وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دردسر رابطه نامشروع ترامپ با بازیگر پورن (عکس)

دردسر رابطه نامشروع ترامپ با بازیگر پورن (عکس)

دردسر رابطه نامشروع ترامپ با بازیگر پورن (عکس)

 

بازیگر زن فیلمهای غیر اخلاقی از تهدید  به قتلش پ=س از افشای رابطه جنسی با دونالد ترامپ سخن گفت . به گزارش ایران ناز رئیس جمهور آمریکا در زمانی که متاهل بوده با این بازیگر رابطه برقرار میکند . این بازیگر فیلمهای مستهجن میگوید رابطه ام با ترامپ، سرمایه دار و ملّاک نیویورکی در حاشیه مسابقات گلف در دریاچه تاهو واقع در نیمه مسیر میان ایالت نوادا و کالیفرنیا شکل گرفت. ترامپ مرا به اتاق خواب محل اقامتش برد و یک شبانه روز با هم در آنجا بودیم.

 

استورمی دنیلز، بازیگر آمریکایی فیلم‌های مبتذل در مصاحبه‌ای که شب گذشته از شبکه سی بی اس پخش شد، از رابطه خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سخن گفت.

 

دردسر رابطه نامشروع ترامپ با بازیگر پورن (عکس)

 

وی در مصاحبه با برنامه ۶۰ دقیقه در شبکه سی بی اس که یکشنبه شب پخش شد، فاش کرد در سال ۲۰۰۶ دونالد ترامپ در حالی که متأهل نیز بوده، با وی رابطه غیر اخلاقی بر قرار کرده بود و ۵ سال پس از آن، هنگامی که خواسته بود در خصوص جزئیات این رابطه سخن بگوید، با تهدید فیزیکی مواجه شده است.

 

استورمی دنیلز که نام واقعی وی «استفانی کلیفورد» است و ۳۹ سال دارد، در مصاحبه یکشنبه شب خود به بسیاری از جزئیات رابطه خود با ترامپ اشاره نکرد، اما همین سخنان نیز کافی بود تا رئیس جمهور کنونی آمریکا که داشتن هرگونه رابطه‌ای با او را تکذیب می‌کند، به دردسر بیاندازد.

 

استورمی دنیلز در این گفتگو که نخستین مصاحبه وی پس از افشای رابطه اش با ترامپ از سوی روزنامه وال استریت ژورنال به حساب می‌آید، اعلام کرد ترامپ تنها یکبار در ژوئیه ۲۰۰۶ و در زمانی که فقط یکسال و نیم از ازدواجش با ملانیا گذشته بود و «بارون ترامپ» فرزند وی تنها چهار ماه داشت، با وی رابطه غیر اخلاقی برقرار کرد.

 

این بازیگر آمریکایی فیلم‌های پورنو تأکید کرد، رابطه اش با ترامپ، سرمایه دار و ملّاک نیویورکی در حاشیه مسابقات گلف در دریاچه تاهو واقع در نیمه مسیر میان ایالت نوادا و کالیفرنیا شکل گرفت. او گفت که ترامپ مرا به اتاق خواب محل اقامتش برد و یک شبانه روز با هم در آنجا بودیم.

 

وی در ادامه تأکید کرد او و ترامپ تا یکسال بعد با یکدیگر در تماس بودند و ترامپ به وی وعده داده بود او را در برنامه تلویزیونی «کارآموز ابرستاره» (The Celebrity Apprentice) شرکت دهد؛ اما به وعده اش عمل نکرد.

 

اما از نکات مهمی که استورمی دنیلز به آن اشاره کرد، تهدید فیزیکی وی پس از ۵ سال بود؛ زمانی که او می‌خواست با رسانه‌ها در خصوص رابطه اش با ترامپ، میلیاردر نیویورکی سخن بگوید.

 

استورمی دنیلز گفت: در سال ۲۰۱۱ و پس از آنکه از آخرین تماس ترامپ ۴ سال گذشته بود، با پیشنهادی که از سوی هفته نامه «این تاچ» (In Touch Weekly) به من شده بود تا سرگذشتم با ترامپ را در برابر ۱۵ هزار دلار خریداری کند، موافقت کردم. اما این مجله به سرعت پس از تهدید مایکل کوهن، وکیل ترامپ که اعلام کرده بود در صورتی که از موکلش چیزی منتشر شود، شکایت خواهد کرد، از اقدام خود منصرف شد.

 

این بازیگر در ادامه مصاحبه خود گفت: چند هفته پس از تماس این مجله، با کودک دو ساله خود در پارکینگ خودرو‌ها در لاس وگاس بودم که مردی در برابر ما توقف کرد و به من گفت: ترامپ را رها کن و این داستان را فراموش کن. آن مرد سپس به دو چشمان کودک خیره شد و گفت: دختر زیبایی است و ناراحت کننده است که برای مادرش مشکلی پیش بیاید.

 

دنیل استورمی در پاسخ به این پرسش که آیا این سخنان را به منزله تهدید مستقیم سلامتی اش محسوب کرده گفت: قطعا، دست‌های من به قدری می‌لرزیدند که ترسیدم که بچه ام از دستم بیفتد.

 

وی همچنین گفت که به دلیل ترسش پلیس را از این ماجرا مطلع نکرد.گفتنی است پیشتر نیز رسانه‌های آمریکایی از رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با زنان سخن گفته بودند

 

 

دردسر رابطه نامشروع ترامپ با بازیگر پورن (عکس)