وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طرز درست کردن کاناپس قارچ ایتالیایی

طرز درست کردن کاناپس قارچ ایتالیایی

طرز درست کردن کاناپس قارچ ایتالیایی

 

در این مطلب از ایران ناز در ادامه آموزش غذاهای ملل ، طرز تهیه یک غذای ایتالیایی خوشمزه را به شما آموزش میدهیم امیدوارم با پخت آن طعم جدیدی را در سر سفره هایتان مهمان کنید و از آن لذت ببرید .نحوه پخت کاناپس قارچ که غذایی ایتالیایی هست را در ادامه این مطلب از ایران ناز میبینید .با ما همراه باشید.

 

کاناپس قارچ یک اردور ایتالیایی خوشمزه و ساده!

 

مواد لازم برای کاناپس قارچ برای 10 نفر :

 

خمیر پیتزا 3 عدد

کره 60 گرم

پیازچه ریز خردشده 1 پیمانه

قارچ 500 گرم

آرد ⅓ پیمانه

شیر ½ پیمانه

نمک، فلفل و زردچوبه به میزان دلخواه

پنیر پیتزای رنده شده 500 گرم

آویشن به میزان دلخواه

روغن به میزان لازم

 

طرز تهیه کاناپس قارچ :

 

ابتدا کره را روی حرارت ملایم قرار داده و پیازچه را در آن تفت می دهیم.سپس قارچ ها را شسته و لایه لایه می کنیم. آنگاه قارچ را به پیازچه افزوده و نمک، فلفل و زردچوبه را به آن اضافه می کنیم. مواد را از روی حرارت برداشته و آرد را به آن افزوده و خوب مخلوط می کنیم.

 

آنگاه شیر را به آن اضافه می کنیم و مجددأ روی حرارت ملایم قرار می دهیم. زمانی که مواد به حالت غلظت رسید، از روی حرارت برمی داریم. سپس سینی فر را به روغن آغشته کرده و خمیر پیتزا را روی آن قرار می دهیم.

 

روی خمیر پیتزا ابتدا مواد را ریخته و به یک میزان پهن می کنیم. سپس رویش آویشن پاشیده و در آخر پنیر پیتزا می پاشیم. سپس فر را از قبل گرم کرده و کاناپس قارچ را به مدت 20 دقیقه با دمای 180 درجه ی فارنهایت در فر قرار داده تا بپزد و پنیر پیتزا آب شده و طلایی رنگ شود.