وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حامد تهرانی رسما ازدواجش با مینا را تکذیب کرد

حامد تهرانی رسما ازدواجش با مینا را تکذیب کرد

حامد تهرانی رسما ازدواجش با مینا را تکذیب کرد

 

بازیگر مشهور ایرانی که خبر ازدواجش با بازیگر و خواننده کره ای مشهور خبر ساز شده بود ، ازدواجش با وی را تکذیب کرد . به گزارش ایران ناز “ حامد تهرانی علوی ” بازیگر خنده بازار خبر ازدواج با بازیگر کره ای را رسما در اینستاگرامش تکذیب کرد.طی روزهای اخیر خبری جنجالی مبنی بر قصد ازدواج حامد تهرانی با مینا کوآن رسانه ای شده بود و بشدت در فضای مجازی جنجال آفرین شده بود ،سایت کافه سینما از رابطه و ازدواج حامد تهرانی بازیگر ایرانی و مینا کوون بازیگر مشهور کره ای خبر داده بود و عنوان نموده بود این دو درحال آماده شدن برای ازدواج با یکدیگرند.

 

حامد تهرانی رسما ازدواجش با مینا را تکذیب کرد

 

طی روزهای گذشته خبری مبنی بر ازدواج یکی از بازیگران مجموعه تلویزیونی خنده بازار، با یک بازیگر کره ای ازدواج منتشر شده بود. با توجه به ارتباط میان منبع و سوژه خبر،این خبر منتشر شده بود، اما یکی از کاربران، در کامنتی اطلاعاتی کامل دراختیار ما گذاشته که از ایشان ممنونیم:

 

«از کافه سینما که همیشه به عنوان یه منبع مطمئن تو زمینه اخبار سینمایی میشناختمش اصلا انتظار نداشتم , [که] خبری…که از چهار تا کانال تلگرامی و سایت های زرد شروع شد و الکی این همه بزرگ شد رو کار کنه بدون تحقیق !

 

اولا این خانم تحت کمپانی FNC Entertainment کار میکنه . سایت و منابع این کمپانی میتونست چک بشه. یا نه اینهمه خبرگزاری کره ای. اون ها هم میتونست چک بشه . که هیچکدوم انجام نشده. که اگه انجام شده بود کافه متوجه میشد که حتی یه شایعه کوچیک هم اونور نیست , چه برسه به خبر ازدواج ! این مثلا خبر فقط اینور پخش شده بود. که خود این آقا دیشب رسما تو اینستاگرامش تکذیبش کرد و گفت چنین خبری صحت نداره و حتی مصاحبه هم نکردم من !

 

متاسفانه با پخش شدن این خبر و حمله ور شدن ملت زیر پست های این خانم و بعضا کلمات زشت و زننده و توهین بکار بردن , باعث شد خبرش اونور هم برسه . این قسمت به نقل مضمون از یکی از سایت های هست که اخبار مربوط به کره و کی پاپ رو پوشش میده ” اما متاسفانه انقدر این خبر توسط مردم ساده و زود باور در اینترنت پخش شده که وقتی در این مورد از Yonhap News سوال میشه , کاملا این شایعات رو رد میکنه و اعلام میکنه که همه ی اینها اخبار کذبه حتی خود کمپانی FNC هم در این مورد گفته که همه ی انها دروغه و ما حتی این شخص رو نمیشناسیم » 

 

حامد تهرانی متولد دهم مهرماه 1364 در تهران دارای یک خواهر و برادر فوق دیپلم موسیقی از دانشگاه سوره آهنگساز و بازیگر در خنده بازار خوش درخشید و معروف شد قبل از خنده بازار با شهاب عباسی دوست بود و روابط خانوادگی داشتند.

 

در خلال این برنامه با یزدان فتوحی و سیاوش مفیدی وابراهیم شفیعی صمیمی شد. کارهای او عبارتند از :خنده بازار ، سه اپیزود از آینه ، گذر میرزا ، نیم نگاه ارث شیرین ، مشکلات یک مرد محترم ، ماه عسل. ساخت موسیقی برای :طلاق به سبک ایرانی، ارث شیرین ، چشمهاتو ببند ، قبر مشترک ، آخرین اخطار. بازی را از سال 1372 با برنامه ی کودکی به کارگردانی علی عمرانی شروع کرد. از سال 78 کار موسیقی را شروع کرد، ساز تخصصی او پرکاشن است با خواننده های مختلفی کارکرده .

 

 

مطالب مرتبط:

 

ازدواج جنجالی بازیگر مرد ایرانی با خانم بازیگر کره ای

 

بیوگرافی و تصاویر کوان مینا همسر کره ای حامد تهرانی