وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

هر چقدر هم که ستاره ها ادعا کنند که زندگی شان شبیه به ما انسان های عادی است، باز هم تفاوت های بارزی دارد که نمی توان انکار کرد. به عنوان مثال آنها پیش خدمت هایی دارند که غذای مورد علاقه شان را درست می کنند، خانه شان را تمییز نگه می دارند و حتی گاهی کارهای شخصی آنها را نیز انجام می دهند.

 

در واقع برای این که ستاره ها یک زندگی عادی و نرمالی مانند مردم دیگر داشته باشند، از افراد معمولی کمک می گیرند. اگر دوست دارید با عجیب ترین خواسته هایی که ستاره ها از خدمتکاران شان دارند، آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

کایلی جنر: اسموتی

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

برای ثروتمندترین خانواده جهان، کارداشیان ها، طبیعی است که خدمتکارانی داشته باشند که در کارهای روزمره به آنها کمک کنند. به عنوان مثال کایلی جنر، یک خدمت کار 24 ساعته دارد تا به کارها و خواسته های او رسیدگی کند. یکی از وظایفی که کایلی به او محول کرده، این است که هر روز صبح برایش یک لیوان اسموتی، که شامل مخلوط میوه های یخ زده است، درست کند.

 

البته کار این خدمت کار به این سادگی ها هم نیست، بلکه او موظف است اسموتی ای که هر روز صبح درست می کند، دقیقا طعم همیشگی را بدهد، در غیر این صورت کایلی بسیار عصبانی می شود. اگر هم او از کایلی بپرسد که چه طعمی می خواهد، در جواب به او می گوید: «تو که خودت می دانی، طعم همیشگی!»

 

لیدی گاگا: گرم کردن رختخواب

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

 

ما انقدر از ستاره موسیقی پاپ، لیدی گاگا، کارهای عجیب و غریبی دیده ایم که اگر باز هم در مورد او چیزهای عجیبی بشنویم، تعجب نمی کنیم. او لباس های عجیبی به تن می کند، موهایش را به مدل های مختلفی درست می کند و اینطور به نظر می آید که فردی با اعتماد به نفس بالا و مستقل است، اما در زندگی شخصی او همیشه اینگونه نیست. بلکه او گاهی برای داشتن حس امنیت، از دیگران کمک می گیرد.

 

مثلا او عادت دارد که قبل از خواب، از خدمتکارش بخواهد که تختخوابش را گرم و آماده کند، در غیر این صورت نمی تواند خوابی آرام داشته باشد. البته گرم کردن تختخواب به معنی گرم کردن فضای اتاق نیست بلکه او از خدمه اش می خواهد تا قبل از او در تخت اش دراز بکشد. ایران ناز در واقع او، نه به گرمای هوا بلکه به گرمای یک آغوش نیاز دارد. حتی گاهی این کار راضی اش نمی کند و از خدمتکارش می خواهد تا در کنار او به خواب رود.

 

مارک والبرگ: بلند کردن او از تختخواب

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

ستاره ها برنامه های منظمی در زندگی شان ندارند. به عنوان مثال گاهی مجبورند که تا نیمه های شب سر صحنه فیلمبرداری باشند و خواب شان را در طول روز جبران کنند. مارک والبرگ نیز یکی از همین ستاره هاست که چنین برنامه ای دارد و بدتر از آن این است که نمی تواند خودش یا با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شود.

 

به جای آن، او از خدمتکارش می خواهد که او را بیدار کند. در واقع خدمتکار او نقش زنگ ساعت را برایش بازی می کند. البته ما نمی دانیم که وقتی او قادر نیست با زنگ ساعت بیدار شود، خدمتکار او با چه ترفندی این ستاره را از تختخواب گرمش جدا می کند؟ شاید یک کاسه آب سرد روی سرش جواب می دهد!

 

کارداشیان ها: نگهداری از حیوانات خانگی

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

اگر شو تلویزیونی کارداشیان ها را دیده باشید، با سبک زندگی آنها آشنا هستید و می دانید که آنها عاشق حیوانات خانگی هستند. هر کدام از اعضای این خانواده یک حیوان خانگی برای خود دارند که در اطراف خانه می چرخد و بیرون از خانه آنها را همراهی می کند. اما از آنجا که آنها وقت کافی برای رسیدگی به حیوانات شان را ندارند، این وظیفه را به عهده خدمتکاران شان گذاشته اند. مثلا آنها تا به حال حیوانات شان را خودشان به حمام نبرده اند یا خراب کاری های آنها را جمع نکرده اند، بلکه تنها بازی با آنها را دوست دارد. به همین دلیل خدمتکاران باید طی شبانه روز حواس شان به این حیوانات خانگی باشند.

 

تیلور سوئیفت: خرید قهوه از استارباکس

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

زمانی که از خرید وسایل مورد نیاز ستاره ها می شود، تیلور سوئیفت جزو افرادی است که خواسته زیادی ندارد. او در واقع فردی مستقل است که دوست دارد کارهای شخصی اش را خودش انجام دهد، او نه تنها از گربه اش مراقبت می کند بلکه خرید نان خانه اش را هم خودش انجام می دهد، اما یک چیز است که او علاقه ای به انجامش ندارد و از خدمتکارش می خواهد که آن کار را برایش انجام دهد.

 

در واقع تیلور عاشق استارباکس است. او اعتراف می کند که بدون کافئین زنده نخواهد ماند.خدمتکار او نیز این را می داند، به همین دلیل قبل از ساعت 11 صبح یک فنجان قهوه لاته و تکه ای از کیک کدو را از استارباکس برایش آماده می کند. به راستی که خوشحال کردن این سوپر استار کار سختی نیست، تنها با کمی کافئین می توان لبخند را بر لبان او نشاند.

 

کانیه وست: پوشیدن لباس کتان توسط راننده اش

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

یکی از خواسته های عجیبی که ستاره ها از خدمه هایشان دارند، متعلق به کانیه وست است. او نه تنها به لباس پوشیدن خودش، بلکه به لباس راننده اش نیز اهمیت می دهد. به عنوان مثال راننده او حق ندارد لباسی با الیاف مصنوعی به تن کند، در واقع او تنها اجازه دارد که لباس های 100% کتان بپوشد. اگر چه پوشیدن یونیفرم خوب است اما سوالی که در ذهن ما ایجاد می شود این است که چرا تنها راننده او باید چنین لباسی به تن کند؟!

 

شاهزاده چارلز: انتخاب لباس

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

زمانی که صحبت از خانواده سلطنتی می شود، به این باور می رسیم که آنها با تمام افراد دیگر فرق دارند. به عنوان مثال شاهزاده چارلز، آنقدر مقام بالایی دارد که یک گروه از متخصصان، تنها برای لباس پوشیدن او طراحی شده اند. هر روز صبح، یک نفر لباس های او را از تنش در می آورد، آنها را داخل کمد می گذارد و لباس های جدیدش را تنش می کند. در واقع او خودش هیچ نقشی در انتخاب، خرید و ست کردن لباس هایش ندارد.

 

بیانسه: مرغ پخته شده

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

آیا شما عاشق یک بشقاب مرغ پخته شده با باقی مخلفات نیستید؟ اینطور به نظر می رسد که هیچکس شبیه بیانسه عاشق مرغ نیست. زمانی که بیانسه برای کنسرت هایش به دور دنیا سفر می کند، به خدمتکارش که همراه اوست می گوید که در اتاق او یک بشقاب حاوی بال، ران، سینه مرغ به همراه پیاز سرخ شده و نمک و فلفل آماده کند. اگر چه ستاره های دیگر ترجیح می دهند که قبل از به روی صحنه رفتن، اسنک های سبکی مانند اسموتی، آب یا میوه بخورند، اما بیانسه پایش را فراتر می گذارد و یک بشقاب پر از مرغ سفارش می دهد.

 

آنجلینا جولی: عکس العمل مثبت نسبت به فیلم هایش

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)

 

در سالهای اخیر، آنجلینا جولی تمرکزش را بیشتر بر خانواده و کارگردانی گذاشته تا بازیگری. او نسبت به فیلم هایی که کارگردانی می کند نیز حساسیت زیادی دارد. به عنوان مثال او در سال 2015، فیلم «By The Sea» را کارگردانی کرد که با عکس العمل های مثبت و خوبی، آنطور که انتظارش را داشت، مواجه نشد.

 

به همین دلیل دچار ناامیدی شد و سعی کرد به گونه ای خودش را راضی کند. پس از این که DVD های این فیلم منتشر شد، او به هر کدام از خدمتکارانش یکی از آنها را داد، اما نه برای این که تنها تماشا کنند، بلکه به این علت که پس از تماشای آن عکس العمل های مثبتی را به او انتقال دهند. این درخواست عجیبی از ستاره ای چون آنجلینا جولی می باشد، غیر از این است؟!

 

درخواست های مسخره سلبریتی ها از خدمتکارانشان (عکس)