وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر میخواهید با نرم نوش تابستانی خنک شوید وارد شوید

اگر میخواهید با نرم نوش تابستانی خنک شوید وارد شوید

اگر میخواهید با نرم نوش تابستانی خنک شوید وارد شوید

 

با سلام خدمت ایران نازی های عزیز و دوست داشتنی.خب همونجور که هممون میدونیم امسال گرم ترین تابستون عمرمون رو داریم میگذرونیم.برای بهتر رد شدن ازش مجبوریم چیزای خنک بخوریم.در این قسمت از ایران ناز روش تهیه یک نوشیدنی خنک و عالی به اسم نرم نوش رو در اختیارتون گذاشتیم.درست کنید بخورید و لذت ببرید.

 

*موادی که برای تهیه نرم نوش تابستانی به آنها نیاز دارید:

-خربزه   500 گرم

-طالبی   250 گرم

-سیب   2 عدد

-لیموترش   1 عدد

-توت فرنگی   2 عدد

-یخ   به میزان لازم و دلخواه

-خامه   4 قاشق غذاخوری

-وانیل    به میزان لازم

 

اگر میخواهید با نرم نوش تابستانی خنک شوید وارد شوید

 

*برای داشتن یک نرم نوش عالی و خوشمزه لازم است مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

250-1 گرم طالبی یا گرمک داریم از طالبی هایی با بافت صورتی استفاده کنید. این میوه تابستانی پرطرفدار با قیمت ارزان در ماه های گرم سال فراوان یافت می شود. این مقدار طالبی را به قطعات کوچک خرد کنید و کنار بگذارید.

 

تهیه این نوشیدنی خوشمزه قطعا نیازمند مخلوط کن است. چون ساخت یک محلول ترکیبی از میوه ها و کف کردن آن نیازمند شیک زیاد است که توسط مخلوط کن انجام می شود.500 گرم خربزه (به رنگ سبز کمرنگ تا زرد) را پوست بگیرید و به قطعات کوچک خرد کنید و کنار بگذارید.

 

2-2 عدد سیب را که بهتر است از نوع سبزش را انتخاب کنید. بشویید و دو نیمه کنید هسته ها را خارج کنید و سپس هر تکه را به قطعات کوچکتر خرد کنید این قطعات سیب را نیم ساعت در یک کاسه پر از آب بریزید، نصف یک عدد لیموترش را در آب فشار دهید و بگذارید تا قطعات سیب آب را به خود جذب کند و هنگام آب گرفتن آب بیشتری به دست بیاید.

 

پس از نیم ساعت آب قطعات سیب را آبلیموه گیری بگیرید؛ آبلیمو برای آن ریخته می شود تا قطعات سیب سیاه نشود. روش دیگری هم برای تهیه آب سیب وجود دارد و آن این است که دو عدد سیب را پس از شستن و پوست گرفتن، خرد کنید.

 

سیب های خرد شده را داخل یک قابلمه بریزید 2 لیوان آب جوش و آب نصف یک عدد لیموترش را به آن اضافه کنید و قابلمه را روی حرارت بگذارید حرارت گاز را ملایم نگه دارید تا مواد به مدت 15-20 دقیقه بپزند.

 

سپس مواد را از روی حرارت بردارید و بگذارید تا گرمای خود را از دست بدهد و سرد شود سپس سیب های پخته و آب درون قابلمه را داخل بلندر بریزید و دکمه بلندر را بزنید تا سیب و آب سیب پخته شده باهم مخلوط شده و پوره شود.

 

3-بلندر یا مخلوط کن را به برق بزنید و به ترتیب مواد زیر را داخل آن بریزید ابتدا طالبی و خربزه خرد شده را اضافه کنید سپس 2 عدد توت فرنگی را بشویید کلاهک آن را جدا کنید .

 

به مواد قبل اضافه کنید سپس دکمه بلندر را بزنید تا چند دور بگردد و همه مواد نرم و پوره مانند شود بلندر را خاموش کنید حالا آب سیب گرفته شده و 4 قاشق غذاخوری خامه، مقداری وانیل و چند تکه یخ را به مواد درون بلندر بی افزایید و باز چند دور بگردانید تا همه مواد باهم مخلوط شوند.

 

این نوشیدنی آماده شده و باید سریعا تا خنک است نوش جان شود. نرم نوش خنک تابستانی را در لیوان های شیشه ایی بلند بریزید داخل آن ها نی بگذارید و با برش باقی مانده لیمو تزیین کنید.

 

*اگر می خواهید از این نوشیدنی برای پذیرایی استفاده کنید از ترافل های رنگی کوچک استفاده کنید یک قاشق عسل را روی سطح یک بشقاب بریزید و با پشت قاشق عسل را کف بشقاب صاف کنید.

 

لیوان نوشیدنی را از سمت دهانه روی کف بشقاب فشار دهید تا دور تا دور دهانه لیوان به عسل آغشته شود سپس دهانه لیوان را در یک کاسه حاوی ترافل های شکلاتی کوچک فرو کنید تا دور تا دور دهانه لیوان با ترافل شکلاتی تزیین شود حالا نوشیدنی را داخل لیوان بریزید داخلش نی بگذارید و اگر خواستید با خامه تزیین کنید.

 

توجه داشته باشید این دستور مخصوص 2 نفر است و مدت زمان آماده سازی مواد 10 دقیقه است.نوش جاااااااااان…