وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

معرفی بهترین مدل گوشی های هوشمند سال 2018 با ویژگی های کامل

 

همه کاربران نمی‌توانند اسمارت‌فون‌هایی پرچم‌دار و رده بالا خریداری کنند. خیلی‌ها هم قبلا می‌توانستند و با شرایط اقتصادی فعلی دیگر اصلا نمی‌توانند گوشی پرچم‌دار بخرند به همین دلیل گروه ایران ناز در این بخش به معرفی بهترین گوشی های هوشمند پرداخته تا انتخابی آسان و با کیفیت بالا داشته باشید.

 

بسیاری از کاربران هم نیازی به چنین گوشی‌های گران‌قیمت با امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده، دوربین‌های دوگانه بسیار پیشرفته، صفحه‌نمایش‌های خیره‌کننده و پردازنده‌های هشت هسته‌ای ندارند.

 

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

گوشی‌های میان‌رده هم ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی خوب در حد عالی دارند. بسیاری از این دستگاه‌ها کارایی و کیفیتی نسبتا بالا دارند و تجربه کاربری در اندازه بهترین گوشی‌های رده بالای بازار به دست می‌دهند اما قیمتی نصب آن‌ها و حتی کمتر دارند.

گاهی اوقات، خرید یک گوشی میان‌رده انتخابی بهتر و منطقی‌تر در بازار است. شما با بودجه‌ای کمتر اسمارت‌فونی خریداری می‌کنید که شاید در چند ویژگی کم ارزش با بهترین پرچم‌دارهای بازار متفاوت است یا کیفیت برخی ویژگی‌ها فقط کمی پایین‌تر است.

در راهنمای خرید پیش‌رو، می‌خواهیم ۱۰ اسمارت‌فون میان‌رده بازار موبایل در سال ۲۰۱۸ را پیشنهاد دهیم. این اسمارت‌فون‌ها از پردازنده و سخت‌افزار رده بالایی برخودار بوده و فقط در دوربین یا نمایشگر کمی پایین‌تر از پرچم‌دارهای معروف بازار هستند.

 

 

۱- آنر ۱۰

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

بهترین گوشی میان‌رده‌ای است که می‌توانید این روزها از بازار خریداری کنید. هم در طراحی و هم در سخت‌افزار نمره بسیار بالایی گرفته است و شما را راضی خواهد کرد. قیمت این اسمارت‌فون حدود ۴۰۰ دلار است.

بسیاری از امکانات این گوشی مانند صفحه‌نمایش، دوربین، کیفیت و جنس ساخت بدنه، طراحی و غیره را می‌توانید روی یک گوشی با قیمتی دو برابر پیدا کنید. باتری این گوشی ظرفیت نسبتا پایینی دارد ولی باز هم شما می‌توانید یک روز کامل ازش استفاده کنید.

طراحی جذاب، دو سیم‌کارت، جک هدفون و در یک مدل فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت از امتیازهای دیگر این پادشاه بازار میان‌رده است.

صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچی IPS LCD، پردازنده کرین ۹۷۰، حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به همراه دوربین دوگانه برخی از ویژگی‌های برجسته این گوشی هستند.

 

 

۲- موتو جی ۶

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

این گوشی ضد آب نیست ولی پوششی دفع‌کننده آب دارد که بهتر از هیچی است. با قیمت ۲۱۹ پوند، موتو جی ۶ یک میان‌رده با صفحه‌نمایش بزرگ (۵.۷ اینچی)، دوربین دوگانه، باتری با عمر بالا(۳ هزار میلی‌آمپر)، و اسکنر اثرانگشت است.

مدل دارای رم ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت ذخیره‌سازی چندان چنگی به دل نمی‌زند ولی مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت ذخیره‌سازی با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد.

این گوشی در آوریل ۲۰۱۸ با اندروید ۸ عرضه شده است و شما این شانس را دارید با بودجه‌ای کمتر یک اسمارت‌فون میان‌رده عالی خریداری کنید.

 

 

۳- ایسوس زن‌فون ۵

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

این اسمارت‌فون یک تقلید کامل از آیفون ۱۰ است؛ از دوربین و لبه‌های گرد بگیرید تا ناچ صفحه‌نمایش و پنل شیشه‌ای پشت گوشی.

گاهی اوقات تقلید هم چندان بد نیست. حداقل درباره یک گوشی اندرویدی مانند زن‌فون ۵ خوب است چون حالا یک آیفون ۱۰ با سیستم‌عامل اندروید و قیمت متوسط داریم.

 

 

قیمت این گوشی ۳۵۰ دلار است؛ یعنی تقریبا یک سوم آیفون ۱۰ ولی عملکردی تمیز و بی‌عیب از خود نشان داده است. واضح است دوبین این گوشی نباید در حد کیفیت آیفون ۱۰ یا گلکسی اس ۹ باشد ولی به مدد برخی تنظیمات نرم‌افزاری و هوش مصنوعی عکس‌هایی فراتر از انتظار ثبت می‌کند.

صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۶۳۶، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با ۴ و ۶ گیگابایت رم و البته دو سیم‌کارت مشخصات بارز این اسمارت‌فون هستند.

 

 

۴- سامسونگ گلکسی A8

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

اگر تصور کنیم اسمارت‌فون‌های رده بالای سری گلکسی اس دارای نسخه مینی هستند؛ گلکسی A8 نسخه مینی S8 است.

این شانس را دارید برخی امکانات و قابلیت‌های گلکسی اس ۸ را با قیمتی ۴۵۰ دلار تجربه کنید. البته، این قیمت برای یک گوشی میان‌رده زیاد است ولی در عوض شما دارید از یک مینی S8 استفاده می‌کنید.

اگر به برند سامسونگ تعصب و وابستگی ندارید؛ مسلما می‌توانید گوشی‌هایی در همین کیفیت ولی با قیمت بهتر در بازار پیدا کنید.

 

 

۵- آنر ویو ۱۰

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

یکی دیگر از بهترین میان‌رده‌های بازار، آنر ویو ۱۰ است. یک گوشی با مشخصات سخت‌افزاری رده بالا ولی قیمت پایین و البته طراحی زیبا.

طراحی این گوشی بیشتر به آنر ۸ پرو شبیه است تا آنر ۹. به جای استفاده از پنل پشت شیشه‌ای، از ویژگی‌هایی مانند نرم‌افزار هوش مصنوعی و اندروید اوریو سود می‌برد.

اگر یک گوشی با دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش بزرگ (حدود ۶ اینچ) می‌خواهید؛ وارد معامله‌ای شیرین شدید. پردازنده کرین ۹۷۰، رم ۴ و ۶ گیگابایت، ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت، جک هدفون، باتری بزرگ ۳۷۵۰ میلی‌آمپری قابل تعویض، حسگر اثر انگشت، شارژ سریع و کلی ویژگی جالب دیگر روی این گوشی ۵۰۰ یورویی قرار داده شده‌اند.

 

 

۶- آنر پلی

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

تصور کنید یک گوشی با مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به آنر ۱۰ یا هواوی پی ۲۰ ولی قیمت ۲۸۰ یورویی دارید.

آنر پلی در رده اسمارت‌فون‌های مخصوص گیم است ولی با ایسوس ROG یا Razer Phone بسیار متفاوت نشان داده است. صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۳ اینچی این گوشی برای بازی مناسب است و رم ۶ گیگابایت کنار پردازنده کرین ۹۷۰ قدرت لازم برای رندر بازی‌ها را به شما هدیه می‌دهد.

از یک حاشیه فلزی به جای پنل پشتی شیشه‌ای سود می‌برد. اگر اهل بازی هم نباشید، یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار با قیمت مناسب است.

 

 

۷- سامسونگ گلکسی A6

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

این گوشی یک میان‌رده سامسونگ اما با سبک طراحی و مشخصات گوشی‌های گلکسی اس است. طوری طراحی شده و از مشخصات سخت‌افزاری سود می‌برد که به معنای واقعی کلمه برای کاربران میان‌رده بازار مناسب باشد و از قیمت اقتصادی ۲۶۰ یورو نیز سود ببرد.

بسیاری از کاربران سبک طراحی و دوربین این گوشی را دوست دارند. کارایی خوبی دارد و اگر با اندازه صفحه‌نمایش ۵.۶ اینچی آن مشکلی نداشته باشید؛ خرید رضایت‌بخشی خواهید داشت.

 

 

۸- نوکیا ۶ (۲۰۱۸)

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

غالب سایت‌ها نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸ را ستایش کردند. یک گوشی اقتصادی با قیمت ۲۳۰ یورو ولی طراحی خوبی و مشخصات سخت‌افزاری مناسب.

یکی از دلایل اصلی استقبال از این میان‌رده و معرفی توسط ما، نرم‌افزارها و اندروید اوریو نصب شده روی آن است. به این معنی که در آینده می‌توانید به‌روزرسانی‌های جدید اندروید را نصب کنید و یک گوشی کاملا ارتقا یافته داشته باشید.

صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹، تراشه اسنپدراگون ۶۳۰، ۴ گیگابایت رم، باتری ۳ هزار میلی‌آمپری و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به همراه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای کارهای روزانه بهترین گزینه هستند.

 

 

۹- نوکیا ۸

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

با اسنپدراگون ۸۳۵، سخت‌افزار جذاب و صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی معقول، نوکیا ۸ یک گوشی ارزان برای جایگزینی اسمارت‌فون‌های رده بالای بازار است. قیمت این گوشی ۶۰۰ دلار است اما در برخی سایت‌ها با تخفیف تا ۵۰۰ دلار هم به فروش می‌رسد.

دوربین دوگانه، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، بدنه آلومینیومی و پنل جلویی شیشه‌ای از مزایای این گوشی هستند. البته، با این بودجه می‌توان گوشی‌های متوسط بهتری هم در بازار تهیه کرد.

 

 

۱۰- موتو جی ۵ اس پلاس

 

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند 2018 با مشخصات کامل

 

مدل به‌روزتر گوشی Moto G5S Plus به نام موتو جی ۶ هم معرفی شده و در فهرست ما قرار دارد اما هنوز هم یک گوشی میان‌رده خوب در بازار محسوب می‌شود.

در حال حاضر، مزیت بزرگ گوشی Moto G5S Plus این است که می‌توانید با قیمت بسیار مناسب ۱۵۰ یورویی از بازار خریداری کنید. طراحی و شمخصات سخت‌افزاری این گوشی خوب است و کارهای روزانه شما را راحت انجام می‌دهد.