفش گیوه‌ مردانه و زنانه  برای پاهای حساس یا افرادی که دارای مشکلات فیزیکی هستند را معرفی کنیم.

 

بهترین مدل گیوه کدام است؟

بسیاری اعتقاد دارند که گیوه به نسبت گزینه بهتری از کفش برای پاهای حساس یا افرادی است که با مشکلات کمر و زانو دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اما این که کدام گیوه بهترین گزینه برای شما خواهد بود با یک فرمول واحد قابل معرفی نیست.

 

بهترین از دید مصرف‌کننده و باتوجه‌به نیاز او مشخص می‌شود، بنابراین شما تعیین می‌کنید که کدام گیوه برای پا و شرایط شما مناسب است.

 

بااین‌حال ما در این مطلب می‌خواهیم مواردی را به شما معرفی کنیم که در هنگام انتخاب یک گیوه باید به آن توجه کنید تا محصولی را انتخاب کنید که برای شما بهترین باشد.

 

مواردی که در هنگام انتخاب گیوه باید به آن توجه کنید

در هنگام خرید هر گیوه‌ای تعدادی المان است که باید به آ‌ن‌ها توجه شود. توجه به این موارد باعث می‌شود هم پاپوشی راحت انتخاب کنید و هم مناسب‌ترین گزینه برای محافظت از قلب دوم خود را در اختیار داشته باشید.

 

موارد ساده‌ای وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه کنید می‌توانید محصول مناسب برای پای خود تهیه کنید. عوامل مهم هنگام خرید بهترین گیوه زنانه و مردانه به شرح زیر است:

 

● بهترین سایز گیوه

● بهترین جنس گیوه

● بهترین کفی گیوه

● بهترین مدل و طرح گیوه

 

بهترین سایز گیوه

سایز اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. برخلاف کفش که معمولاً از جنس چرم تهیه می‌شود گیوه‌های از نخ و مواد پشمی ساخته می‌شوند، به همین دلیل اندازه بودن آن‌ها نکته‌ای است که در صورت عدم رعایت می‌توان صدمات زیادی به پای شما بزند.

 

اگر گیوه زیادی تنگ باشد باعث می‌شود که پای شما در فشار باشد و الیاف آن باعث خفگی در پا می‌شود، همچنین اگر گیوه زیادی گشاد باشد به‌مرورزمان و در اثر سایش و لیز خوردن باعث ایجاد زخم در پا خواهد شد. همچنین عدم دقت در انتخاب سایز مناسب عمر گیوه را نیز کاهش می‌دهد.

 

بهترین جنس گیوه

رویه گیوه‌های مناسب معمولاً از جنس نخ پنبه و ابریشم ساخته می‌شوند، همچنین کفی نیز از جنس پارچه کتان ضخیم یا ترکیب چرم و پارچه بافته شده است.

 

اما امروزه پاپوش‌های گیوه‌ای از جنس رویه پلاستیکی به بازار آمده‌اند که می‌توانند به پاهای حساس آسیب برسانند.

 

اگر از حساسیت‌های پای خود اطلاع ندارید سعی کنید گیوه‌هایی با جنس‌های طبیعی تهیه کنید، این‌گونه ریسک بیماری‌های حساسیتی پا را نیز برطرف می‌کنید.

 

بهترین کفی گیوه

نکته دیگری که در هنگام خرید گیوه باید به آن توجه کنید کفی گیوه است. کفی گیوه در قدیم از جنس پارچه کتان ضخیم یا چرم حیوانی تولید می‌شد، اما امروزه مواد دیگری همچون پلاستیک و کفی‌های سیلیکونی به روی کار آمده‌اند.

 

اگر کف پای شما مشکل خاصی دارد یا با پاپوش‌های معمولی سازگاری ندارد باید از کفی‌هایی استفاده کنید که ضخامت مناسبی داشته باشند و فشار مستقیم را به کف پای شما منتقل نکنند، اگر از گیوه‌هایی با کفی سنتی استفاده می‌کنید حتماً از نرم بودن و ضخامت کفی مطمئن شوید.

 

اگر هم از گیوه‌های اسپرت با کفی مدرن استفاده می‌کنید حتماً به کیفیت آن توجه کنید.

 

بهترین مدل و طرح گیوه

در قدیم گیوه‌ها تنها به رنگ سفید تولید می‌شد، اما امروزه طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به این محصول وارد شده است تا تنوع بیشتری به آن ببخشد.

 

دو نکته در مورد گیوه وجود دارد، اولی آن که طرحی را انتخاب کنید که مناسب ظاهر و پوشش شما باشد، انتخاب یک گیوه رنگی هم راستا با رنگ یک لباس سنتی می‌تواند ظاهر شما را بسیار خاص کند.

 

ولی اگر می‌خواهید کمی سنگین‌تر لباس بپوشید انتخاب گیوه را نیز هوشمندانه انجام دهید. نکته دوم درمورد تیزی نک گیوه است، گیوه‌های به دو مدل ساده و ملکی تقسیم می‌شوند که در مدل ملکی نک گیوه کمی تیزتر از مدل‌های معمولی است که به آن خواهیم پرداخت.

 

لیست بهترین گیوه‌های زنانه و مردانه

گیوه‌ها به‌مرورزمان و بر اساس المان‌هایی همچون نوع ساخت، متریال مورداستفاده و محل ساخت به دسته‌های متنوعی تقسیم شده است، امروزه برخی از این دسته‌بندی‌ها همچنان وجود دارد و در بازار یافت می‌شود.

 

می‌توانید در هنگام خرید بهترین گیوه زنانه و مردانه به این مورد نیز توجه کنید. انواع گیوه‌ اصل از نظر نوع به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

 

● گیوه هورامی

● گیوه ملکی

● گیوه کرمانشاهی

● گیوه اسپرت

 

گیوه هورامی

گیوه هورامی، گیوه کلاش یا گیوه کردی مربوط به استان کردستان است. بیشتر گیوه‌های هورامی رویه از جنس نخ پنبه‌ای داشتند و برای بخش زیرین از پارچه ضخیمی استفاده می‌شود که از 300 الی 350 رج نخ بافته می‌شود.

 

همچنین به‌خاطر جنس کفی و رویه پارچه‌ای وزن کمی دارند، به همین دلیل می‌توان از این محصول برای برطرف‌کردن مشکلات کمردرد یا مشکلات زانو استفاده کرد.

 

بهترین مدل کفش گیوه ای زنانه و مردانه

 

گیوه ملکی

گیوه ملکی نوعی گیوه است که نک آن‌ها کمی تیزتر از مدل‌های عادی است. در قدیم به‌خاطر استفاده از نخ، پارچه و چرم بیشتر در این نوع گیوه قیمت آن نیز بالاتر بود، همین موضوع باعث می‌شد که بیشتر توسط اقشار ثروتمندتر جامعه مورداستفاده قرار بگیرد. به همین دلیل به آن گیوه ملکی گفته می‌شد.

 

گیوه کرمانشاهی

گیوه کرمانشاهی نوعی گیوه مربوط به خطه کرمانشاه است، در ساخت این محصول معمولاً از چرم، پارچه‌ها کتان ضخیم و نخ پنبه باکیفیت استفاده می‌شود.

 

تفاوت چندانی بین گیوه‌های کرمانشاهی و کردی وجود ندارد، به همین دلیل معمولاً این دو نوع گیوه را یک نوع در نظر می‌گیرند.

 

بهترین مدل کفش گیوه ای زنانه و مردانه

 

گیوه اسپرت

گیوه‌های اسپرت نوع جدیدی از گیوه است که در طی سال‌های اخیر به بازار وارد شده است. چیزی که امروزه بی‌عنوان گیوه اسپرت شناخته می‌شود به‌اندازه زیادی به کفش‌های امروزی شباهت دارد، ولی همچنان عناصر اصلی گیوه را در خود دارد.

 

برخی از گیوه‌های اسپرت از کفی‌های پلاستیکی و سیلیکونی طبی استفاده می‌کنند و معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. برخی از مدل‌های گیوه اسپرت با المان‌های زینتی همچون نقش‌ونگار یا آویزهای سنتی تزئین می‌شوند.

 

بهترین مدل کفش گیوه ای زنانه و مردانه

 

جمع‌بندی

از دیدی بسیاری گیوه از کفش بهتر است، ولی این که کدام گیوه بهترین است به شما و نیاز شما بستگی دارد.

 

اگر بخواهید بهترین گیوه زنانه و مردانه را تهیه کنید باید به چند نکته مهم توجه کنید، مواردی همچون جنس کفی، جنس رویه، سایز و طراحی اصلی‌ترین مواردی است که باید در هنگام خرید گیوه در نظر بگیرید.

 

همچنین انواع گیوه‌های بازار همچون هورامی، ملکی، کرمانشاهی و اسپرت در بازار یافت می‌شوند که در هنگام انتخاب گیوه می‌توانید مدنظر داشته باشید.