وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حنجره سالار عقیلی بیمه 500 میلیونی شد +عکس

حنجره سالار عقیلی بیمه 500 میلیونی شد +عکس

حنجره سالار عقیلی بیمه 500 میلیونی شد +عکس

 

سالار عقیلی خواننده سنتی کشورمان که ترانه ی محبوب وطنم از جمله کارهای مشهور اوست ، حنجره ی خود را بیمه نمود ! به گزارش ایران ناز ، بیمه ایران همزمان با هشتادویکمین سالروز تاسیسش، برای نخستین‌بار در تاریخ صنعت بیمه،اقدام به بیمه نمودن حنجره ی سالار عقیلی به مبلغ 500 میلیون تومان کرد .به گزارش ایران ناز طی مراسمی در عصر دیروز حنجره سالار عقیلی ، خواننده موسیقی ایرانی از سوی بیمه ایران بیمه شد.

 

سالار عقیلی که برای دریافت بیمه‌ نامه‌ اش به این مراسم آمده بود، در سخنانی گفت: بابت این لطف و محبت نهایت تشکر وقدردانی را دارم. امیدوارم این حرکت آغازی باشد تا دیگر هنرمندان نیز از چنین امکاناتی استفاده کنند و تنها به من محدود نشود. هرکدام از هنرمندان شریف این مرزوبوم لیاقت این را دارند که چنین حرکت‌هایی برایشان انجام شود.

حنجره سالار عقیلی بیمه 500 میلیونی شد +عکس

سالار عقیلی زاده خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است. وی خوانندهٔ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران است و سابقهٔ کار با گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد تهماسبی را دارد. سالار عقیلی سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل خوانده است. همسر وی با نام حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و دف است

 

سالار عقیلی از ۸ سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیش تر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از ۵ سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت.هم‌اکنون عقیلی افزون بر اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی مشغول است. او همچنین گروه راز و نیاز را تشکیل داد؛ که اعضای این گروه عبارتند از سالار عقیلی، حریر شریعت زاده، حامد فکوری، مهدی باقری، آرش فرهنگ فر و شهرام غلامی بودند. او به همراه این گروه کنسرت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌است.در جشنوارهٔ موسیقی فجر سال ۱۳۷۵، سالار عقیلی جوانی ۱۸–۱۷ ساله، برای نخستین بار به روی صحنه می‌آید و موجب حیرت تماشاچیان شد.

 

مطالب مرتبط:

 

واکنش سالار عقیلی به عکس هایش در شبکه من و تو

 

شادمهر عقیلی و همسرش در حال پختن کیک (عکس)